Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: ”Ghostausta” harrastavat varsinkin ihmiset, joilla on psykopaattisia ja manipuloivia piirteitä

Vierailija
17.01.2022 |

"Moni hylkää deittikumppanin selityksittä – ”Ghostausta” harrastavat varsinkin ihmiset, joilla on psykopaattisia ja manipuloivia piirteitä, tutkimus esittää

Yllättävää katoamista pitävät tuoreen tutkimuksen mukaan hyväksyttävämpänä ne, joilla on piirteitä persoonallisuuden niin sanotusta synkästä kolmikosta. Taustalla voi olla myös muita syitä, suomalaistutkija huomauttaa."

https://www.hs.fi/tiede/art-2000008514804.html

Kommentit (235)

Vierailija
221/235 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Tinderissä, mutta olen ihmetellyt tuota ghostausta. Itse en naisena pystyisi siihen. Olen myös valikoiva enkä mene treffeille matalalla kynnyksellä. Niinpä valikoimani miehet ovat sellaisia (fiksuja, empaattisia, maanläheisiä), että vaikka kiinnostukseni ei syttyisi, niin en voi niin hyvien miesten suhteen toimia tuolla lailla vaan torjuminen kauniisti viestillä ja hyvät jatkot. Ymmärtäisin ghostaamisen vain, jos kyseessä olisi jokin limanuljaska, mutta kuka sellaisten kanssa päätyy treffeille. 😅

Vierailija
222/235 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös anteeksipyynnön voi ghoastata. Näin ortodoksiemäntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/235 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissa on kai aika nuoria toimittajia, kun jutut alkaa olla tämän luokan pohdintoja.

Vierailija
224/235 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän minunkin sitten sinne Tinderiin taas änkeytyä 🤭

Vierailija
225/235 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Narsistit varsinkin harrastavat ghoustaamista ja valehtelua! Koettu ikävä kyllä on.

Vierailija
226/235 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heitteille jättäminen on rikollista, niin miksei ghostaaminen ole? Jos uhkailu on rikollista, niin miksei se epätietoisuuteen jättäminen ole henkistä väkivaltaa?

Vierailija
227/235 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaaminen on henkistä väkivaltaa.

Vierailija
228/235 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ghostasin väkivallan jälkeen. En nähnyt enää tarpeelliseksi keskustella mitään, koskaan sen ihmisen kanssa.

Vierailija
229/235 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ghostasin väkivallan jälkeen. En nähnyt enää tarpeelliseksi keskustella mitään, koskaan sen ihmisen kanssa.

Ja lisään vielä että varmastikin tämän ghostatun mielestä minä olen joku pimeän kolmion ihminen ja hän ei ole koskaan tehnyt mitään väärää. Hänen mielestään kaikki hänen exänsä ovat olleet huonoja ja mielenterveysongelmaisia.

Vierailija
230/235 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaajat ovat raukkoja olivatpa sitten masentuneita, kiusaajia, narsisteja, väärin ymmärtäneitä, tai valinneet jonkun toisen.

Vierailija
231/235 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin pannuhuoneeseen ne kaikkein pahimmat ghostaajat!

Vierailija
232/235 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut narsistit on vaan pakko lopulta ghostata kun et muuten eroon pääse.

Vierailija
233/235 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Suurin osa ghostaajista ghostaa koska siitä ei joudu edesvastuuseen. Ja osa vain harjoittelee deittailua. Ei sitä kukaan osaa synnynnäisesti. Seuraavalla kerralla hiukan pidemmälle. Tämä on taas tätä kaiken psykologisointia. Ei kaikessa ole joitain suurta tarinaa!

Vierailija
234/235 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löyty parempi.

Vierailija
235/235 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ghostaa, ettei joku siitä suutu ja ilmesty oven taakse.