Mies! Miten suhtautuisit jos naisesi ehdottaisi
että haluaisi nylkyttää reittäsi vasten paljaalla pillulla kun makaat sängyllä/sohvalla.
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:28"]
En uskoisi kuulleeni oikein.
Pitäisin siitä jos niin haluaisi tehdä.
[/quote]
Eikö se tuntuisi oudolta? Olen tässä leikitellyt ajatuksella että ehdottaisin poikaystävälle. Mietin pitäisikö hän minua pervona.
ap
Suostuisin mutta vain siinä tapauksessa että saisin nylkyttää kielelläni hänen vitunreikäänsä.
Voisihan sitä kokeilla, ei kuulosta oudolta minusta. Ajatus on oikeastaan aika kiihottava.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:32"]
Suostuisin mutta vain siinä tapauksessa että saisin nylkyttää kielelläni hänen vitunreikäänsä.
[/quote]
No minä ajattelin että tuosta voitaisiin edetä siihen että työntäisin pimppini hänen naamalleen.
ap
Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä antaa mennä vaan.
Ilahtuisin ja sanoisin että ole hyvä, ryhdytään hommiin. ;) Kun naiseni olisi saanut nylkytyksestä tarpeen, panisin häntä kunnes hän huutaisi nautinnosta. Sillä tavalla suhtautuisin. :)
-M38
[quote author="shatteredslashK" time="14.05.2015 klo 19:34"]
Voisihan sitä kokeilla, ei kuulosta oudolta minusta. Ajatus on oikeastaan aika kiihottava.
[/quote]
Ajattelinkin että se voisi tuntua aika herkulta sitten kun alkaisi kosteutta olla riittävästi antamassa liukua.
ap
suostuispa mun mies tuollaisiin..
N30
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:39"]
[quote author="shatteredslashK" time="14.05.2015 klo 19:34"]
[/quote]
Eihän susta varmaa mikää oo outoa ku oot pedari.
[/quote]
Tuota noin... en henkilökohtaisesti voi ymmärtää esimerkiksi kakka/pissaleikkejä seksissä.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:38"]
suostuispa mun mies tuollaisiin..
N30
[/quote]
Sanos muuta!
Sillä minäkin epäröin kun poikkis on aavistuksen tylsä sänkyhommissa, minulla taas mielikuvitusta ja rohkeutta riittäisi. Pelkään että hän suhtautuu nuivasti ehdotukseeni :(
ap
Ei tuossa munkaan mielestä kyllä ole mitään outoa...itse tuskin edes kyselisin mitään lupia, jos tekisi mieli nylkyttää, istuisin vaan syliin. :D
Oi oi mä teen tuota mun vakipanolle ja enkä ole edes kysynyt. Kutittaa mukavasti ja mieskin näyttää tykkäävän.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:35"]
No minä ajattelin että tuosta voitaisiin edetä siihen että työntäisin pimppini hänen naamalleen.
ap
[/quote]
Nainen minun makuuni.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:30"]
[/quote]
Eikö se tuntuisi oudolta? Olen tässä leikitellyt ajatuksella että ehdottaisin poikaystävälle. Mietin pitäisikö hän minua pervona.
ap
[/quote]
Mitä pahaa siinä on jos tyttöystävä on vähän pervo? :D
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:30"]
[/quote]
ap
[/quote]
Mitä pahaa siinä on jos tyttöystävä on vähän pervo? :D
[/quote]
mulle kanssa vähän pervo kinkku.