Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten saada miehen itseluottamus paremmaksi??

Vierailija
15.02.2011 |

eli miehen kanssa ollaan oltu 2vuotta yhdessä eikä seksi ole koskaan miestä oikein kiinnostanu..ei ennen kuin seurusteltiin eikä nyt kun seurustellaan..

voisi olla vuodenkin ihan ilman seksiä eikä tiukkaa tekisi..

sanoo että tekee mieli mutta ei vain jaksa eikä kiinnosta tehdä asialle mitään... olen siinä kunnossa että mies kyllä tykkää jne ja seksi on aivan mahtavaa mutta ei.. ei vaan kiinnosta.. asiasta ollaan puhuttu ja nyt viimeksi sain irti hänestä että itseluottamus todella alhaalla.. muuten itseluottamusta löytyy asiaan kuin asiaan...

itse haluaisin useammin ja yritän tehdä asioita ja yllättää asuilla jne.. mutta ei...

kun alotetaan hommat ni on ihan mukana mutta ei vaan välilä saa alotettua..

ei enää jaksa yrittää ku niin monesti on pakit tullu.. oon myös koittanu sitä etten yritä/ehdottele ja ollaan harrastamatta seksiä.. mutta ei se muuta asiaa..

välillä mies tulee takaa ja puskee yms mut sit se jää siihen..

mitä tehdä asialle?? onko mitään tehtävissä???

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kai meidän on sitä sinulle kertoa.

Vakiokysymykset: onko mies väsynyt, masentunut, stressaantunut tms?

Yksi mahdollisuus joka tulee mieleeni on hormonitasot. Jos ei ole testosteronia, ei ehken ole halujakaan.

Entä jos hänellä on jokin raskas epäonnistuminen seksin saralla takanaan? Joku nainen joskus aikaisemmin esimerkiksi pitänyt pahasti pilkkanaan tai (kuten minulla) onko joku nainen saanut miehesi tuntemaan, ettei todellakaan ole haluttava? Voisiko olla, että hän ajattelee seksiä haluavan naisen vain näyttelevän jonkin myönnytyksen tai pyyntöön suostumisen toivossa?

Onko miestäsi käytetty seksuaalisesti hyväksi tai onko hän joutunut seksuaalisen väkivallan kohteeksi?

Kysyt, onko mitään tehtävissä. Tietenkin on, jos tilanteen syy löytyy. Minä en usko mihinkään tiedostamattomaan, jolla voisi selittää jotenkin pois ihmisen toiminnan. Siihen taas uskon kovasti, että jotkut omat toimintatavat johtuvat erittäin vaikeasti käsiteltävistä tai tavoitettavista asioista. Eksäni, joka romutti itsetuntoani raskaasti, selitti jossakin vaiheessa, että kyllä hän haluaisi haluta. Hän ei kuitenkaan motivoitunut hakemaan halulleen apua ja sittemmin tosiaan sain häneltä melkoisen kylmän suihkun moneen kertaan. Mies haluaa haluta vasta kun hän tekee itse asialle jotakin: lähtee kanssasi seksuaaliterapiaan, käy itse psykologin tai psykiatrin vastaanotolla ja lisäksi yrittää ihan avoimesti keskustella kanssasi.

Minäkin lopetin aloitteet ja ehdotukset. Lopputulos oli oman tuskani lisääntyminen. Mikään, mikään muu ei muuttunut. En toivo sinulle samaa kuin itselleni. Avioliittoni on kuralla. Näistä kokemuksista johtuen ja aikanaan vallinneesta vilpittömästä halusta johtuen kävin vieraissakin. Itse asiassa vaimoni saattaa hyvinkin tietää asiasta, ei vain jaksa mekastaa siitä. Enkä minä viitsi enää selitellä. Koen jonkintasoista huonoa omatuntoa, lähinnä siitä syystä, että täsmälleen oikea tapa olisi ollut päättää avioliitto ensin ja mennä sitten vapaana miehenä toisen naisen kanssa sänkyyn. Mutta en minä tämän takia itsesäälissä ryve. Joko olen riittävän turhautunut tai sitten seksuaalimoraalini on löyhä. Vaahdotkoon joku muu tästä... Mutta jos sinulle pettäminen on äärimmäinen paha ja salaisuudet vaikeita kantaa, pyydän että otat kokemukseni vakavasti. Näin käy. Erilaisten tilastojen mukaan (Esim: Haavio-Mannila & Kontula) karkesti sanoen puolessa liitoista petetään. Joku ehkä pettää useammankin liiton aikana ja pettäminen on jossain määrin tulkinnanvarainen juttu.

Pyydän ettet suutu kun ehdotan sinua ajattelemaan: "Olen pääosin samanlainen kuin kuka tahansa muu. On mahdollista, että jossakin tilanteessa, sopivissa oloissa ja oman turhautumiseni vuoksi saatan pettää." Jos tämä aatos kuohuttaa mieltäsi, sinulla ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin joko jättää miehesi tai saada aikaan muutos. Et voi tietenkään voi yksin muuttaa miestäsi, etkä pakottaa häntä. Enkä toisaalta usko että voit tyyten luopua omista haluistasi. Olet jo huomioinut häntä ja hyvä niin. Toivomuksesi ilmaiseminen on sinun velvollisuutesi parisuhdetta kohtaan. Ikuinen myötäily ja yksipuolinen joustaminen näissä asioissa tekevät pahaa jälkeä suhteelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän