Tulihattutäyte, joka sopii raskaana olevalle?
Olen jo yli 50v mamma, jonka raskausaikana kaikkea sai syödä. Nyt on tulossa juhlat, johon tulee odottava äiti. Mitä voisin laittaa tuulihattuihin täytteeksi, kun olen ymmärtänyt, ettei tuorejuustot käy? Pää lyö ihan tyhjää.
Kommentit (14)
Miksei tuorejuustot käy? Minä ainakin söin juustokakkua ym ihan huoletta?
Asialliseen aloitukseen täntasoisia vastauksia, huhhuh av.
Mun mielestä ihan mikä vaan tuulihattutäyte. Itse söin kaikki odottaessani monipuolisesti ja kaikkea. Outoa holhoamista.
Kyllä tuorejuusto käy. Kaikki pastöroidut (oikein kirjoitettu? ) maitotuotteet käy. :)
Suurkiitos! Luulin, ettei mikään tuorejuusto käy!
Kiitos asiallisista vastauksista ja vinkeistä. Vesi onkin mainio täyte, eipä käynyt mielessä ;)
t. AP
Riippui millaisen efektin haluat. Hiilidioksidia tai bensaa :D
Kaikki käy. Käy ärsyttämään nämä odottavien äitien ruokarajoitteet. Aloittajakin kertoo, että hänen aikanaan raskaana ollessa sai syödä kaikkea. Miksi siis ei nyt? Elintarvikehygienia on oletettavasti parantunut ja parantuu edelleen.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:47"]Asialliseen aloitukseen täntasoisia vastauksia, huhhuh av.
[/quote]
Noo, vois tuon oikeinkirjoituksen tarkistaa ennen lähettämistä. Antaa heti vajaan kuvan aloittajasta, kun jo otsikko on päin persettä. Ei voi mitään. Yleensä en edes avaa aihetta, jos otsikossa lukee mitä sattuu, mutta nyt tiesin, että annetaan osuvia vastauksia.
Mulle sanottiin neuvolassa kun ääneen ihmettelin kielletty ruoka -listaa että maalaisjärjen käyttö sallittu. Eli söin kaikkea mitä teki mieli mutta varovasti/kohtuudella. Hyvin ovat lapset kehittyneet ja kasvaneet. Toinen nyt 12v ja toinen 1,5v
Tee tuulimunasta ja tomusokerista massa ja käytä sitä!
Vesi sopii täytteeksi tulihattuun