Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
8321/27900 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei juma, miten raivostuttava tuo Amanda on. En syö sitä enkä tätä, miksei ruokavaliotani kunnioiteta...yhyy... tosi törkeää kun puhuit tuottajan kanssa romaniaa etkä englantia... 🙄

Mun mielestä sillä ei ole kaikki muumit laaksossa. Ihan himmeä tyyppi 😟

Vierailija
8322/27900 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasminen tekoitku, teatraalinen raivoaminen ja huuto on niin läpinäkyvää. Se on niin rahanahne, että ihan oksettaa 🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8323/27900 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen hieman vanh

emman naisen nimi oli, jolla oli se intialainen personal trainer-tyyppi? Any way. Meisha näyttää niin samalta! Samoja hoitoja takana?

Vierailija
8324/27900 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sen hieman vanh

emman naisen nimi oli, jolla oli se intialainen personal trainer-tyyppi? Any way. Meisha näyttää niin samalta! Samoja hoitoja takana?

Jen ja Rishi? Tuo Meishan mies on toistaiseksi selkeä.

Vierailija
8325/27900 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainut, joka ei niin välitä miss Debbiestä? Jotenkin meni maku The Other Wayn tell alleissa, mielipiteet erosi niin paljon omistani.

Vierailija
8326/27900 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä Jasmine reagoi ihan oikein kun oli tehtailemassa ginolle ateriaa ja sit äijää ei yhtään kiinnostanut. Ymmärrän hyvin.

Täysin eri mieltä. Käsittämätöntä käytöstä että Jasmin patisti Ginon ruoan laittoon, heti pitkän lennon päälle. Muija ei käy töissä niin olisi ollut hyvää aikaa tehdä ruoka valmiiksi kun ei ollut tuon enempää hommaa. Tai patistanut siskonsa hommiin (joka loisii Ginon kustantamassa asunnossa ilmaiseksi). Ilmeisesti morssiamen päivä oli kulunut kynsihuollossa.

(Vrt. tilanne jossa valmis herkullinen ateria olisi ollut liedellä odottamassa, pöytä kauniisti katettu ja iloinen emäntä tarjoilisi lasin hyvää viiniä tai olutta ruoan kanssa, ei olisi Ginon varmastikaan tarvinnut heti mennä nukkumaan).

Ja en kyllä itse ikinä kehtaisi tehdä samoin. Kun oma mies tulee työmatkalta väsyneenä kotiin on itsestään selvää että täällä on ruoka valmiina odottamassa. Ja teen sen mielelläni.

Tuhoon tuomittu tuollainen minä-minä-minä-suhde, kun ei olla valmiita tekemään toisen eteen ja ilahduttamiseksi muuta kuin levittämään jalat. Ei se Jasmin niin ihmeellinen ole kuin mitä kuvittelee, Väliamerikan maissa tuon näköisiä naisia on viistoista tusinassa. Gino-parka, onnistunut nappaamaan oikein kunnon lokin. Olisi kiva että Jasminin siskoakin näytettäisiin, onko samanlainen justiina kuin Jasmin.

Täysin samaa mieltä. Jos olis vastaava tilanne niin ilman muuta laittaisi jotain hyvää suuhun pantavaa, kun tuore ihastus viimeinenkin saapuu. Ja tuolla ( meinasin laittaa 10) ainakin 5 paremman näköistä tusinassa.

Vierailija
8327/27900 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sen hieman vanh

Joo lähinnä tarkoitin kulmien, otsan ilmeettömyyttä, oli mun miehen havainto itseasiassa. Ihan täysin erinäköisiä noin. Mut niin.

Vierailija
8328/27900 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss Debbie on teennäinen esiintyjä.

Vierailija
8329/27900 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss Debbie on ihana.

Vierailija
8330/27900 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sen hieman vanh

Joo lähinnä tarkoitin kulmien, otsan ilmeettömyyttä, oli mun miehen havainto itseasiassa. Ihan täysin erinäköisiä noin. Mut niin.

Oho, katsooko jonkun mies tota sarjaa 🙄. Olisin huolissani omasta miehestäni, jos niin tekisi 😊

Vierailija
8331/27900 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go Gino! Far far away!

Vierailija
8332/27900 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sen hieman vanh

Oho, katsooko jonkun mies tota sarjaa 🙄. Olisin huolissani omasta miehestäni, jos niin tekisi 😊

Ärsyyntyneenä sivusilmällä.

