90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Ootteko katsoneet UK version uusinta kautta? Ai että häiritsee tuon Josen hiukset, tekisi mieli leikata ne pois. Ja tuo Kazakstanilainen nainen on ihan hirveä!
Olen katsonut, samaa mieltä noista tyypeistä. Saa nähdä pääseekö se Jose Chickeninsä luokse.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä Jasmine reagoi ihan oikein kun oli tehtailemassa ginolle ateriaa ja sit äijää ei yhtään kiinnostanut. Ymmärrän hyvin.
Täysin eri mieltä. Käsittämätöntä käytöstä että Jasmin patisti Ginon ruoan laittoon, heti pitkän lennon päälle. Muija ei käy töissä niin olisi ollut hyvää aikaa tehdä ruoka valmiiksi kun ei ollut tuon enempää hommaa. Tai patistanut siskonsa hommiin (joka loisii Ginon kustantamassa asunnossa ilmaiseksi). Ilmeisesti morssiamen päivä oli kulunut kynsihuollossa.
(Vrt. tilanne jossa valmis herkullinen ateria olisi ollut liedellä odottamassa, pöytä kauniisti katettu ja iloinen emäntä tarjoilisi lasin hyvää viiniä tai olutta ruoan kanssa, ei olisi Ginon varmastikaan tarvinnut heti mennä nukkumaan).
Ja en kyllä itse ikinä kehtaisi tehdä samoin. Kun oma mies tulee työmatkalta väsyneenä kotiin on itsestään selvää että täällä on ruoka valmiina odottamassa. Ja teen sen mielelläni.
Tuhoon tuomittu tuollainen minä-minä-minä-suhde, kun ei olla valmiita tekemään toisen eteen ja ilahduttamiseksi muuta kuin levittämään jalat. Ei se Jasmin niin ihmeellinen ole kuin mitä kuvittelee, Väliamerikan maissa tuon näköisiä naisia on viistoista tusinassa. Gino-parka, onnistunut nappaamaan oikein kunnon lokin. Olisi kiva että Jasminin siskoakin näytettäisiin, onko samanlainen justiina kuin Jasmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä Jasmine reagoi ihan oikein kun oli tehtailemassa ginolle ateriaa ja sit äijää ei yhtään kiinnostanut. Ymmärrän hyvin.
Täysin eri mieltä. Käsittämätöntä käytöstä että Jasmin patisti Ginon ruoan laittoon, heti pitkän lennon päälle. Muija ei käy töissä niin olisi ollut hyvää aikaa tehdä ruoka valmiiksi kun ei ollut tuon enempää hommaa. Tai patistanut siskonsa hommiin (joka loisii Ginon kustantamassa asunnossa ilmaiseksi). Ilmeisesti morssiamen päivä oli kulunut kynsihuollossa.
(Vrt. tilanne jossa valmis herkullinen ateria olisi ollut liedellä odottamassa, pöytä kauniisti katettu ja iloinen emäntä tarjoilisi lasin hyvää viiniä tai olutta ruoan kanssa, ei olisi Ginon varmastikaan tarvinnut heti mennä nukkumaan).Ja en kyllä itse ikinä kehtaisi tehdä samoin. Kun oma mies tulee työmatkalta väsyneenä kotiin on itsestään selvää että täällä on ruoka valmiina odottamassa. Ja teen sen mielelläni.
Tuhoon tuomittu tuollainen minä-minä-minä-suhde, kun ei olla valmiita tekemään toisen eteen ja ilahduttamiseksi muuta kuin levittämään jalat. Ei se Jasmin niin ihmeellinen ole kuin mitä kuvittelee, Väliamerikan maissa tuon näköisiä naisia on viistoista tusinassa. Gino-parka, onnistunut nappaamaan oikein kunnon lokin. Olisi kiva että Jasminin siskoakin näytettäisiin, onko samanlainen justiina kuin Jasmin.
Onhan Jamin Ginolle ihmellinen onnenpotku, Gino on valmis myymään jopa seilunsa.
Jasmin halusi, että esileikkinä laitetaan yhdessä ruokaa joka katetaan kauniisti pöytään ja naatiskelun jälkeen mennään petiin.
Gino pelästyi totaalisesti, pelkäsi että iso veitsi lipsahtaa ja meni viisaasti sänkyyn mourottamaan ja keräämään puhtia pusseihin 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Vrt. tilanne jossa valmis herkullinen ateria olisi ollut liedellä odottamassa, pöytä kauniisti katettu ja iloinen emäntä tarjoilisi lasin hyvää viiniä tai olutta ruoan kanssa, ei olisi Ginon varmastikaan tarvinnut heti mennä nukkumaan).Ja en kyllä itse ikinä kehtaisi tehdä samoin. Kun oma mies tulee työmatkalta väsyneenä kotiin on itsestään selvää että täällä on ruoka valmiina odottamassa. Ja teen sen mielelläni.
