En pääse yli siitä ettei mies ole kosinut
Olemme olleet pian kolme vuotta yhdessä, olemme pian jo 30 vuotiaita. Jotenkin tuntuu, että sen olisi jo pitänyt tapahtua. Koska olen jo vuoden päivät toivonut miehen tunnistavan rakkautta ja antavan minulle arvoa naisena, olen alkanut kokemaan oloni arvottomaksi ja huonoksi. Tuntuu että olen neuroottinen kun en voi enää kuin joka päivä kysyä, miksi hän ei ole kosinut minua. Ymmärrän tietysti hyvin miksi se ei enää tapahdu. Miehen mielestä olemme vielä olleet liian vähän aikaa yhdessä, mutta on lupaillut, että se tulee vielä tapahtumaan. Olen aiemmin saanut pahoja ahdistuskohtauksia kun olemme yrittäneet jutella suhteen tulevaisuudesta ja hän on tehnyt mykkäkoulua. Tuntuu että muut asiat elämässä ovat hänelle tärkeitä ja hän ennemmin huomioi puhelimen sohvallaan kuin minut.
Onko tilanne jo se, että nykyaikana nuoret miehet on ihan vässyköitä? Viekö miehet oikeasti alttarille naisen jota rakastavat. Miksi se on niin vaikeaa? Mieheltä löytyy muutenkin vain vähän miellyttämisen halua ja itse olen ollut varmasti se liian kiltti osapuoli joka on aina vain hoitanut kodin ja vielä tehnyt aina hänen mieliksi muita asioita. Miksi hän ei tee mitään minun eteeni? Olen ajatellut että kosimisen myötä saisin takaisin itseisarvoni, sillä hän voisi näyttää että syvällä sisimmässään oikeasti minusta välittää vaikka sitä ei osaa näyttää. Nyt olen tullut vain vihaiseksi odotteluun ja tuntuu etten tule enää ikinä seurustelemaan tai menemään naimisiin ja olen jo miettinyt että eroaisimme ja muuttaisin pois, koska sormusta ei näy ei kuulu. Suhteella pitää olla tulevaisuus.
Kommentit (11)
Miehenä ihmettelen samaa. Ollaan nyt oltu tuo 3v yhdessä ja ollaan naimisissa ja eka lapsi pyöräytetty. Kosiminen tosin tapahtui toisin päin - mutta vaimo sanoi että hän hoitaa tämän kihlauskosimisen mutta naimisiin meneminen on sitten minun vastuulla :) Ehkä voisit koittaa samaa...
Kai ymmärrät että sinussa on jotain vikaa kun miehesi ei halua sitoutua kosimalla sinua.
Sitten jos/kun olette naimisisissa, mitä tulevaisuutta odotat suhteelta sitten? Avioeroa?
Ahdistuskohtauksia, vihaa, ... Sinulla on ilmeisesti mielenterveyden kanssa ongelmia. Ei hyvä asia. MIes on pannut tämän merkille.
AP:
Tuntuu kaikkien kommentit todella ikäviltä. Minulla on varmasti myös huono mies, sillä ahdistuskohtauksia tai vihaa ei suhdetta ennen ollut. Olen katkeroitunut suhteen aikana kaikista huonosti menneistä suhteelle tärkeistä asioista ja halunnut loppuun asti toivoa hyvää. Valitettavasti optimistisuus on kadonnut ja negatiivisuus on vain vallannut mielen. Ilmeisesti suhteelle ei enää ole tulevaisuutta, koska olen mieheni mykkäkoulu kidutuksesta ja muusta törkeästä käytöksestä johtuen saanut ahdistuskohtaukset ja neuroottisesti ihmettelen kun ei kosi.
Kosi itse. Sillä se ratkeaa, kuten monet muutkin asiat nykyään. Ne, mitkä ennen olivat "miehen tehtäviä", ovat nyt naisen.
Kyllä. Kaikki miehet on samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
AP:
Tuntuu kaikkien kommentit todella ikäviltä. Minulla on varmasti myös huono mies, sillä ahdistuskohtauksia tai vihaa ei suhdetta ennen ollut. Olen katkeroitunut suhteen aikana kaikista huonosti menneistä suhteelle tärkeistä asioista ja halunnut loppuun asti toivoa hyvää. Valitettavasti optimistisuus on kadonnut ja negatiivisuus on vain vallannut mielen. Ilmeisesti suhteelle ei enää ole tulevaisuutta, koska olen mieheni mykkäkoulu kidutuksesta ja muusta törkeästä käytöksestä johtuen saanut ahdistuskohtaukset ja neuroottisesti ihmettelen kun ei kosi.
Oliko sinulla joku erityinen syy haluta naimisiin törkeän kiduttajan kanssa?
Miten se kosinta ja naimisiinmeno teidän suhdetta muuttaisi?
Mahtava suhde.
Kannattaa jatkossakin kysyä joka päivä, että miksi et ole kosinut minua.