Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se Ghislaine on ollut mukana Epsteinin toiminnassa

Vierailija
17.01.2022 |

Mitä hyötyä hän on siitä saanut?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä olen taas miettinyt mitä ne nuoret naiset siellä teki? eikö ketään ilmoitettu kadonneeksi ja etsitty?

Siksi he saalistivatkin hatkat ottaneita ongelmaperheiden lapsia, joiden perään ei kyselty.  Väkivaltaa ja hyväksikäyttöä lapsesta saakka kokeneet eivät myöskään aina osaa arvioida mitä heidän pitää sietää, tai että pitäisikö yrittää hakea jostakin apua.

Vierailija
22/24 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän meidän on aika mahdoton tietää. Todennäköisesti itselläänkään ole ollut mitenkään erityisen terve kasvuympäristö, joten varmasti jonkinlaista moraalista relativismia ja kyynisyyttä on ollut helppo omaksua jo varhaisessa vaiheessa. Varmasti yhteistyö Epsteinin kanssa on sujunut myös hyvin. Mossad-teoria ei ole edes kovin huono, toki ovat voineet hankkia raskauttavaa todistusaineistoa ihan vaan omaksi ilokseenkin. Olisi itsestäkin aika kiva, jos kassakaapissa olisi kuvia Bill Clintonista in a compromising position.

Tässä jokseenkin mainittuna myös omat teoriani: Mossad hankkimassa kiristysmateriaalia (oksettavaa lasten hyväksikäyttöä, mutta mitäpä p:tä ei moraalin alhaisimmilla näyttämöillä oltaisi valmiita tekemään) ja toinen teoriani: G. M. on kokenut itse elitistisen taustan omaavana vastaavaa (ollut isukkinsa ystävien hyväksikäytettävä). Kuten totesit yleensäkin raharikkaaseen taustaan liittyy usein jo sinällään sisäsyntyistä (geneettistä) moraalittomuutta (harvat miljoonat on hankittu reilulla pelillä) ja kasvatuskin on todennäköisesti (kaikki saatavilla) vaikutukseltaan vinouttava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse luulen, että oli rakastunut Epsteiniin ja alkoi mielistelemään sitä hommaamalla ”hierojia”.

Minäkin olen olettanut jotain vastaavaa. Osallistumalla rikoksiin on saanut pysytellä Epsteinin lähettyvillä ja myös nauttia hulppeasta elämäntyylistä. Jo mainittu daddy issues kuulostaa sekin uskottavalta. Uskoisin ettei ole tuntenut juurikaan empatiaa uhrejaan kohtaan, ei ainakaan vaikuta yhtään siltä. Ehkä on nähnyt heidät jonkinlaisina kilpailijoina ja sen vuoksi on ollut luontevaa kovettaa itsensä ja oikeuttaa tekonsa.

G.M. on todennäköisesti sisäistänyt naisvihamielisen asenteen jo ennen kuin kaikkeen tuohon ryhtyi. Olisiko jotenkin myös manipuloitu tms. kun voisi kuvitella että tuollaista on vaikea yhtäkkiä lopettaa vaikka itse haluaisikin. Ei ole tarkoitus etsiä mitään lieventäviä asianhaaroja mutta tämä on todella outo kuvio, jonka taustoja on vaikea olla spekuloimatta.

Vierailija
24/24 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä olen taas miettinyt mitä ne nuoret naiset siellä teki? eikö ketään ilmoitettu kadonneeksi ja etsitty?

Siksi he saalistivatkin hatkat ottaneita ongelmaperheiden lapsia, joiden perään ei kyselty.  Väkivaltaa ja hyväksikäyttöä lapsesta saakka kokeneet eivät myöskään aina osaa arvioida mitä heidän pitää sietää, tai että pitäisikö yrittää hakea jostakin apua.

miten he voivat kokea olevansa silloin uhreja?

eikö heidän vanhemmat ole silloin ne oikeat syylliset?

eikö yhteiskunta kuten koulujärjestelmä ja yleinen tieto jo kerro mistä voi saada apua jos ei osaa arvioida tällaisia asioita?

vai voisiko olla että nämä asiat oikeisti tiedostettiin eli yhteiskunta on tehnyt oman osuutensa auttaen mutta "uhrit" näyttää sille keskisormea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi