90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tigerlily ei tehnyt ruokia itse. Hän sanoi ennen hellan räpläystä, että aikaa on kaksi tuntia anopin tuloon. Sellaista määrää ruokaa, joka pöydälle kannettiin ei kahdessa tunnissa tehdä. Ainesten käsittely ennen uuniin panemisesta vie paljon aikaa.
Uskon, että catering oli asialla. Siltä näytti.
a
Adnan käyttäytyy kuin pikku poika ja sitä hän onkin. Pidän 22 vuotiasta lapsena.
Minä en pidä 22 vuotiasta lapsena, tuo hassu homopoika on lapsenmielinen reppana.
Olin 45 ja 21v naisen kans. Oli se kyllä aika pihalla kaikesta. Teki välillä hyvää olla aikuisten kans.
Larissasta oli päivitys facen ryhmässä, että on sairastunut masennukseen ja poistuu toistaiseksi tuuletin sivuiltaan. Lupaa kyllä uskollisille 3258 tilaajalleen palata vielä takaisin. Että semmoinen päivitys sit. Kannattaisikohan Larissan poistua ihan kokonaan kaikilta sivuilta ja palata kotimaahansa lastensa luo?
Toki onhan sekin ihan kiva palkkio pelkästä reisien levittelystä jos 3258 tilaajaa maksaa esim. 5-10 taalaa kuussa. Helppoa rahan tuloa.
Vierailija kirjoitti:
Hymyilitti, kun Magda muistaakseni krapula aamulla sanoi sänkyssä miehelle, että anna mulle 15 minuuttia niin mennään. Aika monilla sarjassa menee jopa montakin tuntia ennen kun suostuvat menemään ihmisten ilmoille.
Ihana Magda
Puolan Magda ja Venäjän Julia on niitä harvoja luonnonmukaisia naisia enää tässä sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitinsä ja veljensä katsoivat Tigerlilyn pitkiä kotkamaisia rakennekynsiä huolestuneen näköisiä ennen pöytään istumista, minkä jälkeen ruokiaan entistä huolestuneemman näköisinä, mutta söivät sivistyneesti muutaman kalkkunapalasen. Aattelivat varmaan että kun se liha on ollut tarpeeksi kuumassa, joten ei bakteereja tai muuta. Varsinkin kun tämä kehunut miten rakennekyntensä toimivat ruuanlaitossa pihteinä ja saksina.
Miks ihmeessä, täällähän tiedettiin että joku catering oli ne ruuat tehnyt.
Koittakaa nyt päättää tekikö Tigerlily itse ruuat pitkillä kynsillään vai tuliko ruuat jostain ravintolasta valmiina!
Oli miten oli, tuollaiset akryyliset kynnet ovat niin nurkkakuntaista ja 2018. Ennen koronaa. Sen jälkeen kukaan ei enää halunnut tautisia kynsiä paitsi USAn syrjäseudun asukit.
Tigerlilyn sentin mönjä naamasta olisi tippunut taikinaan ja letti takertunut kattilaan, jos olisi kokkaamaan ryhtynyt😂😬
Hawk Tuath kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tigerlily ei tehnyt ruokia itse. Hän sanoi ennen hellan räpläystä, että aikaa on kaksi tuntia anopin tuloon. Sellaista määrää ruokaa, joka pöydälle kannettiin ei kahdessa tunnissa tehdä. Ainesten käsittely ennen uuniin panemisesta vie paljon aikaa.
a
Adnan käyttäytyy kuin pikku poika ja sitä hän onkin. Pidän 22 vuotiasta lapsena.
Minä en pidä 22 vuotiasta lapsena, tuo hassu homopoika on lapsenmielinen reppana.
Olin 45 ja 21v naisen kans. Oli se kyllä aika pihalla kaikesta. Teki välillä hyvää olla aikuisten kans.
Jotku tykkää kun saa opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo sarja tehnyt varmasti palveluksen monelle. Muovihampaat ja muovivartalo lisukkeineen on säälittävä näky. Koneen voi lisäosilla korjata, mutta noita ihmispoloja ei niin vaan enää korjata kuntoon.
Ai se on kamalaa, kun hampaat viitataan tikuiksi. Onkohan ne kipeät?
Äitinsä ja veljensä katsoivat Tigerlilyn pitkiä kotkamaisia rakennekynsiä huolestuneen näköisiä ennen pöytään istumista, minkä jälkeen ruokiaan entistä huolestuneemman näköisinä, mutta söivät sivistyneesti muutaman kalkkunapalasen. Aattelivat varmaan että kun se liha on ollut tarpeeksi kuumassa, joten ei bakteereja tai muuta. Varsinkin kun tämä kehunut miten rakennekyntensä toimivat ruuanlaitossa pihteinä ja saksina.
"Pihdit ja sakset" oli huumoria. HUUMORIA!!! Mutta ethän sinä huumorintajuton viestinpoistattaja sitä tietenkään tajunnut. Jopa Tigerlilyllä on parempi huumorintaju kuin sulla röllykkä.😂😂😂😂😂
Lähteekö taas niin kuin nakki kattilasta???🤔 Veikkaan että lähtee mutta ei se mitään, kirjoitan uuden niin kauan kuin tuo lainaamani teksti näkyy täällä...
Vierailija kirjoitti:
Hymyilitti, kun Magda muistaakseni krapula aamulla sanoi sänkyssä miehelle, että anna mulle 15 minuuttia niin mennään. Aika monilla sarjassa menee jopa montakin tuntia ennen kun suostuvat menemään ihmisten ilmoille.
