Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MITÄ OLET SYÖNYT JA TEHNYT TÄNÄÄN?

Vierailija
15.05.2015 |

Mitäs olette syöneet ja tehneet tänään? :) Kertokaahan.

Itse olin ensin töissä, oli vaan yksi asiakas tänään joten pääsin poikaystävää aikaisemmin kotiin. Kotona ruokin kissat, tein tomaattikeiton valmiiksi ja lähdin pienelle kävelylenkille.

Tänään olen syönyt:

Aamulla: vaasan ruispala-leivän (salaatilla ja kurkuilla), ja kupin kahvia.

Päivällä: Tomaattikeittoa, vaasan ruispala, kuppikahvia

Juuri äsken poikaystävä soitti että nyt sai tatuoinnin valmiiksi, ja on lähdössä kotiin. syödään vielä yhdessä tuota tomaattikeittoa, kunhan tulee kotiin :)

Kertokaahan te omasta päivästänne. Ja älkää välittäkö kirjoitusvirheistä, kirjoitan kännykällä.

-19v

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla kahvia ja sämpylä voilla,salaatilla,kurkulla,kalkkunaleikkeellä ja juustolla. iltapäivällä leivän tomaatilla, juustolla ja kalkkunaleikkeellä, sitten join 1,5 l vettä ja kupin kahvia. illemmalla varmaan kanaa ja makkaraa grillaillaan ja yritän juoda vettä. tänään en oikein tehnyt mitään, kävin kaupassa.

Vierailija
42/47 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mä olen tehnyt vatsalihasliikkeitä, leikkinyt lapseni kanssa, siivonnut, kirjoittanut luonnostelmaa seuraavasta aiheestani ja nukkunut päikkärit. Ruoaksi tein kaalilaatikkoa. Nyt syödään iltapuuroa lapsen kanssa ja kohta juon varmaan teetä ja haaveilen porkkanakakusta jonka aion leipoa huomenna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt kulhollisen muroja, kaksi siivua paahtoleipää, omenan ja teelusikallisen suklaalevitettä, käynyt asuntoesittelyssä ja kaupassa, lukenut pääsykokeisiin ja tehnyt puolen tunnin kokovartalotreenin.

Vierailija
44/47 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan mökillä. Aamulla normijutut eli jugurtti, leivät, kahvi. Sitten pihatöitä, kauppareissulla käytiin lounaalla. Söin kasvissosekeittoa, salaattia, lihapullia japottumuusia, jälkkäriksi hedelmärahkaa.

Mökillä puhdistin aitan katon, harjasin kalliota puhtaaksi lehdistä, käytiin korvasieniä keräämässä, tein raparperipiirakan. Nyt mies savustaa muikkuja, saunotaan, syödään noita muikkuja ja juodaan pullo valkoviiniä. Uni tulee taas helposti!

Vierailija
45/47 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:25"]Ollaan mökillä. Aamulla normijutut eli jugurtti, leivät, kahvi. Sitten pihatöitä, kauppareissulla käytiin lounaalla. Söin kasvissosekeittoa, salaattia, lihapullia japottumuusia, jälkkäriksi hedelmärahkaa.

Mökillä puhdistin aitan katon, harjasin kalliota puhtaaksi lehdistä, käytiin korvasieniä keräämässä, tein raparperipiirakan. Nyt mies savustaa muikkuja, saunotaan, syödään noita muikkuja ja juodaan pullo valkoviiniä. Uni tulee taas helposti!
[/quote]

Uskon että tulee kun on ollut hyvin ulkona! :)
-Ap

Vierailija
46/47 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuipa hyvänä päivänä kysely:D Olen vapaapäivällä ja tehnyt kaikenlaista. Aamulla keitin kahvit, ruokin kissat ja koiran. Sitten pesin vessan, aulan, tuulikaapin, olohuoneen ja makkarin. Pesin 4 koneellista pyykkiä ja vein ne ulos kuivumaan. Myrkytin nokkosia ja pesin ikkunat ulkoa(11 ikkunaa) tein ruokaa. broilerin rintaleikkeitä ja riisiä. Siivosin keittiön ja nyt lähden saunaan ja sitten lämpimään paljuun. Ehkä yksi siideri.

Vierailija
47/47 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:31"]Sattuipa hyvänä päivänä kysely:D Olen vapaapäivällä ja tehnyt kaikenlaista. Aamulla keitin kahvit, ruokin kissat ja koiran. Sitten pesin vessan, aulan, tuulikaapin, olohuoneen ja makkarin. Pesin 4 koneellista pyykkiä ja vein ne ulos kuivumaan. Myrkytin nokkosia ja pesin ikkunat ulkoa(11 ikkunaa) tein ruokaa. broilerin rintaleikkeitä ja riisiä. Siivosin keittiön ja nyt lähden saunaan ja sitten lämpimään paljuun. Ehkä yksi siideri.
[/quote]

Nyt tunnen itseni laiskaksi :D Ei kyllä ole ollut siivottavaa joten selitän sen sillä :D Pyykitkin kävi just poikaystävä hakemassa pyykkituvalta.
-Ap