Hienosti tehty Juha Rouviselta (= os.), kun otti vaimonsa sukunimen!
Kommentit (22)
Mitä hienoa siinä on? En ole koskaan ymmärtänyt miksi oma sukunimi pitää vaihtaa jokaisen uuden puolison mukaan. Itse olen onnellisesti naimisissa, ja kumpikin piti oman sukunimensä, sen saman mikä on ollut vauvasta asti.
Vierailija kirjoitti:
Hmm se Larm on kyllä Juhan suvusta.
"Larmilla on yksi lapsi ensimmäisestä avioliitostaan Petteri Jussilan kanssa. Jussila kuoli tapaturmaisesti 2004. Vuosina 2007–2011 Larm oli naimisissa Harri Gustafsbergin kanssa. Hän seurusteli 2010 alkaen kehonrakentaja Ari "Godzilla" Kokkosen kanssa, he kihlautuivat 2013 ja erosivat 2016. Gustafsberg kihlautui Bachelor Suomi -ohjelmassa vuonna 2016 esiintyneen mainosmies Juha Rouvisen kanssa syksyllä 2017 ja he avioituivat 24. elokuuta 2018. Kumpikin vaihtoi avioitumisen jälkeen sukunimekseen Larm. Pariskunta asuu Pirkkalassa." (Wikipedia)
Vierailija kirjoitti:
Mitä hienoa siinä on? En ole koskaan ymmärtänyt miksi oma sukunimi pitää vaihtaa jokaisen uuden puolison mukaan. Itse olen onnellisesti naimisissa, ja kumpikin piti oman sukunimensä, sen saman mikä on ollut vauvasta asti.
Miksi mennä edes naimisiin, jos ei aviopuolisoilla ole yhteistä sukunimeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mennä edes naimisiin, jos ei aviopuolisoilla ole yhteistä sukunimeä?
Monestakin syystä. Miksi jomman kumman pitäisi luopua omasta nimestään ja ottaa toisen suvun nimi vain sen takia että menee naimisiin? Minä ainakin olen edelleen se sama ihminen joka olen aina ollut, ja oman sukuni jäsen, ja alkuperäinen nimeni on osa identiteettiäni,
Eikös se ole kokonaan uusi rakkaus-sukunimi, jonka molemmat ottivat? Ei se Jutan nimi ollut. Jutan sukunimet: "Jutta ent. Gustafsberg, ent. Jussila, ent. Kolhi, o.s. Virtanen." Nykyään Larm.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se Jutan oikea sukunimi oli?
Virtanen. Eikä Juttakaan taida olla oikea nimi. Harrin puti vaihtaa sukunimi ja Juhan myös. Onko seuraavalla oltava joku aatelinen nimi?
Minulle tulee tästä niin f e i k k i olo, kuten myös nyxästä. Oli minusta järkky siinä bachelorissa....
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole kokonaan uusi rakkaus-sukunimi, jonka molemmat ottivat? Ei se Jutan nimi ollut. Jutan sukunimet: "Jutta ent. Gustafsberg, ent. Jussila, ent. Kolhi, o.s. Virtanen." Nykyään Larm.
Onse kerinny, todellinen rakkauden ammatilainen
Erikoinen Larm-nimi on Juhan äidin tyttönimi.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a57abc40-bc81-4be8-9b77-52241c…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onse kerinny, todellinen rakkauden ammatilainen
Monta miestä ja monta nimenmuutosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virtanen. Eikä Juttakaan taida olla oikea nimi. Harrin puti vaihtaa sukunimi ja Juhan myös. Onko seuraavalla oltava joku aatelinen nimi?
Minulle tulee tästä niin f e i k k i olo, kuten myös nyxästä. Oli minusta järkky siinä bachelorissa....
Bachelor, jolla oli jo pari lasta entuudestaan. Yöks!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bachelor, jolla oli jo pari lasta entuudestaan. Yöks!
Että oikein Virtaska. Kas, kun ei Lunkreenska.
Mitä sillä on väliä minkä sukunimen kukin valitsee? Ja jos kyllästyy vanhaan nimeen voi valita kokonaan uuden vailla mitään linkkiä menneisyyteen tai puolisoon. Moni kuitenkin löytää historiastaan sopivan sukunimen kuten Larm. Hyvä nimi, lyhyt ja ytimekäs.
Ei kannata vaihdella sukunimiä naimisiin mennessä. Tulee kuolinilmoitus perillisille kalliiksi kun täytyy laittaa kaikki omaa sukua ja entiset nimet,koska niitähän elämän ajalta kertyy. Kuka nykypariskunta on muka vielä yhdessä saman alkuperäisen puolisonsa kanssa ???
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata vaihdella sukunimiä naimisiin mennessä. Tulee kuolinilmoitus perillisille kalliiksi kun täytyy laittaa kaikki omaa sukua ja entiset nimet,koska niitähän elämän ajalta kertyy. Kuka nykypariskunta on muka vielä yhdessä saman alkuperäisen puolisonsa kanssa ???
Tämä!
Larm... Eikös se ole hälytys ruåtsiksi?