Kuinka monta lämpimää voileipää jaksat kerralla syödä?
Mä söin just niitä ja 6 jaksoin syödä!
Kommentit (25)
12 lämmintä voileipää olen monesti syönyt. Ovat olleet normaaleja paahtoleipiä, joiden päällä on ollut juustoa, nakkeja ja ananasta – vaihtoehtoisesti kinkkua ja ananasta.
7-9
Olen keski-ikäinen nainen ja aina meillä on sanottu noin niin kuin ap kirjoitti. Miten teille muille se on noin outo sanonta/sana? Ehkä se on sitten vanhan kansan tyyli.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:59"]
7-9 Olen keski-ikäinen nainen ja aina meillä on sanottu noin niin kuin ap kirjoitti. Miten teille muille se on noin outo sanonta/sana? Ehkä se on sitten vanhan kansan tyyli.
[/quote]
Ei riipu kansan iästä vaan älykkyysosamäärästä.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:59"]
7-9 Olen keski-ikäinen nainen ja aina meillä on sanottu noin niin kuin ap kirjoitti. Miten teille muille se on noin outo sanonta/sana? Ehkä se on sitten vanhan kansan tyyli.
[/quote]
Ei riipu kansan iästä vaan älykkyysosamäärästä.
[/quote]
Minä osaan sentään laittaa pilkut oikeisiin paikkoihin, toisin kuin sinä. Että se siitä sun äo:stä.
Yhden jaksan syödä,laitan päälle kinkku ja juustoa,punasipulia ja ananasrenkaan ja teen sen reissumieheen.Mies syö niitä kolme.