Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso ei anna

Vierailija
15.05.2015 |

Naiseni ei tykkää suuseksistä. En oiken usko että vika on minussa kska muut ovat kyllä tykänneet ja pyytäeet lisää .. 

onko olemassa muita naisia jotka eivät tykkää saada suuseksiä ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. En välitä siitä erityisemmin. Kaipaamani kosketus on sen verran voimakasta, ettei sitä kielellä oikein saa aikaiseksi.

Vierailija
2/6 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

vaimoni.

olen ratkaissut vuosien odottelun jälkeen niin, että käyn silloin tällöin maksullisissa ottamassa suuhoidon. Kaikki aiemmat naiseni ovat ottaneet suojin intohimolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei anna, eikä anna antaa. Seksi lähes pelkkää lähetyssaarnaajaa. Mitä tässä pitäisi tehdä?
Keslusteltu asiasta vuosien varrella useasti. Puhuttaessa kaikki käy (paitsi peppujutut). Sitten kun yritän itse antaa tai pyydän häneltä, niin kieltäytyy. Sama koskee myös asentoja jne..
Ei jaksaisi enää.

Vierailija
4/6 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, annan miehelleni monta kertaa viikossa, mutta itse en ota sitä vastaan ja perusteluna se, että tarvitsen sisääni tavaraa. Nuoleminen ei toimi mun kohdalla, ex ilmeisesti oli tykännyt. Miehen taidoista siis tuskin johtuu.

Vierailija
5/6 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 13:50"]

Minä. En välitä siitä erityisemmin. Kaipaamani kosketus on sen verran voimakasta, ettei sitä kielellä oikein saa aikaiseksi.

[/quote]

Pyydä imemään klitorista niin jopa alkaa toimia =) t. kaltaisesi ehkä

Vierailija
6/6 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei anna pillua, vaan aina kun haluan niin hän pieree mun suuhun. Onko normaalia käytöstä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän