90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Yara ja Shaeeda sormuskaupassa keskustelemassa pankkitileistä.
Lokki antaa neuvoja toiselle lokille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Angela voi kauhistus minkä näköinen. Näyttää ihan narkkarilta. Nopeasti kilahti taas. Mitä mies näkee siinä.
Green gardin.
Tarkoitin green cardia 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Angelan takia varmaan moni tätä ohjelmaa katsoo! Ainakin minä! Oikea draamakuningatar. Tosin alkaa olla näyteltyä koko draaama. Samoin Natalie on oikea teini pissis ja hänellä on tosi pelottavat silmät liekö mielisairaudesta johtuvaa?! Moni muukin on minäminä minulle nyt heti esim. vauva, tissit, kallis sormus, hulppeat häät.
Ai, minä toivon Angelalle vain potkuja. Formaatti pärjää varmasti oikein mainosti ilman hänen riehumistaan. Shaun on pieni pettymys, kun hän antaa sen piripään mekastaa ympäri studiota.
Yksiäkään hulppeita häitä en muista ikinä näissä sarjoissa nähneeni. 🤔 Jopa varakkaiden häät ovat olleet hyvin vaatimattomia takapihahäitä.
Ihmettelen noissa häissä sitä, että usein osa vieraista on ihan arkivaatteissa. Yksi morsiankin saatettiin alttarille lökäpöksyisen ruutupaitaisen sukulaismiehen toimesta.
Muissakin jenkkiohjelmissa on näkynyt tätä samaa ja aina ihmettelen sitä. Ymmärtäisin silloin, jos olisi jonkinlainen rentojen häiden teema ja morsiusparikin olisi tavallisissa vaatteissa, mutta kun näissä näkee joskus viimeisen päälle tällätyn morsiamen flanellipaitojen keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Angela voi kauhistus minkä näköinen. Näyttää ihan narkkarilta. Nopeasti kilahti taas. Mitä mies näkee siinä.
Green gardin.
Eiköhän sen saisi helpomminkin kuin Angelan kelkkaan lähtemällä. En usko Michaelin koskaan saapuvan Yhdysvaltoihin.
Vierailija kirjoitti:
Nää pillow talkin veljekset. Vielä viiskymppisenäkin valitsisin Johnin (?), veljensä on toki "kunnollisempi", mutta jotenkin epäaito. Jonnyn ottaessa tietää mitä saa.
Ja toi Angelan sisääntulo. 😁
John on kummalla tavalla niin charmikas. t. nainen, ei nais-oletettu :)
Aivan hirveä käytös Angelalla. Jopa lapset olivat viisaampia kun Angela, tulleet varmaan isänsä sukuun. Huomasivat että isoäiti meinasi lähteä telkkariin puolialasti. Ja ihan typerää Angelan syyttää Usmania. Aina joku muu on syyllinen muttei hän itse koskaan!
Ja on tuo Andreikin järkyttävä kuumakalle. Nytkin piti alkaa haastaa riitaa Jovin kanssa, ihan tyhjästä aloitti riidan! Olen ollut tähän asti Andrein puolella hänen riidoissaan Libbyn suvun kanssa, enää en oikein tiedä... Libbyllä täytyy olla lehmän hermot kun jaksaa kyseisen tyypin kanssa. Ja mietin samaa; onkohan tytär enää minkään arvoinen kun perheeseen tuli oikein perijä!
Angela kuvittelee nyt kun on vähän laihtunut, että hän on parikymppisen mallin näköinen 😂 Voi jessus kun hävettää katsoa sen esitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Angelan takia varmaan moni tätä ohjelmaa katsoo! Ainakin minä! Oikea draamakuningatar. Tosin alkaa olla näyteltyä koko draaama. Samoin Natalie on oikea teini pissis ja hänellä on tosi pelottavat silmät liekö mielisairaudesta johtuvaa?! Moni muukin on minäminä minulle nyt heti esim. vauva, tissit, kallis sormus, hulppeat häät.
Natalien silmät ovat ihan normaalit suuret silmät ja minusta kauniit, mielelläni ottaisin samanlaiset näiden pienten viirusilmieni tilalle.
Natalien silmät ovat pelottavat.
Natalien silmät ovat suuret ja kauniit.
Kyllä mutta valitettavasti sieltä paistaa se hulluus läpi. Ihmettelen että Josh antoi hänelle vielä uuden mahdollisuuden.
Natalien on äiti paaponu ja hyyssänny pilalle.
Andreihan on täysi psykopaatti joka haluaa kontrolloida kaikkea eikä mikään ole koskaan hänen syytään. Tahallaan sotkee perheen kuvioita. Vaarallinen tyyppi!
Vierailija kirjoitti:
Andreihan on täysi psykopaatti joka haluaa kontrolloida kaikkea eikä mikään ole koskaan hänen syytään. Tahallaan sotkee perheen kuvioita. Vaarallinen tyyppi!
