Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Telialta osamaksu ja e-lasku. Miksi ei vaan toimi?!!

Vierailija
16.01.2022 |

Todella ihmeellistä säätämistä koko touhun kanssa. Paperilasku maksaa, joten valitsin e-laskun. Olen jo monta kertaa käynyt sen laittamassa uudelleen pankkiini, soittanut Telian asiakaspalveluun ja ei vaan ilmesty ikinä pankkiin. Todella prseestä yrittää muistaa sitten maksaa se oikeaan aikaan, kun paperilaskua ei tule eikä myöskään mitään muistutusta minnekään sähköpostiin ikinä. Aiemmin olen ollut Elisan asiakas, ja siellä nämä asiat toimii kuin junan vessa. Ja kyllä Telian puhelinlasku tulee ihan normaalisti pankkiin e-laskuna, mutta tämä saakelin osamaksulasku ei sitten millään.

Onko muilla ollut ongelmia tämän kanssa? Onko sille mitään tehtävissä? Mua asia ärsyttää niin paljon, että harkitsen kaikkien liittymieni siirtoa muulle palveluntarjoajalle.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tullut Telian kanssa jo mitta täyteen, siitä puljusta en osta enää koskaan mitään.

Vierailija
2/4 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli liittymä joka ei toiminut,ei kuuluvuutta,soitti nainen teliasta, kun vaihto eri liittymään laittaa sakon..Eipä ole näkynyt.Tehtiin ihan oikein lopetus,ei toimi! Ajateltiin että kaikki perheen puh.vaihdetaan siksi Onneksi ei tehty virhettä.Se toimii jossain paikkaa todella hyvin,meillä kävi vieraita ei toiminut lainkaan Telia.Tää on DNA,Elisa,Alue .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasivat sadan megan yhteyden kun myivät liittymää.  Alle kymmenen hädntuskin löytyi ja todellakin tuo laskunmaksu oli hankalaa. Elisalla onnistuu kun klikkaa että maksa lasku ja siitä homma rullaa kohti finaalia vaivattomasti.

Vierailija
4/4 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telialta vuotaa yhteystiedot fonectaan välittömästi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi