Nainen meikkaa parisuhteessa = syy jättää (pettävä, flirttaava nainen)
haluan tietää syyn siihen miksi seurusteleva nainen meikkaa tai miksi hänen pitäisi meikata? tai pukeutua paljastavasti (vartalon myötäiset vaatteet tai "antavat kaulukset") tai laittaa korvakoruja jne. eikö naiset ymmärrä että parisuhteessa olevana he antavat suoraan vihjeen olevansa petollisia ja flirttailevansa muiden miesten kanssa ja hakevansa muiden miesten kuin kumppaninsa huomiota ja seksuaalista himoa. jos nainen kieltäytyy jättämästä meikit ja vartalon myötäisen pukeutumisen on se miehelle sama kuin sanoa, että haluaa lopettaa suhteen. Olen nyt tässä tilanteessa ja erittäin loukkaantunut siitä että olen kakkossijalla kun nainen pitää omaa keimailuaan miehille ykkössijalla.
Kommentit (29)
Mä meikkaan siksi että näytän ihan suohirviöltä jos en vähän yritä peittää pahimpia ihon epätasaisuuksia ja mustia silmänalusia. Samaten pitää ripsiväriä laittaa että silmät edes vähän erottuu. On myös kivempi olla kun ei erotu niin joukosta vaan on samalla viivalla muiden siististi laittautuneiden naisten kanssa. Miesten katseita en ole sitten teinivuosien huomannut, en usko että minuun kukaan katsoo toista kertaa vaikka olisin meikannutkin.
Joskus harvoin laittaudun oikein kunnolla, yleensä ollaan silloin miehen kanssa menossa treffeille. Silloin ajattelen että mies pääsee näyttämään ettei ihan minkään hiirulaisen kanssa ole vaan seksikkyyttäkin löytyy :)
Olen johtavassa asemassa työelämässä ja totta hitossa haluan näyttää hyvältä! Freesiltä, huolitellulta, tyylikkäältä ja viehättävältä. Nyt kun mietin, niin kyllä nuo miespuolisetkin kollegat melko huoliteltuja ovat. Kuuluu työnkuvaan.
Siksi, ettei se mies jättäisi kyllästyessään katselemaan rumaa rupsahtavaa meikitöntä naamaa?
[quote author="shatteredslashK" time="14.05.2015 klo 22:13"]
Olet melkoisen kiimainen, jos koet vartalonmyötäiset vaatteet ja isohkot kaula-aukot äärimmäisiksi flirteiksi.
[/quote]
:D
En ole koskaan pukeutunut ja meikannut viettelymielessä. Kyllä haluan näyttää hyvältä, parhaalta mahdolliselta minulta kaikkien silmissä. Ennen seurustelua ja nyt miehen kanssa myös. En ole kenenkään omaisuutta. Mies on rakas ja olen 100% uskollinen. AP olet hullu, mene terapiaan.
Jo nyt on taas roskaa esinahan alla...
Mun mies pikemminkin nauttii siitä, että laittaisin ja tällään. Mitä seksikkäämpää, värikkäämpää ja naisellisempaa, sen parempi.
Mun eräs sukulaismies ei anna vaimonsa pukea mm. toppeja eikä hän saa käydä edes uimassa, edes uimahallissa lasten kanssa. Eli kyllä tällaisia miehiä ihan oikeasti on.
Tää sukulaismies itse petti vaimoaan.
Olet melkoisen kiimainen, jos koet vartalonmyötäiset vaatteet ja isohkot kaula-aukot äärimmäisiksi flirteiksi.