Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis tässä se nähdään, eihän 70kg nainen ole edes lihava, vaan just hyvä

Vierailija
16.01.2022 |

ja nämä on vielä lyhyitäkin. Kaikki aina luulee, että naiset painaa jotain 50kg ja 70kg on jo jäätävä läski - tässä todiste, että niin ei ole.

https://www.is.fi/menaiset/art-2000008538071.html

Kommentit (1022)

Vierailija
761/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko ennen sitten kuitenkaan kaikki paremmin? Ihmiset oli kyllä laihempia mutta oliko ravinnon vähäisyys tai yksipuolisuus terveydelle hyväksi? Mites lapsikuolleisuus? Osteoporoosi? Keripukki? Lihavuus ei ole tervettä muttei sekään, ettei ihminen saa ravinnosta tarpeeksi välttämättömiä ravinteita. Tai että pysyy hoikkana mutta syö mitä sattuu, vetää röökiä ja kuluttaa elimistönsä ennenaikaiselle sairaseläkkeelle.

Ei tarvitse mennä katovuosiin asti kun ihmiset olivat pääasiassa terveellisissä mitoissa.

Tuota on tutkittu. Ruoka ei ollut ravintoköyhempää esimerkiksi pari vuosikymmentä sitten. Sittemmin vain yhden ainesosan käyttö on kasvanut huomattavasti.

Ja se ainesosa on sokeri.

No nyt ei tiedä itkeäkö vai nauraa. Voi kai sitä sitten sillaikin ajatella, että katovuosina ihmiset näyttivät hoikilta. Kolmasosasta Suomen kansaa tuli kyllä kauniita ruumiita nälänhädän vuoksi,

Ei tarvi mennä kuin 80-luvulle, niin naisista pieni vähemmistö olivat läskejä.

Vielä 90-luvullakin esimerkiksi Fanny olisi ollut koko oppilaitoksen isoin tyttö.

Ja tämä ei ole mitenkään pahalla, itse tykkään muodokkaista naisista.

Mutta tosiasia.

Vierailija
762/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät nuo naiset lihavia ole. Ylipainoa on kyllä jonkin verran. Useimmilla nykyään näyttää olevan. 

Bikinit päälle, niin olisit aivan eri mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko ennen sitten kuitenkaan kaikki paremmin? Ihmiset oli kyllä laihempia mutta oliko ravinnon vähäisyys tai yksipuolisuus terveydelle hyväksi? Mites lapsikuolleisuus? Osteoporoosi? Keripukki? Lihavuus ei ole tervettä muttei sekään, ettei ihminen saa ravinnosta tarpeeksi välttämättömiä ravinteita. Tai että pysyy hoikkana mutta syö mitä sattuu, vetää röökiä ja kuluttaa elimistönsä ennenaikaiselle sairaseläkkeelle.

Ei tarvitse mennä katovuosiin asti kun ihmiset olivat pääasiassa terveellisissä mitoissa.

Tuota on tutkittu. Ruoka ei ollut ravintoköyhempää esimerkiksi pari vuosikymmentä sitten. Sittemmin vain yhden ainesosan käyttö on kasvanut huomattavasti.

Ja se ainesosa on sokeri.

No nyt ei tiedä itkeäkö vai nauraa. Voi kai sitä sitten sillaikin ajatella, että katovuosina ihmiset näyttivät hoikilta. Kolmasosasta Suomen kansaa tuli kyllä kauniita ruumiita nälänhädän vuoksi,

Ei tarvi mennä kuin 80-luvulle, niin naisista pieni vähemmistö olivat läskejä.

Vielä 90-luvullakin esimerkiksi Fanny olisi ollut koko oppilaitoksen isoin tyttö.

Ja tämä ei ole mitenkään pahalla, itse tykkään muodokkaista naisista.

Mutta tosiasia.

Eikä myöskään millään pahalla, mutta tuollainen on kaukana muodokkaasta.

Vierailija
764/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla heroin chick tai anoreksikko.

20-luvulla sotanorsulook on ok.

Milloin terve on se paras? (oli sitten mies tai naien tai otter)

Vierailija
765/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein tuon kokoinen, 160cm ja 70kg. Vaatekoot ovat ihan mitä milloinkin! Minulla on S-kokoisia paitoja (ja huom! minulla on oikeasti isot rinnat), XL-kokoisia housuja (enkä ole ollenkaan päärynä, vaan alaosani on pienempi kuin yläosani), ja kaikkea siltä väliltä. Vaatekoko ei kerro mitään. Olettaisin, että keskimääräinen kokoni on iso M-pieni L. Ja en pukeudu makkarankuoriin. 

Vierailija
766/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli laittaa aasialaisen vaimoni vartalokuva uimapuvussa, niin siitä saisitte osviittaa millainen on kaunis ja sopusuhtainen naisvartalo. En kuitenkaan viitsi, koska se olisi kuin puukkoa kääntäisi mammafoorumin tukevahkojen naisten haavaumissa.

Vierailija
767/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa että joku joka on 4 kg hoikempi kuin nuo tuossa kokee jotain ylemmyyttä siitä, että minäpä olen NORMAALIPAINOINEN ja kuvittelee vielä näyttävänsä kuvassa jotenkin erilaiselta. No et näytä. Kyllä +/- 5 kg ei huomaa kukaan paitsi ehkä itse ja joku tosi läheinen.

Vierailija
768/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mmm35 kirjoitti:

Ja höpsis. Kaikki ylipainoisia, ja myös näyttävät siltä.

Saa alapeukuttaa jos huvittaa. Mutta 164cm/72kg on ylipainoinen. Tosiasia.

Niin, vaimoni on reilun sentin alle 164 cm ja ennen raskautta painoa oli kai joku 56 kg. Minusta se on sopiva. Pian nähdään kuinka hyvin hän palautuu, mutta tykkää onneksi terveellisistä ruuista ja kävelylenkeistä, joten eiköhän paino jatkossakin ala taas 5:lla. 7:lla alkava olisi kyllä aika raju lukema ja diabetes-riski ym. suurempia, jos ei ole esim. paljon urheilemalla saatua muskelia.

Tässä on yksi syy miksi en lapsia halua koska jos mun vaimo rupsahtais/lihoaisi raskauden myötä niin erohan siitä tulisi.

Pelkäisin sitä että vaimoke ei palaudu niihin mittoihin mitä hän oli ennen raskautta eli about 165/55.

Menis hyvä vaimoke piloille raskauden myötä.

Itse en missään tapauksessa jättäisi vaimoani, mutta olisihan se silti järkytys, jos tähän asti itsestään huolehtinut puoliso lopettaisi itsestään huolehtimisen ja alkaisi vain vetämään pitsaa ja sipsejä sohvalla...Toisaalta ei äitiyttä kannata käyttää tekosyynä lopettaa terveelliset elämäntavat, pikemminkin päinvastoin, ja ei meillä ole "negatiivisesta elämäntaparemontista" onneksi viitteitäkään.

terv. Se sinua aiempi kommentoija

Vierailija
769/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90-luvulla heroin chick tai anoreksikko.

20-luvulla sotanorsulook on ok.

Milloin terve on se paras? (oli sitten mies tai naien tai otter)

No vaikka 90-luvulla.

Te naiset voisitte lakata ajattelemasta niitä malleja. Mallien tehtävänä on myydä vaatteita, ja muotigurut ovat havainneet että mitä laihempia mallit ovat, sitä enemmän naiset ostavat.

Tiesitkö muuten että naisten naisihanne on laihempi kuin miesten? Myös tutkittua.

Miesten ihanne oli ysärilläkin nainen joka on riittävän hoikka, mutta ei niin langanlaiha että muodot katoaisivat.

Vierailija
770/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehopositiiviset ihmissikahybridit on vallanneet deittipalstat.

Vierailija
771/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
772/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan, joka on bmi alle 25, ei kyllä ole muodokas, vaan lattaperseisiä tissittömiä androgyynejä.

Vierailija
773/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.google.com/search?q=perfect+body+woman&tbm=isch&chips=q:per…

Tässä teille täydellinen kroppa!

No niin, siinä tuli ihan tutkimustulosta.

Kelly Brookin BMI oli tuossa 23. Eli lähempänä ylipainon kuin alipainon rajaa, joskin muodot ovat oikeissa paikoissa. Omenavartaloinen näyttäisi luultavasti parhaimmalta hieman alemmalla BMI:llä, koska rasva kasautuu helpommin vatsaan ja vyötärölle. Kenties BMI 21?

Joka tapauksessa, miehet eivät ole koskaan keskimäärin suosineet "langanlaihoja" tai alipainoisia.

Jos naisten kehonkuva on vääristynyt siten että ylipainoinen on normaali ja hoikka on anorektikko, se ei ole meidän miesten vika.

Vierailija
774/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fannilla paras kroppa ❤. Itse olin pitkälle aikuisikään järkyttävän laiha,171/54 ja kylkiluut näkyi,ei mitään naisellisia muotoja. Nyt keski-ikäisenä painan 20kg enemmän,käyn salilla ja juoksen. On jopa tissit ja perse.

Vierailija
775/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä heteronaisten logiikkaa. Te itse kehutte aina kaikkia naisia alistavia valintojannw yksilönvapaudeksi. Minua vahingoittaa tasan enemmän avioituvien akkojen sukunimivalinnat kuin yhdenkään ihmisen liikakilot. Ne jos mitkä ovat yksityisasia. Ette te voi pakottaa ketään syömään kuten te haluatte. Sitä kutsutaan yksilönvapaudeksi.

Heteronaiset abortoi tyttöjä, syrjii naisten nimiä ja suostuu leluiksi miehille joka heikentää kaikkien naisten asemaa. Silti kiljutte miten teidän valintoihinne ei saa puuttua. Sitten kuitenkin itse puututte toisten kehollisiin valintoihin. Nämä parjatut on aina naisia.

Minä kannan liikakilojani vapaasti niin kauan kun sukunimet menee miesten mukaan. Vapaushan ei koskaan ole väärin, eihän? ;)

Mitä helvettiä sä selität 😄😄

Vierailija
776/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon laihempi nainen ei ole kiva... Vois olla 10-20kg enemmänkin ja vain paranee jos ajatellaan vain seksuaalista vetovoimaa... M36v

Vierailija
777/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika vidun punkeroita noi on. Vatsalihaksia noi ei varmaan pysty tekemään yhtäkään, ja olen varma että normaali ihminen pystyy kävelemään nopeammin kuin noi tankit juoksee.

Vierailija
778/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

L ä s k i ä    l o t i n a a  :D

Vierailija
779/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht normi vartaloisia ja nättejä naisia useimmat. Mutta, hiukset pitää olla pitkät, lyhythiuksiset eivät ole seksikkäitä. Ja jos on painoa tuon verran kuin noilla, niin rinnat voisi olla isommat kyllä.

Vierailija
780/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1,2 ja 7 eivät näytä pullukoilta.

Nuorimmat naiset 3 ja 5 taas näyttävät selkeästi ylipainoisilta.

Noilla nuorimmilla naisilla on aivan täydellinen lantio, upea peppu. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä