Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se olenkin minä joka haisee!! :(

Vierailija
15.05.2015 |

Olen ihmetellyt jo muutaman päivän miksi joka paikassa haisee hiki, pissa ja kakka. Nyt huomasin että minä haisen. Mistä tää johtuu? Käyn kuitenkin joka päivä suihkussa ja vaihdan alusvaatteet kaksi kertaa päivässä ja muut vaatteet kerran päivässä. Salille vaihdan treenivaatteet ja treenin jälkeen käyn suihkussa ja laitan puhtaat vaatteet. Ja treenivaatteet pesen joka käyttökerran jälkeen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et se sittenkään taida olla sinä.

Vierailija
2/21 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ketoosissa? Mä haisin syömishäiriöisenä tosi pahalta minkä seurauksena kehitin sitten peseytymis- ja vaatteenvaihtoneuroosin, joka vain pahensi hajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri, joka laihdutti, haisi aivan tosi pahalta. Varsinkin sen hengitys!

Vierailija
4/21 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muuttaisin tohon otsikkoon *haisen.

Vierailija
5/21 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:50"]Oletko ketoosissa? Mä haisin syömishäiriöisenä tosi pahalta minkä seurauksena kehitin sitten peseytymis- ja vaatteenvaihtoneuroosin, joka vain pahensi hajua.
[/quote]

En tiedä. Olen kyllä laihdutuskuurilla ja lopetin sokerin ja vehnän käytön kokonaan.

Minullakin on varmaan jotain neurooseja. Suihkussa käynti ja vessassa ravaaminen ja käsien pesu on lisääntynyt tän hajun myötä kun ällöttää.

Ap

Vierailija
6/21 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joko ketoosissa tai raskaana. 

Vierailija
7/21 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen ketoosia. 

Vierailija
8/21 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiki on alkanut haisemaan pissalle. Ensin luulin, että lorauttelen treeneissä, mutta sitten huomasin, että mulla haisee urheilurintsikatkin pissalle ja treenipaitojen selkä aivan kamalalle.
Etiikassa vaatteiden liottaminen auttaa pari treenikertaa.
En laihduta, juon paljon vettä. Ainoa sairaus on kilpirauhasen vajaatoiminta.
Toivottavasti joku keksii syyn haisutteluun.
Mä voin käyttää vain hajusteettomia dödöjä ja kaikki Suomen merkit käynyt läpi. Doven dödö paras, mutta nekin alkavat haisemaan hielle parin viikon käytön jälkeen, vaikka laitan sitä aina vain ja ainoastaan puhtaaseen ihoon.

Vierailija
9/21 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:48"]

Olen ihmetellyt jo muutaman päivän miksi joka paikassa haisee hiki, pissa ja kakka. Nyt huomasin että minä haisen. Mistä tää johtuu? Käyn kuitenkin joka päivä suihkussa ja vaihdan alusvaatteet kaksi kertaa päivässä ja muut vaatteet kerran päivässä. Salille vaihdan treenivaatteet ja treenin jälkeen käyn suihkussa ja laitan puhtaat vaatteet. Ja treenivaatteet pesen joka käyttökerran jälkeen.

[/quote]

pese naamas

Vierailija
10/21 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deodorantti ei auta mitään. Hankkikaa antipespirantti.

http://tinyurl.com/npjnvot

Vierailija
11/21 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo enemmän vettä?[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:20"]Mun hiki on alkanut haisemaan pissalle. Ensin luulin, että lorauttelen treeneissä, mutta sitten huomasin, että mulla haisee urheilurintsikatkin pissalle ja treenipaitojen selkä aivan kamalalle.
Etiikassa vaatteiden liottaminen auttaa pari treenikertaa.
En laihduta, juon paljon vettä. Ainoa sairaus on kilpirauhasen vajaatoiminta.
Toivottavasti joku keksii syyn haisutteluun.
Mä voin käyttää vain hajusteettomia dödöjä ja kaikki Suomen merkit käynyt läpi. Doven dödö paras, mutta nekin alkavat haisemaan hielle parin viikon käytön jälkeen, vaikka laitan sitä aina vain ja ainoastaan puhtaaseen ihoon.
[/quote]
No hiki on alkuvirtsaa... Juo enemmän vettä

Vierailija
12/21 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:48"]

[/quote]

pese naamas
[/quote]

Mites usein se naama pitää pestä? Kolme kertaa päivässä ei siis riitä?

Ap

Vierailija
13/21 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon vettä paljon eli siitä mun pissan haju ei voi johtua.

Vierailija
14/21 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:29"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:48"] Olen ihmetellyt jo muutaman päivän miksi joka paikassa haisee hiki, pissa ja kakka. Nyt huomasin että minä haisen. Mistä tää johtuu? Käyn kuitenkin joka päivä suihkussa ja vaihdan alusvaatteet kaksi kertaa päivässä ja muut vaatteet kerran päivässä. Salille vaihdan treenivaatteet ja treenin jälkeen käyn suihkussa ja laitan puhtaat vaatteet. Ja treenivaatteet pesen joka käyttökerran jälkeen. [/quote] pese naamas [/quote] Mites usein se naama pitää pestä? Kolme kertaa päivässä ei siis riitä? Ap

[/quote]

kiusasin vaan :D mut oikeasti kannattaa varmaan ottaa lääkäriin yheyttä. joku fysiologinen juttuhan toi on jos ei pesemällä lähde. ketoosi tai ylihikoilu jne.

Vierailija
15/21 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siirtynyt käyttämään alumiinitonta dödöä? Minä aloin käyttää sellaista, mutta tulin niin pahanhajuiseksi, että oli pakko siirtyä takaisin normaalidödöön. Paha haju loppui siihen.

Vierailija
16/21 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämä voi siihen laihdutuskuuriin liittyä. Reilu viikon verran olen ollut ilman sokeria ja vehnää. Meneekö tämä ohi vai pitääkö minun nyt taas alkaa syödä sokeria ja vehnää (en haluaisi kun aiheuttavat turvotusta ja mahavaivoja).

Vettä minäkin juon reilusti. Liikun ja hikoilen kyllä enemmän kuin ennen.

Ap

Vierailija
17/21 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:37"]Oletko siirtynyt käyttämään alumiinitonta dödöä? Minä aloin käyttää sellaista, mutta tulin niin pahanhajuiseksi, että oli pakko siirtyä takaisin normaalidödöön. Paha haju loppui siihen.
[/quote]

Olen käyttänyt alumiinitonta dödöä jo pari kuukautta.

Ap

Vierailija
18/21 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oot niitä jotka käy 5min (tai alle, yöks) suihkuissa ni ei ihme jos haisee, ei siinä ajassa KUNNOLLA peseydytä. Mä en ehdi edes tukkaa pestä alle viiden minuutin tai kädet kun tulee kotiin, kyllä siinä jo yks viis minsaa menee.

Vierailija
19/21 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:51"]

No jos oot niitä jotka käy 5min (tai alle, yöks) suihkuissa ni ei ihme jos haisee, ei siinä ajassa KUNNOLLA peseydytä. Mä en ehdi edes tukkaa pestä alle viiden minuutin tai kädet kun tulee kotiin, kyllä siinä jo yks viis minsaa menee.

[/quote]

15-20 minuuttia minulla menee. Kauemmin jos poistan ihokarvat. Ensi kerralla voin ihan sinua varten ottaa aikaa. :) Kiitos huolenpidosta. (En edes ymmärrä mistä nyt keksit tuon viiden minuutin suihkun ja siitä avautumisen.)

Käsiä pesen ihan huolella, ehkä jopa liikaakin kun iho on jo ihan rikki.

Ap

Vierailija
20/21 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko kaljaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän