Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onpas dna:lla kalliit liittymät!

Vierailija
17.01.2022 |

Katselin puhelinliittymiä ja yllätyin että lähes 30€/kk! muistelen kun ennen oli kilpailua liittymistä niin halvin oli 11€ ja sai myös säädyllisen liittymän 20€.
Onko puheliliittymä kilpailu kokonaan loppunut?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä halvempia ole tai saa, kerran vuodessa soittavat ja "tarkistavat" minulle parhaat vaihtoehdot ja aina tulee kalliimpi ja "hienompi" liittymä tilalle.

Sitten sitä ei voi vaihtaa tai lopettaa ennen ku sopimus loppuu ja jos laittaa kalenteriinkin ylös koska pitäs lopettaa ja vaihtaa halvempaan, ne ehtii aina ensin soittaa.

Vierailija
22/26 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta 5g 300mb/s liittyvmä,.....?

Saivartelen, mutta tuo yksikkö  300mb/s  tarkoittaa  300 millibittiä sekunnissa.  Tarkoitit todennäköisesti 300 MB/s liittymää (Megatavua sekunnissa), jonka maksimi siirtonopeus on n. 2,4 miljardia kertaa nopeampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siellä esimerkiksi 12,90€ maksava liittymä. Ja ihan samoja hintoja muillakin on. Olipa taas omituinen aloitus.

menen dna sivuille- >painan puhelinliittymät-> näen 3kpl 5g liittymiä lähtöhinta 29.99€/kk plus avaus maksu.

sen alapuolella "edulliset" 4g liitymät toinen 24.99€/kk ja toinen hitaalla lähes toimimattomalla netillä 12.90€/kk.

missä näet aloituksessa esitetyt alle 20€ liittymät toimivalla netillä? ennen oli yksi liittymä joka oli sellainen karvahattu malli hätätapauksia varten ja tässä tapauksessa se on toi 12.99€ liittymä jossa puhelut ja tekstiviestit vielä maksaa erikseen!

https://www.dna.fi/sinunhintasi?gclid=EAIaIQobChMI2-Tr-ei49QIVs2DmCh162…

Tuolla esim. 4G rajaton 150Mb netilla 19.99e/kk ja 300 Mb netillä 21,99e/kk

tämä on todella mielenkiintoista!

miksi en saa noita näkyviin kun menen googlen kautta? onko internet mennyt niin henkilökohtaiseksi vai mikä tässä on? en saa myöskään puhelimella dna sivulta tuommosia tarjouksia ellen paina laittamaasi linkkiä.

Vierailija
24/26 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

32€/kk. Rajaton Puh,txt,netti ja tablettiliittymä.

Mutta mikä puhelin oikeasti toimii +200 MB/s. Tarkistakaa todellinen latausnopeus.

25/26 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitsi, mäkin huomasin miten hinnoissa on eroja. Kannattaa tsekata sambamobile.com https://www.sambamobile.com/puhelinliittyma/liittymatarjous/, ne näyttää olevan aika fiksuja diilejä tarjolla. Ei siinä, kaikki haluu rahansa arvosta ja on turha maksaa liikaa. Ystävä vinkkas mulle siitä just pari päivää sitten ja oon miettiny, pitäiskö vaihtaa. Totta kai aina täytyy vertailla ja löytää sopiva diili itelleen, mut oon kuullut hyvää tässä kohtaa. Tärkeintä on kuitenkin, ettei maksa turhasta ja löytää itselleen se paras soppari ilman stressiä.

Vierailija
26/26 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina kun edullinen hinta loppumaisillaan soitan firmoihin niin löytyy edullisempi vaihtoehto, kohta vaihdan Dna: ta Elisaan kk maksu 19.99e ja 20e lahjakortti kauppaan.