Hyi hemmetti mun mies on ällöttävä..
Tulin tuossa joku aika sitten lenkiltä. Meillä on miehen kanssa sellainen hassu tapa, että me säikäytellään toisiamme todella usein. Päätin sitten lenkiltä palatessani hiipiä sisälle ja laittaa oven hiljaa kiinni yms. Makkarista kuului ääniä joten suuntasin sinne. Avasin oven vauhdilla ja karjaisin.. Mitä näinkään. Mieheni sormettamassa itseään perseeseen. Se katku huoneessa oli ihan kamala, sellainen likainen perse/hiki.. Ei olla puhuttu yhtään mitään tuon tapahtuman jälkeen. Mies ei tule huoneesta ulos. Ei varmaan kehtaa.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:37"]Miesten G-piste on perseessä.
[/quote]juu aijjaa tuskin kulaan tätä tiesikään
Ei se mikään sormi ollut vain lainasin toisiksi suurinta dildoasi
Vähän yritystä nyt näihin paskajuttuihinkin
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:39"]
[/quote]
G-pisteen stimuloinnilla ei ole mitään tekemistä paskan kanssa.
mun mies kännissä pyysi mua tekemään noin ja teinkin. Selvänä ei suostu edes puhumaan asiasta koska hävettää. ei kehtaa myöntää että pitää siitä.
Itse ihmettelisin miestä joka tuosta nautinnosta kieltäytyy.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:39"]
[/quote]
G-pisteen stimuloinnilla ei ole mitään tekemistä paskan kanssa.
[/quote]tuossa tapauksessa saattaa ollakkin
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:42"]
mun mies kännissä pyysi mua tekemään noin ja teinkin. Selvänä ei suostu edes puhumaan asiasta koska hävettää. ei kehtaa myöntää että pitää siitä.
[/quote]
Höh onpas surullista! Ei kumppanien välillä pitäisi olla tuollaisia estoja.
Tämä oli jo aika hupaisa provo, ylöspeukutin.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:42"]
[/quote]
Höh onpas surullista! Ei kumppanien välillä pitäisi olla tuollaisia estoja.
[/quote]
ei pitäisi ei.. Minua ei haittaa tuo. Olisipa mies avoimempi. Hän häpeää tosi paljon vaikka minulle se on ok.
Miksi miehesi ei pese itseään? Miksi olet tuollaisen sian kanssa? Nuoletko miehesi pyllyä? :)
Jätä se sika!