Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet jos näet naapurin vievän 5 suurta kassillista mainoksia roskikseen?

Vierailija
16.01.2022 |

Minulla on hieman kertynyt mainosjätettä enkä kehtaa enää viedä niitä roskikseen!? 😞

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sellaista muka katsoo?

Vierailija
2/20 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että hyvä, kun on saanut itsensä liikkeelle. Ehkä ollut joku tarmon puute pidempään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensimmäisenä tulee mieleen, että hamstraaja on vihdoinkin raaskinut luopua krääsästään.

Vierailija
4/20 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että jos kaikki ihmiset laittaisi postilaatikkoonsa "Ei mainoksia" tarran niin puolet Suomen paperitehtaista suljettaisiin.

Vierailija
5/20 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tuollaista, koska en kyylää naapureitani.

Vierailija
6/20 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostenjakaja joka tietää että asiakkaat ei valita ja kantele jos mainos ei koskaan löydä perille, ovat vain tyytyväisiä.

Vierailija
7/20 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pitäisi itsekin raahautua viemään omansa. Vie nyt kun on pimeää jos nolottaa. Ihmisillä on jo verhot kiinni ja ei tuonne ulos näe.

Vierailija
8/20 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelisin yhtään mitään? Ei vaikuta kovin kiinnostavalta.

Vierailija
9/20 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että jos kaikki ihmiset laittaisi postilaatikkoonsa "Ei mainoksia" tarran niin puolet Suomen paperitehtaista suljettaisiin.

Asiaa sivuten, vaimo halusi laittaa "ei mainoksia"-tarran oveen. Minä sitten sanoin hänelle, että se mainosten jako on jonkun työ ja meidän ei pidä estää häntä ansaitsemasta sitä pientä palkkaa, mitä tuosta työstä saa. Meillä on jätteiden lajitteluastiat ja meille ei ole mikään ongelma kantaa niitä mainoksia kierrätykseen.

Vierailija
10/20 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onpa jollain hyvät säilytystilat".

Vierailija
11/20 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie yksi pussi per päivä. Jos siis et kehtaa viedä viittä.

Vierailija
12/20 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkana ihmisenä hän varmaan lukee mainokset huolellisesti, tekee vertailuja ja on perillä inflaatiosta.

Vierailija
13/20 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervepäinen ei vahdi muiden roskia, eikä mieti että joku kyttää hänen roskiaan.

Vierailija
14/20 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi käsittämätön välinpitämättömyyteni, mutta en vaivautuisi tuosta ajattelemaan yhtään mitään.

Vierailija
15/20 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin melko junttina, koska ei laita niitä paperinkeräykseen.

Vierailija
16/20 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiaa sivuten, vaimo halusi laittaa "ei mainoksia"-tarran oveen. Minä sitten sanoin hänelle, että se mainosten jako on jonkun työ ja meidän ei pidä estää häntä ansaitsemasta sitä pientä palkkaa, mitä tuosta työstä saa. Meillä on jätteiden lajitteluastiat ja meille ei ole mikään ongelma kantaa niitä mainoksia kierrätykseen.

Se mainostenjakaja kyllä saa palkan ihan kaikista alueen mainoksista. Hän vaan sitten itse vie lopuksi ylimääräiset paperinkeräykseen. Ei niitä mainoksia mitenkään vähennetä siksi, että Virtaset ja Hänniset eivät haluakaan mainoksia. Koska ensi viikolla ovessa voikin olla uusi nimi, joka haluaakin mainokset.

Vierailija
17/20 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä tietäisin, että mainoksia viet?

Ajattelisin, että joko teet suursiivousta tai olet ahkera kierrättäjä. Meiltä aina pitää viedä useampi kierros roskia, jos tyhjennetään kaikki paperit, metallit ja lasit kerralla.

Vierailija
18/20 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan saman palkan minä saan lukee siinä ovessa mitä tahansa. Talouslasketaa tehdään viiden vuoden välein eikä jakamattomista mainoksista vähennetä palkkaa.

t. mainosten jakaja

Vierailija
19/20 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mainostenjakaja kyllä saa palkan ihan kaikista alueen mainoksista. Hän vaan sitten itse vie lopuksi ylimääräiset paperinkeräykseen. Ei niitä mainoksia mitenkään vähennetä siksi, että Virtaset ja Hänniset eivät haluakaan mainoksia. Koska ensi viikolla ovessa voikin olla uusi nimi, joka haluaakin mainokset.

Se on juuri noin. Itse tuota hommaa joskus Sipilän aktiivimallin aikaan tein. Perjantaina vein suoraan kaikki mainokset keräykseen ja ajelin joutavaa lopunpäivän eikä siitä mitään sanomista tullut, kun ei kukaan soitellut puttuvien mainostensa perään.

Vierailija
20/20 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erikoisempia. Kysyisin kohdatessa onko sulla siinä läjässäsi hyviä lehtiä. Sitä näköö kuitenkin työkseen monenlaista asujaa.