Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis tässä se nähdään, eihän 70kg nainen ole edes lihava, vaan just hyvä

Vierailija
16.01.2022 |

ja nämä on vielä lyhyitäkin. Kaikki aina luulee, että naiset painaa jotain 50kg ja 70kg on jo jäätävä läski - tässä todiste, että niin ei ole.

https://www.is.fi/menaiset/art-2000008538071.html

Kommentit (1022)

Vierailija
141/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja kyllä kaikki kuvien naiset ovat ylipainoisia, ei se muutu siitä miksikään, vaikka puhuttaisiin millä normalisoitavalla sanastolla. En ymmärrä miksi ihmisiä yritetään vieroittaa siitä mikä on oikeasti normaalipainoinen ihminen. Mielestäni Suomessa on liikaa lihavia ihmisiä, varsinkin nuoret naiset ovat paisuneet ihan omituisiin mittoihin. Itse olin todella hoikka nuorena, enkä nyt mikään jättikokoinen vieläkään. Muutama lisäkilo tietysti tullut, olen jo viiskymppinen. Nuoret naiset lenkille mars, ei ole normaalia olla nuorena lihava. Lihavuus ei pue ketään ja mielestäni lihavat eivät ole viehättäviä.

1) sinä olet mies, ketään naista ei kiinnosta tolla tavoin paasata juuri naisten ylipainosta tai ulkonäöstä noin muutenkaan.

2) miehet on Suomessa edelleen läskimpiä kuin naiset.

3) ylipaino on kaikilla epäviehättävää ja pahasta, mutta miehillä se rasvamassa on paljon epäluonnollisempaa ja siksi myös terveydelle haitallisempaa. Vrt. naisten lihominen pehmeänä rasvana ympäriinsä ja miesten kivikova sisäelimiä kurittava ”raskausvatsa”. Suuntaa huolesi siis ennen muuta miesten lihomiseen.

1. Naisille miehen lihavuus ei ole yhtä suuri turn-off, koska naisia kiinnostaa lähinnä pituus ja luuston raamikkuus. Monin nainen haluaa miehen olevan iso tunteakseen itsensä pieneksi, sen sijaan että laihduttaisi

2. Tasainen lihominen ympäri kehoa tuntuu koskevan lähinnä osaa nuorista naisista. Iso osa heistäkin ja lähes kaikki 40+ naiset saavat sen jääkaappi/rantapallo tikkujaloilla-lookin.

Siis tää ilmiö kun läskikasamiehet väittää olevansa ”raamikkaita” tai ”isokokoisia” tai ”nallekarhuja” on tismalleen sama ilmiö kuin se, että läskit naiset sanoo olevansa kurvikkaita. Ei, olette läskejä! Ja tiedoksi sulle, läski mies ei tosiaankaan ole raamikas. Läski mies on epäluonnollinen ja naisellisen näköinen. Miestissit ja lihava maha =\= raamikkuus. Luoja tota sun itsepetosta.

Olen 172cm/65kg.

Olen kuullut hoikkuudestani yksinomaan negatiivisia kommentteja. Samanaikaisesti monella tuntemallani pitkällä ja raamikkaalla mutta mahakkaalla miehellä on hoikka ja sporttinen vaimo.

Tuosta voisi päätellä että naiset valitsevat mieluummin pitkän ja raamikkaan mutta mahakkaan, kuin hoikan joka ei ole pitkä ja raamikas.

Mun ensirakkaus oli just noissa mitoissa kuin sinä, paitsi sentin pidempi.

Hän 173cm/65kg ja minä 175cm/57cm.

Oltiin niin hyvännäköisiä yhdessä, että ihmiset tuli kadulla ja kahviloissa/pubeissa säännöllisesti kertomaan sen.

Ja paljonko oli ikää? 17v?

Joo siis oltiin ihan megaihq teinipari ja aina amiksen tupakkapaikalla saatiin kuulla miten kaunis pari oltiin. Hih miten mä kikatin, siis todellakin! :D Sit meille tuli bänät kuiteskii ku mun kultsi pani kännis yht mopoo yläasteelta

Vierailija
142/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja nyt haluaa taas todistella jotain. Ylipaino ei ole terveellistä. Eriasia jos 160cm nainen on kehonrakentaja, niin silloin 70kg on varmasti ihan normaalia. Mutta esim itselläni 158cm pitkänä tämä 70kg paino on todellakin liikaa. Käytän nyt M tai L koon vaatteita. Alaosa on yleensä M ja yläosa L. Olen laihduttanut n.25kg ja vielä pitäisi tiputtaa n.10kg eli silloin painaisin 60kg. Sen painosena itselläni on ollut hyvä olla vaikka sekin on nrmaalipainon ylärajoilla. Oma mieheni aina muistaa mainita että olen just hyvä tälläisenä, miksi ruoskin itseäni. Viimeksi eilen kehui kuinka hyvä perse minulla on vielä 17 vuoden jälkeen. Minusta se on iso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo naiset muiden silmään ikäistään vanhemman näköisiä? Nelikymppiset näyttää mun silmään ihan peruskokoisilta tädeiltä. Itse oon 40 v ja luulen näyttäväni selvästi nuoremmalta kuin nuo, mutta en tietysti osaa katsoa itseäni toisten silmin. Kuuluuko teidän mielestä 40-vuotiaan näyttää tuolta?

Vierailija
144/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vaan mutta melko tuhteja naisia ovat. Itse olen 159cm. ja 58kg. Kesäksi täytyy laihduttaa kuusi kiloa.

Vierailija
145/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noista osa hieman pyöreitä, mutta tässä taisikin olla pointtina näyttää, miten saman painoiset naiset voivat näyttää keskenään ihan erilaisilta? 

Mä oon suunnilleen tuon mittainen ja oon painanut kaikkea 50 - 100 kg väliltä. 50- kilosena olin ihan langanlaiha, luut paistoivat läpi. Tuli elämässä ongelmia, ja lihoin lähemmäs satakiloiseksi, siitä olen nyt pudottanut 77 kiloon ja monet jo nyt sanovat hoikaksi, mitä mielestäni en vielä ole, sellainen vähän vajaa 70 kg on mulle hyvä paino. Mulla on paljon anteeksi antava tiimalasimainen vartalon muoto, ja näytän aina vähän pienemmältä kuin oikeasti olen. :D 

Vierailija
146/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://i.huffpost.com/gen/1470673/original.jpg

Siitä urheilullisuudesta ja lihaksista.

72kg = 158,7lbs.

Kuvan naisista lähinnä tuota painoa on uimari Dara Torres, 183cm/68kg.

Esimerkiksi bodari Kim Chizevsky on 174cm/61kg.

Eli juu, jos painoa on vähän reippaammin niin se ei johdu siitä että käytte salilla treenaamassa kahvakuulalla tai kannatte painavia ostoskasseja.

Vierailija
147/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja kyllä kaikki kuvien naiset ovat ylipainoisia, ei se muutu siitä miksikään, vaikka puhuttaisiin millä normalisoitavalla sanastolla. En ymmärrä miksi ihmisiä yritetään vieroittaa siitä mikä on oikeasti normaalipainoinen ihminen. Mielestäni Suomessa on liikaa lihavia ihmisiä, varsinkin nuoret naiset ovat paisuneet ihan omituisiin mittoihin. Itse olin todella hoikka nuorena, enkä nyt mikään jättikokoinen vieläkään. Muutama lisäkilo tietysti tullut, olen jo viiskymppinen. Nuoret naiset lenkille mars, ei ole normaalia olla nuorena lihava. Lihavuus ei pue ketään ja mielestäni lihavat eivät ole viehättäviä.

1) sinä olet mies, ketään naista ei kiinnosta tolla tavoin paasata juuri naisten ylipainosta tai ulkonäöstä noin muutenkaan.

3) ylipaino on kaikilla epäviehättävää ja pahasta, mutta miehillä se rasvamassa on paljon epäluonnollisempaa ja siksi myös terveydelle haitallisempaa. Vrt. naisten lihominen pehmeänä rasvana ympäriinsä ja miesten kivikova sisäelimiä kurittava ”raskausvatsa”. Suuntaa huolesi siis ennen muuta miesten lihomiseen.

1. Naisille miehen lihavuus ei ole yhtä suuri turn-off, koska naisia kiinnostaa lähinnä pituus ja luuston raamikkuus. Monin nainen haluaa miehen olevan iso tunteakseen itsensä pieneksi, sen sijaan että laihduttaisi

2. Tasainen lihominen ympäri kehoa tuntuu koskevan lähinnä osaa nuorista naisista. Iso osa heistäkin ja lähes kaikki 40+ naiset saavat sen jääkaappi/rantapallo tikkujaloilla-lookin.

Siis tää ilmiö kun läskikasamiehet väittää olevansa ”raamikkaita” tai ”isokokoisia” tai ”nallekarhuja” on tismalleen sama ilmiö kuin se, että läskit naiset sanoo olevansa kurvikkaita. Ei, olette läskejä! Ja tiedoksi sulle, läski mies ei tosiaankaan ole raamikas. Läski mies on epäluonnollinen ja naisellisen näköinen. Miestissit ja lihava maha =\= raamikkuus. Luoja tota sun itsepetosta.

Olen 172cm/65kg.

Olen kuullut hoikkuudestani yksinomaan negatiivisia kommentteja. Samanaikaisesti monella tuntemallani pitkällä ja raamikkaalla mutta mahakkaalla miehellä on hoikka ja sporttinen vaimo.

Tuosta voisi päätellä että naiset valitsevat mieluummin pitkän ja raamikkaan mutta mahakkaan, kuin hoikan joka ei ole pitkä ja raamikas.

Oltiin niin hyvännäköisiä yhdessä, että ihmiset tuli kadulla ja kahviloissa/pubeissa säännöllisesti kertomaan sen.

kuullostaa ihan sketsihahmoille

Vain sketsihahmo aka palstatrollli kirjoittaa ”kuuLLostaa”

Vierailija
148/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160cm ja nyt 60kg painossa. Käytän koon M vaatteita. Eri merkeillä on kokoeroja, mutten oikein usko, että 10 lisäkiloa ei nostaisi vaatekokoa. Sama se kokolapuille on, mutta silti.

Vierailija
149/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nuo naiset muiden silmään ikäistään vanhemman näköisiä? Nelikymppiset näyttää mun silmään ihan peruskokoisilta tädeiltä. Itse oon 40 v ja luulen näyttäväni selvästi nuoremmalta kuin nuo, mutta en tietysti osaa katsoa itseäni toisten silmin. Kuuluuko teidän mielestä 40-vuotiaan näyttää tuolta?

Joo etenkin tuo Terhi menisi helposti hyvin säilyneestä 60-vuotiaasta.

Vierailija
150/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja katsokaa vielä vaikka tuo video.

Tekeekö mieli vielä ilkeillä?

Tota, ymmärtäkää nyt että nää palstan ylikasvaneet koulukiusaajat ja i ncelit eivät tarvitse mitään todellisia syitä öykkäröintiinsä, oksentavat sitä surkeuttaan joka toiseen keskusteluun täällä.

faktat ei vaan pala vaikka kuinka suklaassa kuorruttas

:D Fakta on myös se, ettei päästään terveellä ihmisellä jolla on mielekäs elämä ole minkäänlaista motiivia yrittää halventaa muita jossain anonyymilla keskustelupalstalla.

Vierailija
151/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun painaisinkin jo 70kg. Sinne on kuitenkin suunta, mutta pudotettavaa riittää 125 kilosta. Pituutta mulla 169cm joten 70 kiloisena olisi normaalipainoinen.

Vierailija
152/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä katsoin tuota yhtä nelikymppistä ja pelästyin, näytänkö minäkin yhtä vanhalta. :O 

Vierailija
153/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä läskien defenssejä on hauska lukea.

Lääkäri ei saa enää kirjoittaa obeesi, tulee paha mieli. BMI -laskentatapa pitää muuttaa, jos itse menee ylipainon puolelle. Vaatekokoja pitää muokata niin, että 42 on nykyään 36, muutoin pahoitan mieleni.

Faktat eivät auta, tunteella ajellaan.

Vierailija
154/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kireissä farkuissa olevat vaikuttavat pelottavankin rotevilta. Uskaltaako tuollaisen kanssa seksiinkään?

Vierailija
155/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 172cm/65kg.

Ja paljonko oli ikää? 17v?

Joo siis oltiin ihan megaihq teinipari ja aina amiksen tupakkapaikalla saatiin kuulla miten kaunis pari oltiin. Hih miten mä kikatin, siis todellakin! :D Sit meille tuli bänät kuiteskii ku mun kultsi pani kännis yht mopoo yläasteelta

Ai tuollaiset piirit sinulla oli? No, meitä on moneen junaan. Vähän katkeralta ja kateelliselta kuulostat, etkä ihan niin vähänkään.

Vierailija
156/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 172cm/65kg.

Luulen että kyse ei ole mitoistasi, vaan jostain muusta. Puolisoni on 173cm 65kg. Komea ja karismaattinen, mutta lyhyt. En itse viehäty lainkaan näistä "raamikkaista" tai muutenkaan isokokoisista miehistä. Miehillä lihavuus on aina jotenkin yhdistetty siihen että he olisivat voimakkaita? En tiedä mutta ei kiitos minulle. Hoikat miehet <3 Naisille taas sopii paremmin kaikki koot ja se pehmeys tulee luonnollisena.

Vierailija
157/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa nämä läskihuutelut, kun seuraava ”kasin mies” tulee palstalle itkemään, miten vain pullukat yksinhuoltajat tykkää :)

Vierailija
158/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus, ketju täyttyy omia mittojaan kertovien kommenteista ja ulipoikien trollauksesta.

Vierailija
159/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukeviahan nuo on ja jos otettaisiin bikinikuvat, niin näkisi että on 10-20 kiloa laardia, riippuen ruumiinrakenteesta ja lihaksistosta. 164cm pituuteen saa 70 kilon painolla melkoiset lihakset, olipa mies tai nainen. Oma mieheni on 172cm ja 70kg, nostaa jalkakyykystä 120kg ja penkistä reilu sata kiloa. 

Nostan saman ja olen häntä lyhyempi nainen. Hernekeppi on miehesi.

Höpö höpö. Unen näit ja valehtelet perään. Nostat ehkä jalkaprässistä 120kg, etkä tajua että se on ihan eri asia. Naisten perinteisen penkkipunnerruksen Suomen ennätys 72 kiloisissa on 108kg. Eli ilman vippaskonsteja eli penkkipaitaa. 

Vierailija
160/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä katsoin tuota yhtä nelikymppistä ja pelästyin, näytänkö minäkin yhtä vanhalta. :O 

En tiedä miltä tuon ikäisen ”pitäisi” näyttää, mutta ottaen huomioon, että palstalla pidetään 40-vuotiasta Susanna Lainetta ja 39v Martina Aitolehteä huomattavasti ikäistään vanhemman näköisinä ja Sofia Belorfia nelikymppisen näköisenä, niin onhan tuo aivan eläkeläisen näköisiä kyllä sitten.