Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MITÄ OLET SYÖNYT JA TEHNYT TÄNÄÄN?

Vierailija
15.05.2015 |

Mitäs olette syöneet ja tehneet tänään? :) Kertokaahan.

Itse olin ensin töissä, oli vaan yksi asiakas tänään joten pääsin poikaystävää aikaisemmin kotiin. Kotona ruokin kissat, tein tomaattikeiton valmiiksi ja lähdin pienelle kävelylenkille.

Tänään olen syönyt:

Aamulla: vaasan ruispala-leivän (salaatilla ja kurkuilla), ja kupin kahvia.

Päivällä: Tomaattikeittoa, vaasan ruispala, kuppikahvia

Juuri äsken poikaystävä soitti että nyt sai tatuoinnin valmiiksi, ja on lähdössä kotiin. syödään vielä yhdessä tuota tomaattikeittoa, kunhan tulee kotiin :)

Kertokaahan te omasta päivästänne. Ja älkää välittäkö kirjoitusvirheistä, kirjoitan kännykällä.

-19v

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:34"]Hyi vittu mikä wt
[/quote]

Perusteluja tähän? :) Kenties ammattini? (Tatuoija), vai mikä?
-Ap

Vierailija
22/47 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:25"]Aamulla join vettä. Koulussa näkkäri ja vettä. Kohta pitäisi kai syödä jotain oikeaa ruokaa, poikaystävä ainakin sano laittavansa minut syömään. Eli kohtapuoliin kauppaan, otan ehkä tonnikalasalaatin.

t. 17v, minullakin anoreksia
[/quote]

Kannattaa syödä! :) Ei pidä antaa tämän tuhota elämää.
-Ap
[/quote]

Pääsin osatolta just viikko pari sit, en kyllä haluais takaskaan :D

t. 17v
[/quote]

Mä olin 16-vuotiaana osastolla. Sen jälkeen on ollu välillä alamäkiä, mutta nyt päätin parantua. Ihan oikeasti tällä kertaa.
-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:12"]Aika vähän syöt ap :) ?
[/quote]

Koko ajan yritän syödä enemmän :) Anoreksiaa sairastan.
-Ap
[/quote]

Vielä enemmän kiinnostaa. Anoreksia on maailman ikävystyttävin sairaus. Minäminäminä ja minä söin puolikkaan mustikan.

Vierailija
24/47 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kahvia. Lounaalla broiskun rintafile ja ananasta. Äsken söin maksalaatikkoa. Lenkillä en ole käynyt kun sataa vettä. Kaupoilla kävin autolla.

Vierailija
25/47 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:06"]Mitäs olette syöneet ja tehneet tänään? :) Kertokaahan.

Itse olin ensin töissä, oli vaan yksi asiakas tänään joten pääsin poikaystävää aikaisemmin kotiin. Kotona ruokin kissat, tein tomaattikeiton valmiiksi ja lähdin pienelle kävelylenkille.

Tänään olen syönyt:

Aamulla: vaasan ruispala-leivän (salaatilla ja kurkuilla), ja kupin kahvia.

Päivällä: Tomaattikeittoa, vaasan ruispala, kuppikahvia

Juuri äsken poikaystävä soitti että nyt sai tatuoinnin valmiiksi, ja on lähdössä kotiin. syödään vielä yhdessä tuota tomaattikeittoa, kunhan tulee kotiin :)

Kertokaahan te omasta päivästänne. Ja älkää välittäkö kirjoitusvirheistä, kirjoitan kännykällä.

-19v
[/quote]

Aamulla mökille, paikkojen siistimistä ja sauna lämpiää jo, tein lihapullacurrya, ihan itse, ja reikäpussiriisiä (varma kivitys palstalla sorry). Mutta en oo tehny ainakaan 10 vuoteen lihapullia, joten se kompensoi. Kuikat rannassa, takassa tuli, radio soittaa ja mies haravoi, punkkua lasissa ja onni on

Vierailija
26/47 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:12"]Aika vähän syöt ap :) ?
[/quote]

Koko ajan yritän syödä enemmän :) Anoreksiaa sairastan.
-Ap
[/quote]

Vielä enemmän kiinnostaa. Anoreksia on maailman ikävystyttävin sairaus. Minäminäminä ja minä söin puolikkaan mustikan.
[/quote]

Siis mitä sä tulet huutelemaan?! Et voi tajuta mitenkä suuri saavutus se päivittäinen kunnolla syöminen oikeasti on, kun on sairaalloisesti laihduttanut kohta viimeiset 5v.

-Ap

Vierailija
27/47 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla vihreän smoothien (avokado, kurkku, lehtikaali, pinaatti, omena), lounaalla alkukeitto ja pääruokana kanaa, jälkkäri pannacotta. Päivällä pari lasia kotitekoista mehua (porkkana, selleri), ja illalla aion syödä vielä katkarapusalaatin. Tänään on ollut vapaapäivä, tein viikon ruokaostokset, muuten vaan hengailua palstalla :)

Vierailija
28/47 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:45"]Aamulla vihreän smoothien (avokado, kurkku, lehtikaali, pinaatti, omena), lounaalla alkukeitto ja pääruokana kanaa, jälkkäri pannacotta. Päivällä pari lasia kotitekoista mehua (porkkana, selleri), ja illalla aion syödä vielä katkarapusalaatin. Tänään on ollut vapaapäivä, tein viikon ruokaostokset, muuten vaan hengailua palstalla :)
[/quote]

Tuo katkarapusalaatti kuulostaa hyvälle :) En ole koskaan maistanut, pitää koittaa.
-Ap

Vierailija
29/47 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syönyt tänään muuta kuin puuroa ja juonut kahvia. Niin ja kourallisen pähkinöitä. Pitäisi vääntäytyä kauppaan ostaamaan jotain oikeaa ruokaa. Nousin ylös kello 13:30, datasin ja kävin tunnin lenkillä. Nyt sinne kauppaan. Ei oikein meinaa kiinnostaa mikään, siksi nousin noin myöhään enkä ole syönyt.

Vierailija
30/47 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä on peräisin sanonta "lihavat on lepposia" ? Pitää harvinaisen huonosti paikkaansa. Anorektikot ovat usein niitä kilttejä "kympintyttöjä" jotka ovat niin mahdottoman armottomia itseänsä kohtaan mutta käyttäytyvät muita kohtaan hyvin. Useimmat lihavat naiset ovat armottomia muita kohtaan.

Vierailija
31/47 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin myöhään, join lasin tuoremehua ja söin sämpylän + jogurtin, kävin suihkussa ja lähdettiin poikaystävän kanssa motonettiin. Söin sieltä saadun suklaapatukan ja sitten kävin ruokakaupassa. Söin eilistä salaattia ruuaksi ja nyt syön sohvalla vähän herkkuja :)

Vierailija
32/47 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:48"]En ole syönyt tänään muuta kuin puuroa ja juonut kahvia. Niin ja kourallisen pähkinöitä. Pitäisi vääntäytyä kauppaan ostaamaan jotain oikeaa ruokaa. Nousin ylös kello 13:30, datasin ja kävin tunnin lenkillä. Nyt sinne kauppaan. Ei oikein meinaa kiinnostaa mikään, siksi nousin noin myöhään enkä ole syönyt.
[/quote\]

Pähkinöistä tulikin mieleen että olisi pitänyt ostaa kuivattujahedelmiä..x)
-Ap

Vierailija
33/47 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:49"]Mistä on peräisin sanonta "lihavat on lepposia" ? Pitää harvinaisen huonosti paikkaansa. Anorektikot ovat usein niitä kilttejä "kympintyttöjä" jotka ovat niin mahdottoman armottomia itseänsä kohtaan mutta käyttäytyvät muita kohtaan hyvin. Useimmat lihavat naiset ovat armottomia muita kohtaan.
[/quote]

No itse en ole koskaan "kympintyttö", mutta armoton itseäni kohtaan olen ollut.
-Ap

Vierailija
34/47 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:45"]Aamulla vihreän smoothien (avokado, kurkku, lehtikaali, pinaatti, omena), lounaalla alkukeitto ja pääruokana kanaa, jälkkäri pannacotta. Päivällä pari lasia kotitekoista mehua (porkkana, selleri), ja illalla aion syödä vielä katkarapusalaatin. Tänään on ollut vapaapäivä, tein viikon ruokaostokset, muuten vaan hengailua palstalla :)
[/quote]

Tuo katkarapusalaatti kuulostaa hyvälle :) En ole koskaan maistanut, pitää koittaa.
-Ap
[/quote[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:45"]Aamulla vihreän smoothien (avokado, kurkku, lehtikaali, pinaatti, omena), lounaalla alkukeitto ja pääruokana kanaa, jälkkäri pannacotta. Päivällä pari lasia kotitekoista mehua (porkkana, selleri), ja illalla aion syödä vielä katkarapusalaatin. Tänään on ollut vapaapäivä, tein viikon ruokaostokset, muuten vaan hengailua palstalla :)
[/quote]

-Ap
[/quote]
Laitan vaan vihreitä salaatinlehtiä erilaisia, ja katkarapuja. Kastikkeeksi öljyä, lime, chili. Jos haluaa niin avokado sopii mukaan hyvin.

Vierailija
35/47 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:45"]Aamulla vihreän smoothien (avokado, kurkku, lehtikaali, pinaatti, omena), lounaalla alkukeitto ja pääruokana kanaa, jälkkäri pannacotta. Päivällä pari lasia kotitekoista mehua (porkkana, selleri), ja illalla aion syödä vielä katkarapusalaatin. Tänään on ollut vapaapäivä, tein viikon ruokaostokset, muuten vaan hengailua palstalla :)
[/quote]

-Ap
[/quote[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:45"]Aamulla vihreän smoothien (avokado, kurkku, lehtikaali, pinaatti, omena), lounaalla alkukeitto ja pääruokana kanaa, jälkkäri pannacotta. Päivällä pari lasia kotitekoista mehua (porkkana, selleri), ja illalla aion syödä vielä katkarapusalaatin. Tänään on ollut vapaapäivä, tein viikon ruokaostokset, muuten vaan hengailua palstalla :)
[/quote]

-Ap
[/quote]
Laitan vaan vihreitä salaatinlehtiä erilaisia, ja katkarapuja. Kastikkeeksi öljyä, lime, chili. Jos haluaa niin avokado sopii mukaan hyvin.
[/quote]

Pitää tehdä vaikka huomenna :) Käydään kaupassa huomenna.
-Ap

Vierailija
36/47 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:49"]Mistä on peräisin sanonta "lihavat on lepposia" ? Pitää harvinaisen huonosti paikkaansa. Anorektikot ovat usein niitä kilttejä "kympintyttöjä" jotka ovat niin mahdottoman armottomia itseänsä kohtaan mutta käyttäytyvät muita kohtaan hyvin. Useimmat lihavat naiset ovat armottomia muita kohtaan.
[/quote]

No itse en ole koskaan "kympintyttö", mutta armoton itseäni kohtaan olen ollut.
-Ap
[/quote]

Mutta juu, monet lihavat ihmiset ovat sanoneet minustakin vaikka mitä, vaikka minä en ole sanoneet heistä mitään.
-Ap

Vierailija
37/47 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla söin kaks voileipää jollain mysteerilihalla, salaatilla ja kastikkeella, sitten lähin tsekkaamaan naapuruston matsuriparaatin, söin yakisobaa paikanpäällä, sitten lähin shoppaamaan telttaa keskustasta ja söin siellä vielä jonkun munakoiso-tomaatti-juustokastike-riisipannuhässäkän. Illemmalla nyt oon vetänyt vaan vähän suklaata naamaan.

Vierailija
38/47 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on oltu koko päivä kirjastolla vääntämässä kouluhommia. Aamulla söin liian ison kasan näkkäriä margariinilla ja kalkkunalla, päivällä nutrilett-patukan ja ruispalan taas margariinilla ja kalkkunalla. Just äsken kotiin tullessa toisen samanlaisen setin kuin päivällä. Illalla kasvissosekeitto, varmaan täytyy keksiä jotain muutakin! En ole anorektikko, päinvastoin.

Vierailija
39/47 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:10"]Tänään on oltu koko päivä kirjastolla vääntämässä kouluhommia. Aamulla söin liian ison kasan näkkäriä margariinilla ja kalkkunalla, päivällä nutrilett-patukan ja ruispalan taas margariinilla ja kalkkunalla. Just äsken kotiin tullessa toisen samanlaisen setin kuin päivällä. Illalla kasvissosekeitto, varmaan täytyy keksiä jotain muutakin! En ole anorektikko, päinvastoin.
[/quote]

Nam kasvissosekeittoa! :) Meillä syötiin sitä just eilen :D
-Ap

Vierailija
40/47 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tänään syöny neljä karjalanpiirakkaa, muutaman suklaakonvehdin ja lasin vettä ja lasin kaakaota