Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestä ihan normaalia, että joku pitää verhoja auki ja valoja päällä tullessaan alasti suihkusta, vaikka

Vierailija
16.01.2022 |

Asuntoa vastapäätä on toinen talo ja sieltä nähdään tämä touhu harvinaisen hyvin.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on maalla kasvanut niinkuin minä, niin ei välttämättä vaan aina tajua/muista laittaa niitä verhoja kiinni. Joten sorry, olen voinut joskus vahingossa vilautella... Onneksi kerrostaloasunnoissani kylppärin ovi ei ole ollut lähellä ikkunaa. Nykyään kyllä muistan sulkea ainakin kadun puolen kaihtimet ja kodinhoitohuoneen. Mieheni on paljon tarkempi, laittaa sälekaihtimet kiinni jopa metsän puolella olevista olohuoneen ikkunoista, vaikka siellä on sen verran pusikkoista ettei kovin hyvin näy ellei ihan pihaan tule.

Vierailija
22/31 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viereisessä talossa asui ennen joku parikymppinen muikkeli joka toisinaan pelasi tissit paljaana jotain urheilupeliä Wii:n kapuloilla, verhot sepposen selällään ja valot päällä. En tiedä tarkalleen mikä peli se oli, mutta vaikutti joltain nyrkkeilyltä, oli ihan hauska näky kun se pomppi tissiensä kanssa ylös alas. Toisia ei vaan tunnu haittaavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku oikeasti häiriintyy tai innostuu kun näkee minut nopeasti ilman vaatteita pukeutuessani suihkun jälkeen olohuoneessa se on hänen ongelmansa. Ei ole pakko katsoa. En aio sen takia sulkea verhoja enkä piiloutua vessaan.

Vierailija
24/31 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ala verhoja sulkemaan erikseen ennen suihkuun menoa. Jos joku näkee, niin sitten näkee.

Vierailija
25/31 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen ja tulen suihkusta verhottomaan huoneeseen : D  Älkää katsoko jos häiritsee. Erityisen monta kertaa piti käydä päivittäin suihkussa kun kerrostalon ulkoseiniä maalattiin : D

Vierailija
26/31 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Ei minulla ainakaan ole mitään salattavaa.

M44

Vierailija
27/31 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tekee tahallaan, haluaa esitellä itseään. Mulla oli yksi frendi nuorena, se aina keikisteli vieraiden nähden alusvaatteissa,varsinkin miesvieraiden,vaikka nämä olivat sukulaisia.

Vierailija
28/31 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on joku vilauttelugeeni, tekevät sitä aina kun mahdollista "vahingossa".

Vierailija
29/31 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta normaalia ei ole kytätä naapureita ikkunasta.

Vierailija
30/31 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein on jäänyt keittiön verhot auki ja en niitä ihan kokonaan sulje muutenkaan. Ohi siitä kuljen suihkun jälkeen. Alasti. Tajusin vasta joskus viime kesänä että vastapäisessä talossa asuu joku nuorempi mies ja siellä on usein porukkaa. Mutta siinähän kyylää jos siltä tuntuu. Kiikarit pitää melkein olla, kun ei niin lähellä kuitenkaan ole.

Vierailija
31/31 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Ei minulla ainakaan ole mitään salattavaa.

M44

Nam..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän