Mitä ihmettä ostaisin kaappiin? Illalla tekee mieli aina jotain ylimääräistä
Syön kyllä jogurttia ja mysliä iltapalaksi, mutta tekee mieli jotain muutakin. Mitä muuta te napostelette kuin iltapalan?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Chia-merisuola maissikakkuja Lidlin sokerittomalla omenahillolla. NAM.
Kuulostaa hyvältä. ap
Itsetehtyä popcornia on kiva syödä
Mulla on huono tapa kun mutustelen karkkia tai sipsejä tai molempia saman aikaisesti. Mites Ap:lle olisi pähkinät vai oletko niille allerginen?
Hedelmiä, vihannestikkuja ja dippiä, paahdettuja pähkinöitä, suklaakookospalloja, ja googleta Herkut resepti
Omenoita, mandariinejä, vesimelonia. Ruisleipää tai näkkäriä, juustoa päälle. Ja joskus perunalastuja.
Chilihummus ja suolakeksit, vaniljajogurtti granaattiomenan siemenillä, kuivatut aprikoosit / taatelit tumman suklaan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on huono tapa kun mutustelen karkkia tai sipsejä tai molempia saman aikaisesti. Mites Ap:lle olisi pähkinät vai oletko niille allerginen?
Minulla on itse asiassa pähkinöitä kaapissa ja otan joskus kourallisen. Mutta enempää niitä ei oikein voi kerralla syödä... ap
Dippiä kurkun, porkkanan, ja kukkakaalin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on itse asiassa pähkinöitä kaapissa ja otan joskus kourallisen. Mutta enempää niitä ei oikein voi kerralla syödä... ap
Mulla on kaapissa näkkäriä ja niitä harvemmin tulee syötyä, sillä ne sipsit tai karkin maittavat paremmin. Maistuuko sulle näkkäri?
On mulla kaapissa teetäkin ja sitäkin harvemmin juon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaapissa näkkäriä ja niitä harvemmin tulee syötyä, sillä ne sipsit tai karkin maittavat paremmin. Maistuuko sulle näkkäri?
On mulla kaapissa teetäkin ja sitäkin harvemmin juon.
Siemennäkkäri maistuu hyvin, sitä syön joskus. ap
Mandariinejä,cashew-pähkinöitä,purkkaa
Broilerpyöryköitä,jos on suolaisen nälkä.
Syö laadukkaammina aamulla ja lounaalla, ei tarvi napostella illalla.
Itsekin toki siihen sorrun ja pari viipaletta täysrasvaista juustoa täydentää päivän ruokailut.
Hedelmiä, juustoa, leipää, leikkeleitä, nakkeja, salaattiaineita, pakastimessa pasteijoita, jäätelöä jne.
Chia-merisuola maissikakkuja Lidlin sokerittomalla omenahillolla. NAM.