90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Tässä sarjassa 58v homomies (Kenny?) seurustelee parikymppisen miehen kanssa ja kaikista se on hellyyttävä suhde.
Mistä johtuu että kun itse olen 30v mies ja seurustelen 18v naisen kanssa niin kaikki raivostuvat ja yrittävät saada tuota naista jättämään "ilkeän vanhan miehen"?
Semmosta sukupuolten välistä tasa-arvoa.
Ei todellakaan ole mikään hellyttävä suhde mun mielestä, keikkuvat kuvattavina saadakseen julkisuutta, molemminpuolista hyväksikäyttöä. Oliko tässä tilanne jossa toinen kameran takana irvaili, että luuleeko se tosiaan että kosin. Kukaan ei uskalla sanoa näistä mitään, sehän olisi heti kamalaa rasismia. Mieluummin siedetään vaikka millaista sontaa. Kuvottavaa vaan, että kaikesta tällaisesta yritetään tehdä suloista ja arkipäiväistä, huisin ihanaa kun kaikki uskaltavat.
Varmaan tarkoitetaan Kennyä ja Armandoa?
Minäkään en sitä minään hellyyttävänä suhteena nää tai ainakaan tasapuolisena.
Kenny ehdottaa mitä tahansa kuten esim. Vihkimistä auringonlaskun aikaan, tai lapsen adoptointia ennenmmin kuin hänen geeneistä syntynyttä vuokrakohtu vauvaa.
Se ei Armandolle käy. Jälleen Kenny itkee ja antaa periksi.
Vierailija kirjoitti:
Kenny ehdottaa mitä tahansa kuten esim. Vihkimistä auringonlaskun aikaan, tai lapsen adoptointia ennenmmin kuin hänen geeneistä syntynyttä vuokrakohtu vauvaa.
Se ei Armandolle käy. Jälleen Kenny itkee ja antaa periksi.
Minä tarkoitin tätä UK juttua, eka jakso uusittu jo muutaman kerran.
Kenny ja Armando ovat ihania, hellyys heidän välinen hellyytensä on kaunista, ei mitään limaista kourintaa. Toki iso ikäero näkyy joissakin tilanteissa, mutta he osaavat keskustella. Naisena pikkasen hämää, ovat suloisia itkupillejä kumpikin ja saivat Armandon isänkin pillittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten onkaan niin läpinäkyvää tämä Ukraina/Venäjänaisten rahanahneus ja manipulointi suhteissa ja miehillä taas vanhemmat naiset vain greengard mielessä?
Jovia käy jotenkin sääli, tietääköhän hän tästä Yaran menneisyydestä? Jovi ja Yara olisi muuten hyvä pari, huumoria mikä sopii yhteen ym, mutta tuo lättänenäinen äityli on piru ittessään ja liitto on tuhoon tuomittu. Sääli pientä tyttöä jota käytetään varmasti rahastusvälineenä.Sääli tosiaan Jovia, hänellä on hyvä äitisuhde ja tämä letukka kehtaa arvostella jopa ruokaa mitä Jovin äiti tarjosi. Jovi ostanut merkkilaukut ja lisää vaatii ja hankkiutuu heti uudelleen raskaaksi. Kaikki nämä Ukraianasta tulleet naiset samanlaisia, epämiellyttäviä.
Yaralla ollut viime aikoina laukkuina ainakin Louis Vuitton empreinte tote beige jonka hinta 2900€, Diorin musta saddle bag 3500€, Saint Laurentin Kate-pikkulaukku 1790€ ja Valentinon Rockstud vaalean roosana 2600€.
Siis em. hinnat pätevät, jos nuo ovat aitoja eikä piraattikopioita. Vaikea sanoa kun niitä ei näytetä kovin läheltä kuitenkaan. Ehkä siihen on siis syy?
Ihan kuin äidillään olisi ollut jokin Yaran merkkilaukuista olalla kun kävivät katselemassa asuntoja Prahassa. Siinä näkee noiden prioriteetit ja edun hakemiset kun pitää esittää jotain mitä ei ole ja repiä irti kaikkea statussymbolia, ja kulkea tärkeinä katsomassa kalliita asuntoja logolaukut olalla vaikkei ole varaa sellaiseen. Se niiden jenkkikämppäkin joka on siellä lähiöissä New Orleansista useita kymmeniä kilsoja, taisi olla pelkkä vuokrakämppä niin nyt käydään katselemassa monen sadan tonnin asuntoja maasta jossa ei edes asuta ja olla kirjoilla.
Laukut ovat pieni pesämuna tällä nousukkaalle ja tottakai pitää ostaa asunto, joka on käytössä Yaran kotimaan vierailuilla ja äiti valmiina lapsukaista hoitamaan. Yaran äiti ketku, mies parka jota kaksi ketkua kusettaa.
Jännästi täällä ollan sitä miieltä, et noi naiset vaan vedättää Yovia. Mut jos me näemme tvstä kaikki niiden puheet ja toihut, eiköhän tuo kaverikin tiedä ne. Tuskin ihan ummikko vaimonsa suhteen.
Lisäksi en ymmärrä, mitä pahaa on siinä, että varmistaa taloudellisen turvan. Silloin tietry väärin, jos valehtelee ja menee naimisiin vain rahan takia. Mutta jos pyrkimys samalla oikea parusuhde, niin miksi ei saisi kerätä pesämunaa ohessa. Toivon, eträ itsekin olisin ajoissa aloitranut, vaikka ihan suomalaisen kanssa naimisissa olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sarjassa 58v homomies (Kenny?) seurustelee parikymppisen miehen kanssa ja kaikista se on hellyyttävä suhde.
Mistä johtuu että kun itse olen 30v mies ja seurustelen 18v naisen kanssa niin kaikki raivostuvat ja yrittävät saada tuota naista jättämään "ilkeän vanhan miehen"?
Semmosta sukupuolten välistä tasa-arvoa.Ei todellakaan ole mikään hellyttävä suhde mun mielestä, keikkuvat kuvattavina saadakseen julkisuutta, molemminpuolista hyväksikäyttöä. Oliko tässä tilanne jossa toinen kameran takana irvaili, että luuleeko se tosiaan että kosin. Kukaan ei uskalla sanoa näistä mitään, sehän olisi heti kamalaa rasismia. Mieluummin siedetään vaikka millaista sontaa. Kuvottavaa vaan, että kaikesta tällaisesta yritetään tehdä suloista ja arkipäiväistä, huisin ihanaa kun kaikki uskaltavat.
Gay-piireissä on kuulema myös sellainen alakulttuuri, joka ei halua identifoitua heteroiden pariutumismenoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei Armandolle käy. Jälleen Kenny itkee ja antaa periksi.Minä tarkoitin tätä UK juttua, eka jakso uusittu jo muutaman kerran.
Kenny ja Armando ovat ihania, hellyys heidän välinen hellyytensä on kaunista, ei mitään limaista kourintaa. Toki iso ikäero näkyy joissakin tilanteissa, mutta he osaavat keskustella. Naisena pikkasen hämää, ovat suloisia itkupillejä kumpikin ja saivat Armandon isänkin pillittämään.
Niillä on luonteva suhde. Mutta itse en jaksaisi isoäiti-ikäisenä minkään vauvan äidiksi. Ajatelkaa jos Angela olisi oikeasti tullut raskaaksi! :D Tuntuu että vauvoista puhutaan ajattelematta, mikä duuni ja sitoumus siinä on seuraavaksi pariksikymmeneksi vuodeksi.
Kenny puhuu hieman samanlaisella narisevalla äänellä kuin Pillow Talkissa se Tim.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmosta sukupuolten välistä tasa-arvoa.Ei todellakaan ole mikään hellyttävä suhde mun mielestä, keikkuvat kuvattavina saadakseen julkisuutta, molemminpuolista hyväksikäyttöä. Oliko tässä tilanne jossa toinen kameran takana irvaili, että luuleeko se tosiaan että kosin. Kukaan ei uskalla sanoa näistä mitään, sehän olisi heti kamalaa rasismia. Mieluummin siedetään vaikka millaista sontaa. Kuvottavaa vaan, että kaikesta tällaisesta yritetään tehdä suloista ja arkipäiväistä, huisin ihanaa kun kaikki uskaltavat.
Gay-piireissä on kuulema myös sellainen alakulttuuri, joka ei halua identifoitua heteroiden pariutumismenoihin.
Joku muukin kummallisuus, jota en ollut koskaan kuullut. Pari homoa pariutui, sopivat roolistaan seksissä, mutta sitten toinen mies tahtoikin mukaan kolmannen. Siinäpä pulma valitaanko se joka tahtoo olla mälli, vai se joka tahtoo olla tälli. Sorry en muista näillä rooleilla oli oma nimitys, mietin vaan että yhdellä aika rasittavaa liikennettä peräpäässä.
Eikö kukaan osaa kertoa mikä on homman nimi, miksi alapeukkua kaikkihan on sallittua. Menikö yli😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku muukin kummallisuus, jota en ollut koskaan kuullut. Pari homoa pariutui, sopivat roolistaan seksissä, mutta sitten toinen mies tahtoikin mukaan kolmannen. Siinäpä pulma valitaanko se joka tahtoo olla mälli, vai se joka tahtoo olla tälli. Sorry en muista näillä rooleilla oli oma nimitys, mietin vaan että yhdellä aika rasittavaa liikennettä peräpäässä.
Eikö kukaan osaa kertoa mikä on homman nimi, miksi alapeukkua kaikkihan on sallittua. Menikö yli😃
Mitä välii, ketä kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä välii, ketä kiinnostaa?
Mua kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se tarkoittaa, sitä etteivät tykkää lähetyssaarnaaja-asennosta.
Ei vaan eivät diggaa avioliittokuviota, häitä yms. vaan tykkäävät siitä vanhanaikaisesta gay-kulttuurista, vessoissa ja puistoissa tapaamisesta.
No ainakin se, johon penetroidutaan, on "bottom", en muista, kuka se päällä olija on. Mutta tämä on aika off-topic, palataan aiheisiin!
Aika usein toistuu näissä kuvioissa, että nainen on mustasukkainen ja tarkastaa miehen kännykkää tms. Ajattelevat kai, että luottamus hyvä, kontrolli paras.
Itse ajattelen, että en haluaisi kontrolloida ketään miestä, vaan suhteen pitäisi rakentua luottamukselle. Jos luottamusta ei ole, ja pitää alkaa kontrolloimaan, homma menee ihan oudoksi. Onhan miehen kumminkin niin helppo pettää, vaikka vaimo tai tyttöystävä kuinka kontrolloisi ja vahtisi. En haluaisi sellaista roolia itselleni mistään hinnasta. Mitä mieltä muut on?
Yleisvaikutelmani muuten on, että ohjelmassa naiset ovat mustasukkaisempia kuin miehet, mutta en ole varma.
Yve ja Mohamed, siinä Yvessä on samankaltaista hölmöyttä ja herkkäuskoisuutta, kuin siinä Davidissa, jolla oli Lana-niminen nainen Ukrainassa, jolle se lähetti rahaa vuosien mittaan paljon.
Lopulta kaikkien katsojien yllätykseksi nainen olikin totta ja ilmaantui paikalle Davidin toisen Ukrainan vierailun aikana. Ekalla Davidin matkalla Lana ei ilmaantunut, sillä taisi olla kissan kummin kaiman kastajaiset tai jotain muuta menoa.
Yve tuntuu olevan välillä ihan pihalla Mohamedin kanssa asuessaan, että miten elämäni muuttui tämmöiseksi. Omien valintojen takia, my friend!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin se, johon penetroidutaan, on "bottom", en muista, kuka se päällä olija on. Mutta tämä on aika off-topic, palataan aiheisiin!
Kiitos, yksi juttu bottom. Oli niin outo juttu, vaikka kaikkea tässä on jo nähnyt ja kuullut. Noissa suhteissa ei ole siis tasa-arvosta hajuakaan.
