Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuloksettomat lapsettomuushoidot

Vierailija
15.05.2015 |

Toinen IVF tehty, tuloksetta, ei tullut mitään siirrettävää. Diagnoosina selittämätön lapsettomuus, edellisestä IVF:stä yksi keskenmeno. Olisiko vastaavaa kokeneilla mitään piristäviä sanoja? Emme ole vielä luovuttaneet hoitojen suhteen kokonaan, mutta tähän väliin olisi kiva kuulla, miten muut samantapaista kokeneet olette selvinneet? Millä sitä tsemppaisi itseään positiiviseen fiilikseen tässä tilanteessa? Olemme hoidossa yksityisellä puolella.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauko, loma. Rentoutua

Kyllä vielä nnistuu

Vierailija
2/4 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä onnistui kolmas kerta. Takana 10 vuotta lapsettomuutta, ennen kuin sain miehen suostuteltua hoitoihin. Oletteko yksityisellä vai julkisella hoidoissa? Julkisella eivät saaneet minulla edes munasoluja kypsymään, yksityisellä heti ensimmäisellä hoitokerralla saivat punktoitua toistakymmentä munasolua ainokaisesta munasarjastani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani :( paljon onnea ensi kertaan!

Oletko lukenut blogeja aiheesta? Itse olen puolivahingossa (en ole kärsinyt lapsettomuudesta) alkanut lukea englanninkielisiä lapsettomuusblogeja, jotka ovat laadukkaasti kirjoitettu ja mielestäni bloggaajat tukevat toisiaan upeasti! Suomessakin on varmaan vastaavia.

Vierailija
4/4 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut blogeja, saahan niistä vertaistukea, mutta mietityttää, alkaako elämä pyöriä liikaa tämän asian ympärillä... Eli onko siitä enemmän hyötyä vai haittaa. No voihan se vielä onnistua, toivotaan niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän