Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin asia, mitä joku on sinusta kuvitellut (eikä asia pitänyt paikkaansa)? -peukutusketju

Vierailija
16.01.2022 |

Peukku ylös = samaa mieltä, typerä kuvitelma. Peukku alas = eri mieltä, ymmärrän hyvin, että tällaista on kuviteltu. Yksi asia per viesti, ap aloittaa:

Päivämäärät muutettu: Menimme kihloihin 1.5.2014 ja naimisiin 1.5.2015. Miehen sukulaisista muutama ihmetteli, menimmekö siksi naimisiin, että olisin raskaana ja halusimme olla naimisissa ennen lapsen syntymää. Eipä ole lapsia hankittu ja oli jotenkin koominen kommentti normaalipainoiselle nuorelle naiselle. Huvitti, kun osa ajatteli kyse olevan "hau.lik.ko.häistä, vaikka kihlauksen ja häiden välillä oli vuosi. Eikä siinä edes ole mitään pahaa, jos jotkut menevät naimisiin raskaana ollessaan.

ap

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua luultiin ruotsalaiseksi. Olen niin suomalaisen näköinen töppöjalka kuin olla voi. :D

Minuakin on luultu ruotsalaiseksi. Jopa siinä määrin, että minua palveltiin ruotsin kielellä. :D

Vierailija
22/22 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kuviteltu toisaalta kokoomuslaiseksi ja toisaalta punavihreäksi hipiksi samanaikaisesti. Oikeasti en edes ole poliittinen ihminen, viimeksi äänestin Keskustaa, mutta en senkään kannattaja ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme