Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nykyään lapsetkin jo kommentoivat ihmisten painoa?

Vierailija
14.05.2015 |

Olen 70 luvulla syntynyt ja tottunut siihen että vain yksinkertaiset ja tyhmät ihmiset laukovat näitä totuuksia, tai oletuksiaan toisten ihmisten painosta. Parin viime vuoden aikana näitä tölväisyjä on alkanut tulla ihan alle 10v lapsilta ja yli tämän se tuntuu olevan ihan tapa. Itseni on kyllä kasvatettu niin että kenenkään painoa ei arvostella. Enkä ole ikinä tehnyt niin. En edes sano että joku laihtunut, koska senkin voi kokea loukkaavana eli ylipainoon littyvänä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niitä lapsia ei nykyään kasvateta kohteliaiksi. Mammat huutelee keskenään noita ja lapset ottaa mallia.

Vierailija
2/5 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täälläkin jo näkee minkälaisia nyky-äidit on. Ja käytös tarttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aina on huudeltu ainakin jossain määrin, että "onpa tuossa paksu setä!" Tms.

Vierailija
4/5 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Muistan ensimmäisen kerran tunteneeni itseni liian lihavaksi 7-vuotiaana, kun 60-vuotias perhetuttu sanoi liian painavaksi. Olen -90 syntynyt ja silloinkin täysin normaalipainoinen. Että on sitä ennenkin osattu.

Vierailija
5/5 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:44"]Jaa. Muistan ensimmäisen kerran tunteneeni itseni liian lihavaksi 7-vuotiaana, kun 60-vuotias perhetuttu sanoi liian painavaksi. Olen -90 syntynyt ja silloinkin täysin normaalipainoinen. Että on sitä ennenkin osattu.
[/quote]
Mut oliko ukko tyhmä tai yksinkertainen?