Vierailija
8333/27900 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sen hieman vanh

Mun mielestä tuo Meisha on todella kaunis nainen, jotain ehotuksia tehty, huuliin ainakin, mutta varmasti luonnonkaunis muutenkin. Tuo intialaisen nainen näyttää jokerilta, suun alaosa ja leuka oudot.

Vierailija
8334/27900 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa Amandassa on jotain lapsekasta ja korostetun ujostelevaa. Outoa, että tuollaisen miehen kanssa ryhtyy mihinkään, tuntuu, ettei syvällisemmällä tasolla mitään yhteistä.

Vierailija
8335/27900 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sen hieman vanh

Ai se leuaton . Mitenhän heille kävi lopulta. 

Vierailija
8336/27900 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasminen tekoitku, teatraalinen raivoaminen ja huuto on niin läpinäkyvää. Se on niin rahanahne, että ihan oksettaa 🤮

On hän onnistunut hankkimaan silikoonit ja huulet ...että jotain saanut aikaiseksi. 

Vierailija
8337/27900 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sen hieman vanh

Ai se leuaton . Mitenhän heille kävi lopulta. 

Jenny ja Sumit

Vierailija
8338/27900 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä Jasmine reagoi ihan oikein kun oli tehtailemassa ginolle ateriaa ja sit äijää ei yhtään kiinnostanut. Ymmärrän hyvin.

Täysin eri mieltä. Käsittämätöntä käytöstä että Jasmin patisti Ginon ruoan laittoon, heti pitkän lennon päälle. Muija ei käy töissä niin olisi ollut hyvää aikaa tehdä ruoka valmiiksi kun ei ollut tuon enempää hommaa. Tai patistanut siskonsa hommiin (joka loisii Ginon kustantamassa asunnossa ilmaiseksi). Ilmeisesti morssiamen päivä oli kulunut kynsihuollossa.

(Vrt. tilanne jossa valmis herkullinen ateria olisi ollut liedellä odottamassa, pöytä kauniisti katettu ja iloinen emäntä tarjoilisi lasin hyvää viiniä tai olutta ruoan kanssa, ei olisi Ginon varmastikaan tarvinnut heti mennä nukkumaan).

Ja en kyllä itse ikinä kehtaisi tehdä samoin. Kun oma mies tulee työmatkalta väsyneenä kotiin on itsestään selvää että täällä on ruoka valmiina odottamassa. Ja teen sen mielelläni.

Tuhoon tuomittu tuollainen minä-minä-minä-suhde, kun ei olla valmiita tekemään toisen eteen ja ilahduttamiseksi muuta kuin levittämään jalat. Ei se Jasmin niin ihmeellinen ole kuin mitä kuvittelee, Väliamerikan maissa tuon näköisiä naisia on viistoista tusinassa. Gino-parka, onnistunut nappaamaan oikein kunnon lokin. Olisi kiva että Jasminin siskoakin näytettäisiin, onko samanlainen justiina kuin Jasmin.

Täysin samaa mieltä. Jos olis vastaava tilanne niin ilman muuta laittaisi jotain hyvää suuhun pantavaa, kun tuore ihastus viimeinenkin saapuu. Ja tuolla ( meinasin laittaa 10) ainakin 5 paremman näköistä tusinassa.

Jasmin on egoisti/ narsisisti.  . Minä minä ei muulla väliä.  mutta kyllä se Gino onkin hölmön näköinen ikuinen lippis päässä.Tollo. 

Vierailija
8339/27900 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hän onnistunut hankkimaan silikoonit ja huulet ...että jotain saanut aikaiseksi. 

Gino on maksanut itsensä kipäksi, tuntuu että taantuu tämän naikkosen koukussa lapsen tasolle.  Käyttääkö Jasmine samassa talossa olevaa miestäkin hyväkseen Ginon lisäksi. Sai ehkä kenkää opettaja töistä, jos ylipäätään oli missään töissä ja syyttää Ginoa.

Vierailija
8340/27900 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei juma, miten raivostuttava tuo Amanda on. En syö sitä enkä tätä, miksei ruokavaliotani kunnioiteta...yhyy... tosi törkeää kun puhuit tuottajan kanssa romaniaa etkä englantia... 🙄

Itserakas mies ja hapan Amanda ,Eivät sovi yhtään yhteen. 

Ketju on lukittu.