Tässä mitään epäasiallista, hyvähän se on nuortenkin tietää että jos muuttaa itsensä naisesta mieheksi, miehenä sitten toinen naatiskelee ja toisella hyvin ikävä rooli likasankona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei Armandolle käy. Jälleen Kenny itkee ja antaa periksi.Minä tarkoitin tätä UK juttua, eka jakso uusittu jo muutaman kerran.
Niillä on luonteva suhde. Mutta itse en jaksaisi isoäiti-ikäisenä minkään vauvan äidiksi. Ajatelkaa jos Angela olisi oikeasti tullut raskaaksi! :D Tuntuu että vauvoista puhutaan ajattelematta, mikä duuni ja sitoumus siinä on seuraavaksi pariksikymmeneksi vuodeksi.
Kenny puhuu hieman samanlaisella narisevalla äänellä kuin Pillow Talkissa se Tim.
Eräs jenkki kertoi pari vuotta sitten että Kennyllä se on sen tietyn gay era:n "homomaisen neitinariseva ääni" eli homodiscoissa ym joskus opittu puhe ja esittelytapa, kun on kohta 60 vee eli niitä ekoja jotka tuli julkisuuteen avoimina miespareina siellä päin ja saivat siitä vielä paljon kuraa niskaan mutteivät välittäneet koska heitä alkoi olla avoimesti jo niin paljon ettei tarvinnut enää piileskellä vain klubeissa, mutta Timin kohdalla se on pelkkää larppaamista koska haluaisi olla suuren kaupungin gay/metroseksuaalityyppi jonka erikoista miesnaismaista tyyliä ihmetellään, joten hän ottaa puheen avuksi korostaakseen sitä. Mistä vetoa että Timillä oli ääni erilainen, ihan normi miehen ääni ja puhetyyli, esim. 18-vuotiaana, 20-vuotiaana, 29-vuotiaana jne kuin nyt 42-vuotiaana? :D
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta! Pidän Alinasta ja pidin häntä fiksuna nuorena naisena, mutta Caleb on yksi kuvottavimmista niljakkeista koko sarjan historiassa. Miksi sekaantui moiseen, no ehkä se ei aukea mutta onnea vaan sitten.
Caleb, joka oli maanläheinen tilannetajuinen ponnaritukkainen hyväkroppainen treenaava mies Arizonan aavikolta? Ei todellakaan! Oli yksi parhaimmista ja ikäisekseen viisaimmista ja ennakkoluulottomista nuorista miehistä tässä sarjassa ja lähti tapaamaan naista, jonka kanssa oli ollut kaveria vuosikaudet, ja jolla harvinaisempi tauti diastrophic dysplasia joka johtanut kehon lyhytkasvuisuuteen ja epämuodostumiin.
Ainoa missä Calebia mustamaalattiin oli se että "on pervo ja halus vaan päästä painaan k ä ä p i ö tä" mutta eihän noista ole edes varmuutta että harrastivatko oikeasti mitään penetraatiota sinne. Tosiaan olivat tunteneet toisensa iät ja ajat netissä ennen tapaamista ja Caleb halusi antaa suhteelle myös mahdollisuuden koska koki mielen yhteyttä.
Tarkoittanet Salt Lake Cityn mormonia Steveniä, jolla oli myös Venäjältä Alina, eli mies joka oli pennun tasolle jäänyt ä ä l i ö, ja jonka mielestä kahvin ja viinin juominen on paha synti, mutta että toisten naisten kanssa pettämiset ja sekstailut selän takana on ok vaikka heidän kirjansa sen kieltää ennen avioliittoa (helppoa koska mies ei pysty todistaa neitsyyttään) ja ryhmäseksit on mielestään sallittuja jos siinä on muita naisia hänen kimpussaan, mutta Alina ei saanut ottaa mukaan miestä. Sehän selitti kirkkain silmin Tell Allissa että miten oli yrittänyt saada Alinaa suostumaan siihen että ottaisivat naisen tai muita naisia mukaan! Hyi.
Ancela ja Michael stooria näytetty sata kertaa ja nyt huomasin miksi Michael "rakastaa" Ancelaa.
Kaveripiiri kysyi asiaa suoraan Michaelilta ja tämä sanoi ilmoitti, että A pitää hänestä hyvää huolta. Ancelalla on kyllä huollettavia paljon, mutta kai siitä liikenee aina kunnon siivu Nigeriaan "rakkaalle" ja onhan Michaelilla muitakin verkkoja vesillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs jenkki kertoi pari vuotta sitten että Kennyllä se on sen tietyn gay era:n "homomaisen neitinariseva ääni" eli homodiscoissa ym joskus opittu puhe ja esittelytapa, kun on kohta 60 vee eli niitä ekoja jotka tuli julkisuuteen avoimina miespareina siellä päin ja saivat siitä vielä paljon kuraa niskaan mutteivät välittäneet koska heitä alkoi olla avoimesti jo niin paljon ettei tarvinnut enää piileskellä vain klubeissa, mutta Timin kohdalla se on pelkkää larppaamista koska haluaisi olla suuren kaupungin gay/metroseksuaalityyppi jonka erikoista miesnaismaista tyyliä ihmetellään, joten hän ottaa puheen avuksi korostaakseen sitä. Mistä vetoa että Timillä oli ääni erilainen, ihan normi miehen ääni ja puhetyyli, esim. 18-vuotiaana, 20-vuotiaana, 29-vuotiaana jne kuin nyt 42-vuotiaana? :D
Se Timin ääni saa sen kuulostamaan elämään kyllästyneeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta! Pidän Alinasta ja pidin häntä fiksuna nuorena naisena, mutta Caleb on yksi kuvottavimmista niljakkeista koko sarjan historiassa. Miksi sekaantui moiseen, no ehkä se ei aukea mutta onnea vaan sitten.
Caleb, joka oli maanläheinen tilannetajuinen ponnaritukkainen hyväkroppainen treenaava mies Arizonan aavikolta? Ei todellakaan! Oli yksi parhaimmista ja ikäisekseen viisaimmista ja ennakkoluulottomista nuorista miehistä tässä sarjassa ja lähti tapaamaan naista, jonka kanssa oli ollut kaveria vuosikaudet, ja jolla harvinaisempi tauti diastrophic dysplasia joka johtanut kehon lyhytkasvuisuuteen ja epämuodostumiin.
Ainoa missä Calebia mustamaalattiin oli se että "on pervo ja halus vaan päästä painaan k ä ä p i ö tä" mutta eihän noista ole edes varmuutta että harrastivatko oikeasti mitään penetraatiota sinne. Tosiaan olivat tunteneet toisensa iät ja ajat netissä ennen tapaamista ja Caleb halusi antaa suhteelle myös mahdollisuuden koska koki mielen yhteyttä.
Tarkoittanet Salt Lake Cityn mormonia Steveniä, jolla oli myös Venäjältä Alina, eli mies joka oli pennun tasolle jäänyt ä ä l i ö, ja jonka mielestä kahvin ja viinin juominen on paha synti, mutta että toisten naisten kanssa pettämiset ja sekstailut selän takana on ok vaikka heidän kirjansa sen kieltää ennen avioliittoa (helppoa koska mies ei pysty todistaa neitsyyttään) ja ryhmäseksit on mielestään sallittuja jos siinä on muita naisia hänen kimpussaan, mutta Alina ei saanut ottaa mukaan miestä. Sehän selitti kirkkain silmin Tell Allissa että miten oli yrittänyt saada Alinaa suostumaan siihen että ottaisivat naisen tai muita naisia mukaan! Hyi.
Joo, tämä todettiin jo aiemmin ketjussa, että eräs kirjoittaja (minä) sekoitti Stevenin ja Calebin. Todettiin myös se, että Steven siivilöi hyttysen mutta nielee kamelin, eli oli uskoton, mutta viini oli hänelle syntiä. Tekopyhä siis.
Semmosta sukupuolten välistä tasa-arvoa.