Silti Magda on nätein
Vierailija kirjoitti:
"Pihdit ja sakset" oli huumoria. HUUMORIA!!! Mutta ethän sinä huumorintajuton viestinpoistattaja sitä tietenkään tajunnut. Jopa Tigerlilyllä on parempi huumorintaju kuin sulla röllykkä.😂😂😂😂😂
Lähteekö taas niin kuin nakki kattilasta???🤔 Veikkaan että lähtee mutta ei se mitään, kirjoitan uuden niin kauan kuin tuo lainaamani teksti näkyy täällä...
Katsoivat tosiaan kotkamaisia kynsiä ja tekoripsiä, laskivat varmasti. Pelkäsivät löytävänsä osan vellikupistaan😬
Hawk Tuath kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti Magda on nätein
Onko henkisesti ihan kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jollain on melko surkea ymmärrys ihmisistä jos kuvittelee sen, ettei joku näihin järkyttäviin leikkely ja täyttely operaatioihin lähde, johtuvan heikosta rahatilanteesta... Ei hyvää päivää, että ihmiset voi olla yksinkertaisia 🤣
Tuo on todennäköisesti sama helsinkiläisen kauneushoitolan mainostaja mistä on lähteneet asiakkaat hiiteen huonojen lopputulosten takia! Samanlaisia viestejä laittaa Suomi24, Kaksplus ja Yli laudalle!!!!!!!!!
Onko sulla mitään elämää?! Jos on aikaa kahlata läpi kaikki olemassa olevat keskustelupalstat. Ziisus 😲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on nuori.
Jotain vähän uudempia kuvia katsoessa kiinnittyy ensimmäisenä huomio Magdan silmiinpistävästi "turvonneisiin" ankkahuuliin.
Vierailija kirjoitti:
Hawk Tuath kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
a
Jotku tykkää kun saa opettaa.
Yök
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain rumat jaksaa määkiä jatkuvalla syötöllä kauneusoperaatioista. Oma peilikuva inhottaa ja rahaa ei ole korjata sitä omaa naamaa. Sitten huudellaan pää punasena palstoilla miten kauheaa se on kun jotkut käy operaatioissa. Jotkut menee överiksi joo, mut sekin on jokaisen oma asia. Ootko ikinä kuullu sanontaa live and let live? Eli elä ja anna muiden elää. Niin kauan kun kukaan ei sun rahoilla leikkele itseään niin so what?!
Anteeksi vaan. Enpä ole ikinä ollut niin tyytymätön omaan ulkonäköön tai korvien välistä tarpeeksi imbesilli mennäkseni kyseisiin operaatioihin. Ajattelen asiaa ammattini näkökulmasta johtuen tyttöjen ja nuorten naisten itsetunto keskiössä. Tällainen kauheusoperastioiden palvonta ja sanoman levittäminen vaikuttaa valitettavasti monen itsetuntoon. Ja vielä jos rahoista puhutaan niin missä kuvittelet näiden tekevän ne korjausoperaatiot? Niin niin kyll
Maailma alkaa olemaan jo pullollaan näitä kardashian-klooneja. Niin kuin ennen sanottiin -ja ehkä vielä nykyäänkin- tuollaisia on kolmetoista tusinassa. Säälittävää.
Sunnyn isä on siinä oikeassa Veah näyttää väsyneeltä ja tatuoinnit ovat väärin.
Muslimiksi ei tarvitse kääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Sunnyn isä on siinä oikeassa Veah näyttää väsyneeltä ja tatuoinnit ovat väärin.
Muslimiksi ei tarvitse kääntyä.
Jotkut muslimit jääneet menneisyyteen, Suomessa olevilla on tatuointeja., eikä tarvi avioituessa kääntyä muslimiksi.
Ihme vikinää tuo Tigerlilyn puhe.
Mitä tyydytystä joku saa toisten kommenttien poistattamisesta? Mitään sääntöjen vastaista ei ole ollut, kunhan vaan ei miellyttänyt keskustelun tukahduttaja-Tuulaa. Naurettavaa tuollainen palstan muokkaus kun tietää kuitenkin itsekin, että eriäviä mielipiteitä on maailmassa. Hoh hoijaa.
Siis nyt väität tekstissäsi, että kaikki naiset haluaa näyttää näiltä feikeiltä esikuvilta, mutta kun kaikki ei tapahdu kuten haluaisi niin rynnätään haukkumaan näitä feikkejä esikuvia netissä. Siis edelleen, ei aikuiset ja terveen itsetunnon omaavat naiset oikeasti halua näyttää näiltä leikellyiltä "instakaunottarilta". Siinä sun argumentit menee pahasti metsään. On siis todella lapsellista kuvitellla, että kun näitä leikkaus- ja täyttelyoperaatioita paheksutaan, johtuu tämä kateudesta. Yritinkin jo aikaisemmin selventää, ettei näiden dissaus todellakaan johdu kateudesta, seuraajien vähyydestä, rahasta tai muusta kuvitteellisesta syystä. Tämä oman terveyden ja itsetunnon tuhoaminen on todella sairasta ja pelottavaa. Se, että nuoret ottavat tästä mallia on asia johon pitäisi pyrkiä vaikuttamaan. Minun itsetuntoon nämä näytellyt ja leikellyt mammat ei vaikuta millään tavalla. Käytän kyllä nettiä, mutta instat ja facebookit tms. olen jättänyt kokonaan käyttämättä sillä haluan tehdä ajallani, jotain hyödyllisempää.