Onhan Jamin Ginolle ihmellinen onnenpotku, Gino on valmis myymään jopa seilunsa.
Jasmin halusi, että esileikkinä laitetaan yhdessä ruokaa joka katetaan kauniisti pöytään ja naatiskelun jälkeen mennään petiin.
Gino pelästyi totaalisesti, pelkäsi että iso veitsi lipsahtaa ja meni viisaasti sänkyyn mourottamaan ja keräämään puhtia pusseihin 😭
Ihmeellinen onnenpotku?? 😅
No voihan sen asian noinkin nähdä.
Mutta kummassa vaihtoehdossa mielestäsi lopputulos olisi ollut parempi? Tämä Jasminin vaihtoehtohan me nähtiin.
(Totuushan voi tietenkin olla täysin eri asia, ehkä me nähtiin vain ja ainoastaan se TLC:n käsikirjoittama versio).
Ja voin sanoa kokemuksesta että pitkän lennon jälkeen ei perunoitten kuoriminen vois kiinnostaa vähääkään.
Cleosta tulee vähän transvibat
Vierailija kirjoitti:
Jaa no niinhän se näköjään olikin.
Vierailija kirjoitti:
Siis UK version? Sehän on.
Samaisen version Josen laulu, I love youuuu chickeeeeeeen on ehkä kamalinta mitä oon hetkeen kuullu :D Vielä se ihmeellinen naukuva ääni..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkumaan oudossa epämukavassa asennossa lippis päässä. Siis kuka ihan vasiten oikeesti lippis päässä nukkuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaisen version Josen laulu, I love youuuu chickeeeeeeen on ehkä kamalinta mitä oon hetkeen kuullu :D Vielä se ihmeellinen naukuva ääni..
En tiedä onko sama Cleo, mutta katon siis tätä uusinta Before The 90 Daysia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillä on autismi ja järjetön ääniherkkyys ja menee Leicester Squarelle toikkaroimaan. Oikea uniikki lumihiutale taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun niinpäs olikin, menee sekasin kun katsoo kaikkia samaan aikaan :D Ja vielä karibia versiokin!
Tää uusi kausi on taas uusi pohjanoteeraus 😒 Autistinen transsu-Cleo, kuuro-mykkä, yksi jonka naisystävä olikin mies, pöljä-Gino hattuineen, israelilainen keski-ikäinen neitsyt-mies ja hulluleski laatikkoaviomiehineen 🙄 Vuosi vuodelta menee vain huonommaksi 🥺
Gino ja Jasmin hokee rakkautta, mutta missä se rakkaus heidänkin välillään näkyy?
Huh. Ei tainnut Amanda olla ensimmäinen nuori kaunis nainen, jota tää- mikäsennimi-romanialainen mies suostutteli musiikkivideolle. Ja mihin sen jälkeen? Kysynpähän vain.
Vierailija kirjoitti:
Tää uusi kausi on taas uusi pohjanoteeraus 😒 Autistinen transsu-Cleo, kuuro-mykkä, yksi jonka naisystävä olikin mies, pöljä-Gino hattuineen, israelilainen keski-ikäinen neitsyt-mies ja hulluleski laatikkoaviomiehineen 🙄 Vuosi vuodelta menee vain huonommaksi 🥺
Ei vaan paremmaksi, kuka nyt jaksais jotain perusrakastavaisia kattoo?!
Ei juma, miten raivostuttava tuo Amanda on. En syö sitä enkä tätä, miksei ruokavaliotani kunnioiteta...yhyy... tosi törkeää kun puhuit tuottajan kanssa romaniaa etkä englantia... 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan paremmaksi, kuka nyt jaksais jotain perusrakastavaisia kattoo?!
Alkuvuosina vielä uskoi, että ainakin valtaosa pareista oli oikeita pareja, nyt tuntuu, että ohjelmaan hakeutuu ( tai haetaan ) vain omituisia hiippareita, jotka haluavat julkisuuteen. Keksitään nettiromansseja, että saadaan naama telkkariin. Osa näistä "pareista" ei selvästikään tiedä toisistaan juuri mitään.
Ootteko katsoneet UK version uusinta kautta? Ai että häiritsee tuon Josen hiukset, tekisi mieli leikata ne pois. Ja tuo Kazakstanilainen nainen on ihan hirveä!