Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestä ihan normaalia, että joku pitää verhoja auki ja valoja päällä tullessaan alasti suihkusta, vaikka

Vierailija
16.01.2022 |

Asuntoa vastapäätä on toinen talo ja sieltä nähdään tämä touhu harvinaisen hyvin.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin ihmisiä vain ei kiinnosta tai eivät ymmärrä että tirkistelijöitä on joka paikassa tilaisuuden tullen.

Vierailija
2/31 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ole sopivaa katsella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vastapäinen laita verhoja kiinni?

Vierailija
4/31 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastomana sitä synnytäänkin.

Vierailija
5/31 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja teen niin jatkossakin. Aina ei jaksa ruveta vetelemään verhoja ikkunan eteen. Jos joku haluaa katsella, katselkoot. Tulen suihkusta aina alastomana, koska ennen yöpukua rasvaan vartaloni ja annan pillun tuulettua.

N28

Vierailija
6/31 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta jos joku näkee. En tarkoituksella kelluloi ikkunassa alasti mutta en myöskään sulje verhoja kuin vasta mennessäni nukkumaan.

Jos jotakuta haittaa niin katsokoon muualle.

Vierailija
7/31 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin fitnes misu on samanlainen, rasvaa kehonsa peilin edessä, joka on asetettu eteisessä olevan avonaisen oven eteen, joka taas on avonaisen ikkunan edessä, jonka vastapuolella asuu meikäläinen noin 10m päässä.

7 vuotta oon hyvin viihtynyt naapurina, talvet erityisesti.

Vierailija
8/31 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastapäinen talo on kuin akvaario ja siellä on pariskunta, joka ei ilmeisesti ole huomannut tätä meidän taloa tässä vieressä, kun harrastavat tuota. Tupakalla ollessa näkee väkisinkin parvekkeelta. Yksinkertaisia ihmisiä aivan varmasti.

Vierailija
9/31 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin fitnes misu on samanlainen, rasvaa kehonsa peilin edessä, joka on asetettu eteisessä olevan avonaisen oven eteen, joka taas on avonaisen ikkunan edessä, jonka vastapuolella asuu meikäläinen noin 10m päässä.

Onnea. Mun naapurissa on joku 150 kg ryhävalas. Ei oo nopee homma kun se rasvaa kaikki ihopoimut ja muut salaiset solat.

Katson silti koska voin.

Vierailija
10/31 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat ihmiset elävät omaa elämäänsä, murehtimatta muiden murehita, eli jos jotakuta haittaa jokin näkymä, mitäpä jos sulkisit silmäsi tai siirtäisit katseesi taas sille ruudulle.

Vierailija
11/31 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn kesällä alasti parvekkeella tupakalla.

Päivittäin nussin fleshlightiä ikkunan edessä seisten.

Tiedän että vastapäisessä talossa joku katsoo ja nautin siitä.

Vierailija
12/31 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea. Mun naapurissa on joku 150 kg ryhävalas. Ei oo nopee homma kun se rasvaa kaikki ihopoimut ja muut salaiset solat.

Katson silti koska voin.

Miksi katsot jos ei miellytä? Kovettuuko kanki kuitenkin?

Vierailija
13/31 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastapäinen talo on kuin akvaario ja siellä on pariskunta, joka ei ilmeisesti ole huomannut tätä meidän taloa tässä vieressä, kun harrastavat tuota. Tupakalla ollessa näkee väkisinkin parvekkeelta. Yksinkertaisia ihmisiä aivan varmasti.

Totta, tupakoijat ovat.

Hienoa, että hahmotat tilanteen.

Vierailija
14/31 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn kesällä alasti parvekkeella tupakalla.

Päivittäin nussin fleshlightiä ikkunan edessä seisten.

Tiedän että vastapäisessä talossa joku katsoo ja nautin siitä.

He käyvät, joiden ei todellakaan kannattaisi.

Hyvännäköiset eivät käy, mikä on surullista.

Vierailija
15/31 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rasvaan itseni vessassa ja se lyhyt aika jonka siitä kävelen vastehuoneelle on niin lyhyt, että aivan sama, jos joku sen näkee. Kiikarit kourassa on joutunut päivystämään, että ehtii jotain iloa siitä saada.

Vierailija
16/31 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähen kohta suihkuun ja taidanpa jättää verhot auki

Vierailija
17/31 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson silti koska voin.

Miksi katsot jos ei miellytä? Kovettuuko kanki kuitenkin?

Kiinni jäin, tuhma minä. Näin sitä ihminen siedättyy näkemälleen

Vierailija
18/31 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä yksinkertainen toisen yksinkertaisen tuntee. Tupakalla käynti kertoo tyhmyydestäsi ihan kaiken.

Vierailija
19/31 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itsetyydytänkin sängyssäni verhot auki.

N29

Vierailija
20/31 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä yksinkertainen toisen yksinkertaisen tuntee. Tupakalla käynti kertoo tyhmyydestäsi ihan kaiken.

Yleistät siis kaikki tupakoitsijat tyhmiksi ja oletat tuon yleistämisen saavan sinut näyttämään joltain muulta kuin tyhmältä? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi