Mies lähtee Tallinnaan kavereittensa kanssa viikonlopuksi
ja meillä oli riita koska olin järkännyt itselleni samaksi viikonlopuksi omaa menoa.
Mä en tajua.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:42"] Mikään ei ole hienompaa kuin viron huorissa käynti, , imevät kulliakin kuin ryssän huorat ja ryssiähän ne virolaisetkin on. [/quote] Juu, kaikki miehet käy huorissa , ja kaikki venakot ja virolaiset on huoria. Entäs sitten Thaimaalaiset? Hienoa linnunaivoilla yleistämistä. [/quote] KYLLÄ kaikki virolaiset, venäläuset ja thaikut on huoria. Hyihyi. Voi saatanan vittu taas saa hävetä että on puoliksi suomalainen. T. Puoliksi virolainen puoliksi suomalainen
[/quote]
Suomalaisuus hävettää enemmän, kuin se, että on oman logiikan mukaan (ainakin puoliksi) huora?
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:42"] Mikään ei ole hienompaa kuin viron huorissa käynti, , imevät kulliakin kuin ryssän huorat ja ryssiähän ne virolaisetkin on. [/quote] Juu, kaikki miehet käy huorissa , ja kaikki venakot ja virolaiset on huoria. Entäs sitten Thaimaalaiset? Hienoa linnunaivoilla yleistämistä. [/quote] KYLLÄ kaikki virolaiset, venäläuset ja thaikut on huoria. Hyihyi. Voi saatanan vittu taas saa hävetä että on puoliksi suomalainen. T. Puoliksi virolainen puoliksi suomalainen
[/quote]
Suomalaisuus hävettää enemmän, kuin se, että on oman logiikan mukaan (ainakin puoliksi) huora?
[/quote]
...Oletko tosissasi?
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:29"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:27"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:13"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:06"]
sun mies kyllä panee reissulla muutaman virohuoran. se on aivan varma
[/quote]
Löytyy niitä huoria ihan täältä Suomestakin joka kaupungista. Suurimpia rahasta persettään antavia kutsutaan vaimoiksi. Tulee kalliimmaksi kuin yksikään huora.
[/quote]
Paitsi että tuolla argumentilla on PALJON mieshuoriakin, koska monesti vaimolla sattuu olemaan suuremmat tulot tai suurempi omaisuus kuin miehellä. Siis kaikki miehet, joiden vaimoilla on suuremmat tulot tai omaisuus ovat itseään rahasta myyviä miehiä!
[/quote]
Juu, kaikki palstamammat tienaa AINA enemmän kuin miehensä. Miksi sitten avataan keskusteluja elareista ja niiden "epäoikeudenmukaisuudesta"? ; ) Säkin olet miljonääri-aivokirurgi, eiks niin?
[/quote]
Taidat olla useamman lapsen elareiden maksaja, kun tuollaista naisvihaa suollat.
Naisilla siis voi olla myös huomattavasti suurempi OMAISUUS kuin miehellään, ja vaikka nainen ei tekisi läheskään niin hyväpalkkaista työtä kuin miehensä, hänen omaisuutensa voi kyllä varsin hyvin riittää siihen, että hän on taloudellisesti vähintäänkin tasa-arvoinen miehensä kanssa!
Mitä noihin elareihin tulee, ne ovat L A P S I E N elämiseen tarkoitettuja varoja! Lapsilla on OIKEUS saada myös sen perheensä toisen naisen takia jättäneen isän suuresta palkasta osuutensa, koska se heille kuuluu! Eli maksa vaan mukisematta ne elarit omista lapsistasi. Ja ihan sinne exäsi tilille, koska HÄN se ruokkii ja pukee ne teidän yhdessä alulle panemat lapsenne.
[/quote]
Naisvihaa? Missä kohtaa sanoin maksavani elareita? Osta sellainen katuharja hiekan poistamiseen.
Ja hanki apua miesvihaasi.
Joku purkaa täällä katkeruuttaan. Ota hyvä mies itsellesi eukko joka tienaa paremmin kuin sinä. Ei tarvitse sitten valittaa että joutuu elättämään.
Minä tunnen todella monta hyväpalkkaista (minun työkavereitani) sinkkunaista. Tosin käy kyllä niin että he eivät huoli miestä joka ajattelee noin naisista.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:09"]
Joku purkaa täällä katkeruuttaan. Ota hyvä mies itsellesi eukko joka tienaa paremmin kuin sinä. Ei tarvitse sitten valittaa että joutuu elättämään. Minä tunnen todella monta hyväpalkkaista (minun työkavereitani) sinkkunaista. Tosin käy kyllä niin että he eivät huoli miestä joka ajattelee noin naisista.
[/quote]
Taisi olla ämmät jotka tämän räkyttämisen aloittivat. Mutta miesvihapalstalla moinen ohitetaan, luonnollisesti.
T. me kaikki miehet, jotka tienaamme vähemmän kuin naiset, ja juoksemme huorissa. Eli kaikilta miehiltä vaan terkut teille miljonäärinaisille!
Tää keskustelu ei liity millään tavalla aloitusviestiin. Ihme riehumista :D
NO NIIN! Aiheeseen: Olen samaa mieltä sun kanssa ap, outoa on. Kaipa se äijä haluaa että sä istut kotona miettimässä häntä kun on itse viihteellä. Nyt se sitten varmaan miettii sua koko matkansa. :)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:08"]Olisipa tosiaan kiva vastatessa Tallinnaan.
[/quote]
Mitä tämä lause tarkoittaa? 2 yläpeukkua antanutta tietää, joten valaiskaa tyhmää.