Mies vapaapäivällä ja koti kuin sikolätti mun töistä tullessa.
Miten p&%€(ssä se ei voi tajuta edes vähän siistiä? Minä lähdin pitkään iltavuoroon ja siihen jäi brunssiastiat. Pannut ja kattilat oli paskasina liedellä ja koti mullin mallin. Mitään ei ole tehnyt koko päivänä. Saatana kun vituttaa. Itse pitkän ja raskaan päivän jälkeen siivosin jäljet kun vitutti ajatuskin herätä niiden keskeltä. Nyt se tuossa sohvalla pieree ja kaivelee muniaan. Mitä mieltä olette?
Kommentit (16)
no kunhan ei itse ole hommannut esim. isoa omakotitaloa jonka olettaa sun siivoavan....seurustelin vähän aikaa miehen kanssa, jolla tällaiset suunnitelmat. siis halusi omakotitalon, vaikka asuntonsa oli kuin kaatopaikka.
No mun mies ei tiedä mitä siivoaminen on.
Vois varmaan asua kaatopaikalla ja viihtyä siellä.
On se kyllä ihmeellistä miten ei ole mitään tajua, että jotain EDES jotain voisi tehdä. Vittu kun vituttaa mutta kai se tästä. En ala aikuista miestä opettamaan.
ap
Mun mies "ei tajua" miksi mä siivoan täällä kaiket päivät. Miten vitussa ei sitä muka tsjua saatana!!
Meillä mies siivoaa keittiön kyllä ihan säännöllisesti, mutta loput 80neliötä ovat sitten minun vastuulla. Olen viimeisen kolme viikkoa yrittänyt saada kevään viimeisiä opintoja kasaan samalla, kun hoidan lasta. Mies ei ole töidensä jälkeen tehnyt mitään muuta kuin kaivellut muniaan sohvalla ja laittanut lapsell netflixistä piirretyt pyörimään koko illaksi. Kämppä on täynnä hiekkaa ja vessoissa niin tuhdit paskaraidat, ettei varmaan irtoa kuin jollain myrkyllä. Ahdistaa tämmöinen sotku, mutta en itse ehdi ennen ensi viikkoa siivoomaan.
Mun mies on samanlainen. Jos olen töissä ja mies lasten kanssa kotona, niin kotiintullessa lapset on levitelleet leluja ympäri taloa eikä mies ole sanonut mitään/siivonnut niitä poisrä. Ruokapöydässä on vielä aamupala ja lounaslautaset ja kaikki ruoantähteet. ihan mielettömän ärsyttävää! Jos erikseen pyydän siivoamaan niin kyllä se siivoaa, mutts mitään oma-aloitteisuutta siihen ei kyllä ole.
Mä olen seksin kanssa vähän samanlainen kuin teidän miehet: en vaan tajuu tehdä aloitetta tai innostua koko asiasta. Miehelle sanonkin usein, että tee nyt mitä teetkin, mun täytyy miettiä liedelle unohtunutta kattilaa.
Jätä siivoamatta ja keskity omaan napaasi jatkossa. Muualla kuin kotona.
Siivouksesta viis- En voisi kuvitellakaan parisuhdetta sellaisen miehen kanssa, joka avoimesti kaivelee muniaan. Hyi helv.
Tuossa tapauksessa sille miehelle täytyy sanoa että ei saa toistua ja muistuttaa aina tarvittaessa että siivoaa.
Sama täällä. Ja sinänsä häkellyttävää, että mieheni moiset helvetin piirit saa edes luotua, kun ei se edes irtoa tietokoneestaan.
Mun mies kun laittaa tiskit likoamaan niin tekee helvetinmoisen astiavuoren ja vedet altaaseen. Yli puolet astioista ei ees oo siel vedessä. Sitten se tiskaa ne joskus viikon päästä ku vesi menny kylmäks. Niin ärsyttävää. Siksi tiskaan ite tai laitan astiat ite likoomaa ja pakotan miehen tiskaamaan. Sillonki tulee huonoa jälkeä kun ei oo kunnolla jynssänny. Voi perkele. Ja ei varmana pyyhi pöytää jos tippuu vaikka leivänmurusia tai läikkyy kahvia.
Mun exä oli aina vapaalla (työtön) ja mä tein 9h työpäiviä, jonka jälkeen siivosin, pyykkäsin, tiskasin, kokkasin. Mies käytti koiran sentään kusella, mutta minä ne kunnon lenkitkin tein. Varmaan arvaatte miks on exä.
Ai ei oo tehny mitään? Tässähän sitä sohvalla koko ajan täydessä touhussa. siisteys lähtee itsestä; sitten kun kokee olevansa siisti, sitä voi katsoa ympärilleen.
suukko ennekuin sulan?
Mun mies on samanlainen. Jos pyydän siivoamaan niin siivoaa, mutta oma-aloitteisesti ei koskaan. Tuo olisi voinut tapahtua meilläkin.