90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Tigerlily ei tehnyt ruokia itse. Hän sanoi ennen hellan räpläystä, että aikaa on kaksi tuntia anopin tuloon. Sellaista määrää ruokaa, joka pöydälle kannettiin ei kahdessa tunnissa tehdä. Ainesten käsittely ennen uuniin panemisesta vie paljon aikaa.
Uskon, että catering oli asialla. Siltä näytti.
a
Adnan käyttäytyy kuin pikku poika ja sitä hän onkin. Pidän 22 vuotiasta lapsena.
Minä en pidä 22 vuotiasta lapsena, tuo hassu homopoika on lapsenmielinen reppana.
Vierailija kirjoitti:
Tigerlily ei tehnyt ruokia itse. Hän sanoi ennen hellan räpläystä, että aikaa on kaksi tuntia anopin tuloon. Sellaista määrää ruokaa, joka pöydälle kannettiin ei kahdessa tunnissa tehdä. Ainesten käsittely ennen uuniin panemisesta vie paljon aikaa.
a
Adnan käyttäytyy kuin pikku poika ja sitä hän onkin. Pidän 22 vuotiasta lapsena.
Juuri tästä ajattein kirjoittaa. Ei Tigerlily ole mikään kokkaaja ja näin myös määrän ,minkä ehkä minä kokkina olisin saanut juuri ja juuri kokoon kahdessa tunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Vain rumat jaksaa määkiä jatkuvalla syötöllä kauneusoperaatioista. Oma peilikuva inhottaa ja rahaa ei ole korjata sitä omaa naamaa. Sitten huudellaan pää punasena palstoilla miten kauheaa se on kun jotkut käy operaatioissa. Jotkut menee överiksi joo, mut sekin on jokaisen oma asia. Ootko ikinä kuullu sanontaa live and let live? Eli elä ja anna muiden elää. Niin kauan kun kukaan ei sun rahoilla leikkele itseään niin so what?!
Anteeksi vaan. Enpä ole ikinä ollut niin tyytymätön omaan ulkonäköön tai korvien välistä tarpeeksi imbesilli mennäkseni kyseisiin operaatioihin. Ajattelen asiaa ammattini näkökulmasta johtuen tyttöjen ja nuorten naisten itsetunto keskiössä. Tällainen kauheusoperastioiden palvonta ja sanoman levittäminen vaikuttaa valitettavasti monen itsetuntoon. Ja vielä jos rahoista puhutaan niin missä kuvittelet näiden tekevän ne korjausoperaatiot? Niin niin kyllä veronmaksajat on maksumiehinä.
Kyllä jollain on melko surkea ymmärrys ihmisistä jos kuvittelee sen, ettei joku näihin järkyttäviin leikkely ja täyttely operaatioihin lähde, johtuvan heikosta rahatilanteesta... Ei hyvää päivää, että ihmiset voi olla yksinkertaisia 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jollain on melko surkea ymmärrys ihmisistä jos kuvittelee sen, ettei joku näihin järkyttäviin leikkely ja täyttely operaatioihin lähde, johtuvan heikosta rahatilanteesta... Ei hyvää päivää, että ihmiset voi olla yksinkertaisia 🤣
Kaikki haluais olla kauniita ja rohkeita, elää jetsetterin elämää. Joka muuta väittää valehtelee! Katkeruus siitä omasta pikku elämästä purkautuu sitten jatkuvana telkkarissa olevien naisten haukkumisena. Tän ajan ilmiö. Ei osata muuta kun haukkua haukkumisen päälle. Kun ei itsellä ole 500.000 seuraajaa instassa, ei mainossoppareita vaikka muille jakaa, eikä massia niin ettei kakkoselle taivu, niin kateudesta vihreänä puretaan kiukkua palstoille. Ugh.
No ongelma onkin siinä, ettei nämä ole kauniita ja rohkeita nähneetkään. Insta-akkelit suurimmaksi osaksi hyvin rankkojen filttereiden tuotoksia (toivottavasti eivät ole oikeasti itseään leikelleet tämän näköisiksi). Jos et tätä ymmärrä olet erittäin naiivi. Ja rahasta vielä... Näillä itseään paljon muokkaavilla (joko oikeasti tai leikisti) ei todellisuudessa kovinkaan monella ole rahaa niin paljon ettei kakkoselle taivu vaan juurikin päinvastoin. Tämä tällainen on ilmeisesti elämää jota itse arvostat ja kadehdit. Minua ja uskallan väittää, ettei suurinta osaa kiinnosta paskan vertaa jotkut turhat seuraajat. Järkytyt varmaan tiedosta, että en käytä mitään Instagramin tyylisiä sovelluksia, koska koen voivani käyttää aikani paljon paremmin kuin julkaisemalla turhanpäiväisiä julkaisuja joiden sisältö on joko kirjaimellisesti tai kuvainnollisesti jostain peräpäästäni ja laskemalla yhtä turhanpäiväisten seuraajien lukumääriä, saati seuraamalla tällaisia.
Mulla niin säälittää tuo Baylen. 😰
Kaikki haluais olla kauniita ja rohkeita, elää jetsetterin elämää. Joka muuta väittää valehtelee! Katkeruus siitä omasta pikku elämästä purkautuu sitten jatkuvana telkkarissa olevien naisten haukkumisena. Tän ajan ilmiö. Ei osata muuta kun haukkua haukkumisen päälle. Kun ei itsellä ole 500.000 seuraajaa instassa, ei mainossoppareita vaikka muille jakaa, eikä massia niin ettei kakkoselle taivu, niin kateudesta vihreänä puretaan kiukkua palstoille. Ugh.
No ongelma onkin siinä, ettei nämä ole kauniita ja rohkeita nähneetkään. Insta-akkelit suurimmaksi osaksi hyv
Mä sanoin, että tämä on tän ajan ilmiö. Halutaan aina sitä mitä ei voida saada. Tuosta on tehty ihan tutkimusta miksi palstat on täynnä ala-arvoista haukkumista. Otetaan vertailukohdaksi joku joka on nimenomaan filttereillä luonut kuvan unelma ihmisestä, siitä mihin kaikkien pitää pyrkiä. Lasketaan seuraajia, lasketaan tykkäyksiä, eikä mitenkään voida päästä samaan, ei meidän pienessä maassa, täältä ei nouse tähtitaivaan kirkkaimpia tähtiä, ei niin millään. Ikävät elämän realiteetit. Mä itse en käytä instaa. Kauhea ihminen kun olen niin mä kakkoset nakkaan muiden tekemisille. Ei vaan kiinnosta yhtään. Mulla on oma elämä ja se riittää, muut eläköön omaansa. Eli mun kommentti oli toteamus keskustelun jatkeeksi, insta-maailma ei ole mua varten.
Vierailija kirjoitti:
No ongelma onkin siinä, ettei nämä ole kauniita ja rohkeita nähneetkään. Insta-akkelit suurimmaksi osaksi hyv
Mä sanoin, että tämä on tän ajan ilmiö. Halutaan aina sitä mitä ei voida saada. Tuosta on tehty ihan tutkimusta miksi palstat on täynnä ala-arvoista haukkumista. Otetaan vertailukohdaksi joku joka on nimenomaan filttereillä luonut kuvan unelma ihmisestä, siitä mihin kaikkien pitää pyrkiä. Lasketaan seuraajia, lasketaan tykkäyksiä, eikä mitenkään voida päästä samaan, ei meidän pienessä maassa, täältä ei nouse tähtitaivaan kirkkaimpia tähtiä, ei niin millään. Ikävät elämän realiteetit. Mä itse en käytä instaa. Kauhea ihminen kun olen niin mä kakkoset nakkaan muiden tekemisille. Ei vaan kiinnosta yhtään. Mulla on oma elämä ja se riittää, muut eläköön omaansa. Eli mun kommentti oli toteamus keskustelun jatkeeksi, insta-maailma ei ole mua varten.
Siis etkö aikaisemmassa tekstissä juuri nimenomaan väittänyt, että kaikki haluaisi olla tällaisia "instakaunottaria" ja jotka muuta väittää valehtelee?? Minä toin asiaa esille siitä näkökulmasta miten se vaikuttaa identiteettiään ja itsetuntoaan rakentaviin nuoriin tyttöihin ja naisiin. Ei minulle henkilökohtaisesti ole tosiaan väliä jos ihminen on niin typerä, että näillä operaatioilla pilaa terveytensä ja ulkonäkönsä koettaessaan korjata ongelmaa, joka löytyy pääkopan sisältä. En vain halua tällaisista, pinnallista ihmisistä roolimalleja kasvaville nuorille. Aikuisten toivoisi jo ymmärtävän mikä on todellisuutta ja mikä ei...
Äitinsä ja veljensä katsoivat Tigerlilyn pitkiä kotkamaisia rakennekynsiä huolestuneen näköisiä ennen pöytään istumista, minkä jälkeen ruokiaan entistä huolestuneemman näköisinä, mutta söivät sivistyneesti muutaman kalkkunapalasen. Aattelivat varmaan että kun se liha on ollut tarpeeksi kuumassa, joten ei bakteereja tai muuta. Varsinkin kun tämä kehunut miten rakennekyntensä toimivat ruuanlaitossa pihteinä ja saksina.
Miks ihmeessä, täällähän tiedettiin että joku catering oli ne ruuat tehnyt.
Koittakaa nyt päättää tekikö Tigerlily itse ruuat pitkillä kynsillään vai tuliko ruuat jostain ravintolasta valmiina!
Vierailija kirjoitti:
a
TOTTA! Nyt katsoin vasta jakson. Uunin kello näytti että 7:31 PM eli iltapäivällä, kun ihmetteli uunia, joten miten ihmeessä anoppi ja veli olisivat tulleet syömään vasta noin 9:30 PM eli puoli kymmeneltä! .D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain rumat jaksaa määkiä jatkuvalla syötöllä kauneusoperaatioista. Oma peilikuva inhottaa ja rahaa ei ole korjata sitä omaa naamaa. Sitten huudellaan pää punasena palstoilla miten kauheaa se on kun jotkut käy operaatioissa. Jotkut menee överiksi joo, mut sekin on jokaisen oma asia. Ootko ikinä kuullu sanontaa live and let live? Eli elä ja anna muiden elää. Niin kauan kun kukaan ei sun rahoilla leikkele itseään niin so what?!
Anteeksi vaan. Enpä ole ikinä ollut niin tyytymätön omaan ulkonäköön tai korvien välistä tarpeeksi imbesilli mennäkseni kyseisiin operaatioihin. Ajattelen asiaa ammattini näkökulmasta johtuen tyttöjen ja nuorten naisten itsetunto keskiössä. Tällainen kauheusoperastioiden palvonta ja sanoman levittäminen vaikuttaa valitettavasti monen itsetuntoon. Ja vielä jos rahoista puhutaan niin missä kuvittelet näiden tekevän ne korjausoperaatiot? Niin niin kyllä veronmaksajat on maksumiehinä.
Aivan samaa mieltä! Kaikki surkeissa kauneuspoeraatiossa käyneet turhakkeet vie sairaalapaikat oikeasti sairailta ihmisiltä!
Aion kasvattaaa 4- ja 6- vuotiaat tyttäreni sellaisiksi että kelpaavat sellaisina kuin ovat eikä tarvitse ottaa mallia televisiotyypeiltä eikä sometyypeiltä. Toisaalta Instagram-käyttäjät ovat vähentyneet 2024 alkuvuodesta ja menneet TikTokiin, missä seuraajat myös vähentyneet sitten viime loppuvuoden. Ehkä ihmiset ovat heränneet siihen ettei mikään feikki kannata. Kansainväliset trendit kertovat että kaikki teennäiset ulkonäkökäsittelyt ovat täysin out ja että luonnollisuus tulee nostattamaan vuodesta 2025! Hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Äitinsä ja veljensä katsoivat Tigerlilyn pitkiä kotkamaisia rakennekynsiä huolestuneen näköisiä ennen pöytään istumista, minkä jälkeen ruokiaan entistä huolestuneemman näköisinä, mutta söivät sivistyneesti muutaman kalkkunapalasen. Aattelivat varmaan että kun se liha on ollut tarpeeksi kuumassa, joten ei bakteereja tai muuta. Varsinkin kun tämä kehunut miten rakennekyntensä toimivat ruuanlaitossa pihteinä ja saksina.
Koittakaa nyt päättää tekikö Tigerlily itse ruuat pitkillä kynsillään vai tuliko ruuat jostain ravintolasta valmiina!
Oli miten oli, tuollaiset akryyliset kynnet ovat niin nurkkakuntaista ja 2018. Ennen koronaa. Sen jälkeen kukaan ei enää halunnut tautisia kynsiä paitsi USAn syrjäseudun asukit.
Vierailija kirjoitti:
a
Jossain Jenkkien 90D palstalla oli juttua miten Addnani olisi ollut 19-vuotias, ja Mariko-Mari-Tigerlily 43-vuotias!!!
Vierailija kirjoitti:
Tiggylälly ja pikkumälly eivät koskeneet ruokiin pitkällä tikullakaan. Ja kaikki eivät halua olla tiggylällyjä🤮
Siis etkö aikaisemmassa tekstissä juuri nimenomaan väittänyt, että kaikki haluaisi olla tällaisia "instakaunottaria" ja jotka muuta väittää valehtelee??
Ei saanu lainattua, eli mä vastaan näin. Sanoin kyllä, että se on tän ajan ilmiö juurikin, halutaan olla niinkuin jotkut some-julkkikset. Virheetön naama, virheetön vartalo, luxury life, timantit kimaltelee, juhlia, loputtomasti ihailua ym. ym. ym. Täysin epärealistinen kuva maailmasta ja omasta paikasta siinä. Kun ei se oma peilikuva vastaakaan luotua ihannetta. Kun mikään ei riitä. Halutaan kuuta taivaalta. Ja sitten voidaan pahoin kun kaikki ei tapahdukaan niinkuin siinä utopistisessa fantasia elämässä. Siispä anonyyminä haukkumaan muita naisia, se kai sit helpottaa. Vaatii tosi vahvan luonteen laittaa se some ja koko netti pois ja alkaa elää ihan vaan oman näköistä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiggylälly ja pikkumälly eivät koskeneet ruokiin pitkällä tikullakaan. Ja kaikki eivät halua olla tiggylällyjä🤮
Niinpä, ja siksi kaikki sarjan jenkkikeskustelijat ihmetteli että miten Tigerlily-Mariko kertoo lapsillaan olevan terveysongelmia, ettei ihme jos p---skaisilla tekarikynsillään tekee ruokaa niille ja että sairaina koulusta harva se viikko!
Kun miettii miten kauneuskirurgia pilasi Darceyn joka oli alun perin kaunis sarjaan tullessaan, kun meni Hollantiin tapaamaan nuorempaa miestä.
Eikä kaikki sadan tonnin arvoinen kirurgia ole tuonut onnea, päinvastoin johtanut huonompaan itsetuntoon ja kun hänellä 2 teinitytärtä joista ilmaisi että olisivat kuin Mini-me eli itseään. Vaikka tyttäret kritisoivat leikkauksiaan että meni enemmän Miss Piggyn suuntaan.
Jos minun äiti tekisi tuollaista ja painostaisi minua näköisekseen, niin kokisin etten kelpaisi pinnallisesti sellaisena kuin olen. Haluan päteä terveellä ulkonäöllä ja hyvällä koulutuksella ja elämänvalinnoilla.
t: N25
Onhan tuo sarja tehnyt varmasti palveluksen monelle. Muovihampaat ja muovivartalo lisukkeineen on säälittävä näky. Koneen voi lisäosilla korjata, mutta noita ihmispoloja ei niin vaan enää korjata kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on todennäköisesti sama helsinkiläisen kauneushoitolan mainostaja mistä on lähteneet asiakkaat hiiteen huonojen lopputulosten takia! Samanlaisia viestejä laittaa Suomi24, Kaksplus ja Yli laudalle!!!!!!!!!
a