Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AUTTA,AA, JÄRKI LÄHTEE, ULKOMAILLA ASUVAT TMS. !!

Vierailija
20.09.2006 |

Tämä mamma on niiiiiin pohjattoman kyllästynyt talveen ja suomeen. Vihaan tätä 8kk kestävää kaamosta, vihaan lyhyitä kesiä, inhoan suomalaisten melankolista luonteenlaatua ja suomen isoveli valvoo -asennetta joka paikassa. Suomi on holhousyhteiskunta.

Haluan POIS täältä. Haluan ulkomaille. Olen aloittanut jo kielen opiskelun. Haaveilen Italiasta, Espanjasta, Ranskasta... Kuinka sinne voi mennä vakituisesti asumaan? Jos lähtötilanne on se, että sinne haluaisi töihin ja asumaan eikä pääomaa siirtyä sinne ole kummemmin. Minulla on lapsia. Miten menee kansalaisuudet jne.? MITEN ULKOMAILLE MUUTETAAN? MISTÄ KAIKKI LÄHTEE?

NIMIM. heihei suomi, ei tuu ikävä!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen aloittanut jo kielen opiskelun. !

Vierailija
2/4 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. kokemusta löytyy, palasin suomeen ikionnellisena englannissa asumisen jälkeen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tylsää arkea on täälläkin.

Ja täälläkin on jääräpäisiä ihmisiä ja päiviä milloin on ikävä ilma.

Vierailija
4/4 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa arkea erilaisessa ymparistossa.

Mutta ap, milla alalla tyoskentelet, ja miten voisit itsesi elattaa ulkomailla? Sehan se on tarkeinta, ellei sinulla sitten ole iso saastotili. Etenkin lasten kanssa muutettaessa et voi oikein hypata tuntemattomaan vieraaseen maahan ilman kunnon suunnittelua. Itse lahdin nuorena ja sinkkuna opiskelijana, vahan eri asia.