Siskon makkara keitto paloi pohjaan ja palo hälytin ulvoo
Kommentit (18)
Hieno juttu minä vihaan siskon makkara keittoa onneksi sisko puoleni ei osaa leipoa ei kun kokata hupsis
Toivottavasti oli mukavia palo miehiä meidän oma koti talossa syttyi kerran tuli palo ja palo miehet vaan nauroi että nyt taisi jauhe liha makaroni laatikko kärähtää
Hyvä että palo ukot tulivat hätiin. Minulla kin kaali laatikko välillä palaa pohjaan. Palo varoittimesta olen alkaali pariston irroittanut tälläisen takia. Suosittelen sitä sinulle kin. Kokkailu iloa!
Etsi äkkiä käsi laukustasi matka puhelin ja soita palo kunta paikalle! Palo miehet osaa kyllä näyttää miten keittiön ikkuna avataan ja tuuletetaan. Ensi kerralla muista suosittelen tekemään vaikka kinkku kiusausta uuni vuoassa. Se ei pala pohjaan toden näköisesti.
Munmiehellä oli tänään joku pahapäivä. Se meni jo aamu tuimaan ihanpihalle jostakin mitään sanomattomasta huulen heitosta.
Taas näitä tahallaan virheellisia aloituksia. Ei jaksa.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 13:05"]Taas näitä tahallaan virheellisia aloituksia. Ei jaksa.
[/quote]
Silti oli pakko avata, lukea ja vielä kommentoida? No, hyvää päivän jatkoa sinu lle!
Jokapaikassa nykyään kuulee palo miesten olevan pano miehiä? Mitään perää huhu puheissa ja maksaa mitä?
Oliko se sun siskon makkarasoppa vai siskonmakkarasoppa?
No avasin siksi, että voin kommentoida tähän, että nämä otsikot ovat otsikkosivulla mielestäni aivan turhia.
Kamalin on tää, että näkee niin paljon miehiä sukka housuissa.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 13:09"]
Jokapaikassa nykyään kuulee palo miesten olevan pano miehiä? Mitään perää huhu puheissa ja maksaa mitä?
[/quote]Moni palo miehistä on yli seksu aalisia. Asun pelastus opistoa vasta päätä ja saan sieltä aina sängyn lämmittäjän kun omamies on työ matkalla tai halut on.
Yhdyssanavirheet eivät ole kyllä kovin pitkälle vietyä huumoria..
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 13:16"]Yhdyssanavirheet eivät ole kyllä kovin pitkälle vietyä huumoria..
[/quote]
Ei minustakaan. Minä yritin aloittaa keskustelun asiallisesti mutta palsta on täynnä pilkun fiilaajia. Minusta parasta huumoria on sinmpsoni tv sarja ja pig brother. T. Ap
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 13:20"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 13:16"]Yhdyssanavirheet eivät ole kyllä kovin pitkälle vietyä huumoria.. [/quote] Ei minustakaan. Minä yritin aloittaa keskustelun asiallisesti mutta palsta on täynnä pilkun fiilaajia. Minusta parasta huumoria on sinmpsoni tv sarja ja pig brother. T. Ap
[/quote]Eihän pig brothel ole huumori sarja, se on kilpailu.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 13:21"]
Eihän pig brothel ole huumori sarja, se on kilpailu.
[/quote] Pig brothel! voi teidän kanssa... XD
Oletko muuten liittynyt Väkisinmakuupussi- tai Yhdyssana on yhdyssana-ryhmiin Facessa? Hupaisia.