Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä on kiva lahja ylioppilaalle/ammattiin valmistuvalle?

Vierailija
15.05.2015 |

Minkä arvoista lahjaa suosittelisit ylioppilaalle/ammattiinvalmistuvalle nuorelle?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:28"]

Minkä arvoista lahjaa suosittelisit ylioppilaalle/ammattiinvalmistuvalle nuorelle?

[/quote]Anna rahaa, sitä nuoret tarvitsevat ja kaipaavat. Ylioppilaalle vähintään 100 €, amikselle riittää 50 €,

Vierailija
2/4 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:28"]

[/quote]Anna rahaa, sitä nuoret tarvitsevat ja kaipaavat. Ylioppilaalle vähintään 100 €, amikselle riittää 50 €,
[/quote]
No jos pitäis antaa ystävän lapselle 100€, niin jäis kyllä menemättä moniin juhliin. 20€ jos vie, niin kehtaa kyllä kupin kaffia ottaa. Sukulaiselle toki enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vie enää rahaa ollenkaan niille typerille nariseville ja kiukutteleville nuorille oli ne sitten ylioppilaita tai amiksia. Viime vuosien kokemukset lähipiirien isänmaan toivoista ovat olleet lähinnä sellaisia, että ylioppilasflikka joka on häthätää kirjoitukset läpäissyt kiukkuaa juhlissa äidilleen kun saa mielestään liian vähän rahaa lahjaksi. Huonoa kasvatusta se on toki, mutta kertoo paljon pilalle hemmotelluista nuorista. Päätin, että jatkossa vielä aina jonkun hyödyllisen tavaran tai mahdollisesti korun läheisille nuorille, mutta rahaa en enää anna.

Vierailija
4/4 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain aikoinani ammattiin valmistuessani rahaa, designlasia ja -keramiikkaa, tätini tekemän ryijyn ja toivomiani liinavaatteita asuntooni. Itse veisin rahaa tai jotain juhlakalun toivomaa, rahaa on aina helppo viedä jos toiveista ei ole tietoa. Lahjan arvo riippuu antajan varallisuudesta sekä vieraan ja juhlakalun läheisyydestä. Olemme menossa miehen pikkuveljen lakkiaisiin ja viemme lahjaksi näillä näkymin 100e, raha oli nuoren miehen lahjatoive.