Vai oikein psykopaatti ja vaarallinen 😂
Minä pidän Andreista. Rakastaan perhettään oikeasti ja on hyvä isä.
No joo aivopieruja Andreilta välillä pääsee, mut keltäpä ei. Libbyn suku on äärettömän rasittava, enkä usko syy olevan yksin Andrein, he inhosivat Andreita heti kun Libby hänestä kertoi.
Andrei on valmis tekemään töitä ei lusmuile.
Mies joka pitää itsensä ja perheensä puolia eikä varpaille tallota.
Myös Libbyä arvostan siitä, että puolustaa miestään. Melkein kaikki muut sarjan naiset lähtee suvun ja ystävien mukana haukkumaan miestään.
Vierailija kirjoitti:
Angela kuvittelee nyt kun on vähän laihtunut, että hän on parikymppisen mallin näköinen 😂 Voi jessus kun hävettää katsoa sen esitystä.
Luulee varmaan olevansa nuori Madonna 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, minä toivon Angelalle vain potkuja. Formaatti pärjää varmasti oikein mainosti ilman hänen riehumistaan. Shaun on pieni pettymys, kun hän antaa sen piripään mekastaa ympäri studiota.
Yksiäkään hulppeita häitä en muista ikinä näissä sarjoissa nähneeni. 🤔 Jopa varakkaiden häät ovat olleet hyvin vaatimattomia takapihahäitä.
Ihmettelen noissa häissä sitä, että usein osa vieraista on ihan arkivaatteissa. Yksi morsiankin saatettiin alttarille lökäpöksyisen ruutupaitaisen sukulaismiehen toimesta.
Suurin osa suvuista suhrautuu näin kullankaivajiin kylmäkiskoisesti, eivät halua juhlistaa moisia häitä. Gebbie vaaleanpunaisessa vanhassa paidassa. Tai sitten kaikki ovat näyttelijöitä ja tuotanto maksaa vain naimisiin menevien vermeet.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenkkilän uudessa jaksossa Bilal sanoo, että nyt on valmis lapsentekoon.
Michael myöntää, että hänellä jenkeissä nuori rakas ja Angela itkee, mutta on oudon tasapainoinen koko ajan.
Riehumiset ilmeisesti riehuttu, outoa.
Ed kaasuvalottaa kaikkia ja pyytää ohjelmassa kihlasormusta takaisin tolta tyttöressulta.
Usman ja Kim nykyään vain kavereita, välit siis hyvät kaikesta huolimatta.Bilan luottaa, että on myöhäistä se aika meni jo.
Michael ja Angela juttu on tehty, milläs muulla Angela elättäisi lapsilauman jota opettaakin kotona, ei siis käy töissä.
Ed on kolunnut kaikki kolot löytääkseen itselleen morsiamen, tulos on heikko.
Usman ja Kim, Kimille riittää kun saa namia Usmanilta edes joskus. Poikansa häpeää varmasti silmät päästään.
Siis kenen kakaroita se Angelan mökki on täynnä. Joku tummakin. Miksi ne on siellä ja elättääkö se niitä. Missä niiden isät on. Kyllä on miesten kanssa peuhailtu siellä.
Muut on skylan se tumma tyttö on Angelan toisen tyttären joka on linnassa. Angela on tän tytön adoptoinut.
Monta lasta skylalla on? Asuuko ne koko remmi Angelan luona? Ja miksi se toinen tytär on linnassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natalien silmät ovat ihan normaalit suuret silmät ja minusta kauniit, mielelläni ottaisin samanlaiset näiden pienten viirusilmieni tilalle.
Missä nää nataliet ja muut on nyt nähtävissä? Seuraan vain tota tiistaisin TLC:ltä.
Voiko olla , että toi Angela on vetänyt jotain kamaa ? Sekoaa nopeasti ja välillä näyttää voi käydä käsiksi. Laihdutus epäonnistunut sillä näyttää kauhealta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiton Emily koko ajan suu ammollaan.
Laulaa vähän väliä ja kerää kehuja lauluäänestään mieheltään. Luuleeko että joku kykyjenetsijä tekee hänestä suuren tähden? 😂
Oh no!
Kuka on Emily?
Vierailija kirjoitti:
Shaeedassa ja Yarassa on jotain samaa, samanlainen tyytymätön ja valittava asenne. Kiukuttelevat kuin tytär isälleen.
Tuollaiseksi tulee kun ei kehitä omia osaamisiaan ja kykyjään pärjätä itse elämässä. Ota vastuuta itsestä ja samalla vahvista omaa itsetuntoa. Kun jättäytyy täysin miehen armoille ja varaan, tuollaista se sitten on. Avutonta valittamista joka asiasta ja tyytymättömyyttä. Erityisesti Yaralla.