Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis tässä se nähdään, eihän 70kg nainen ole edes lihava, vaan just hyvä

Vierailija
16.01.2022 |

ja nämä on vielä lyhyitäkin. Kaikki aina luulee, että naiset painaa jotain 50kg ja 70kg on jo jäätävä läski - tässä todiste, että niin ei ole.

https://www.is.fi/menaiset/art-2000008538071.html

Kommentit (1022)

Vierailija
681/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hoikka, muodokas vartalo mutta kasvojen luusto on kirveellä veistetty. Lihavakin voi olla kaunis jos kasvot on kauniit.

Enklannissa on jopa oma sanansa sinua varten: "butterface" = uskomattoman hyvännäköinen pantava vartalo kunhan vaan suostuu pitämään paperipussin päässään.

Kyllä sellainen minulle kelpais mutta lihava ei mitenkään. Vaikka olisi maailman kauneimmat kasvot niin ylipaino on täydellinen turn off minulle kuten kaikille muillekin.

Vierailija
682/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ylipainoinen mies kuten on myös nuo naiset ylipainoisia.

Kelpaako heille saman tasoinen mies vai kelpaako heille normaalipainoinen mies vaan?

Hyvin usein ylipainoinen nainen luulee olevansa normaalipainoinen joten heille miehen ylipaino on turn off.

Tämä on yleinen ongelma ylipainoisilla että monet heistä eivät ymmärrä olevansa ylipainoisia. Vaaka on jossain piilossa ja uskotellaan itselleen että ollaan normaalipainoisia kun on jo totuttu siihen peilikuvaan vuosien saatossa ja otetaan selfieitä edustavista kuvakulmista jne. Kunnes joku pläjäyttää totuuden päin naamaa tai ottaa rehellisen kuvan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin jännä tää aihe näin miehenä koska itse olen noin 180cm ja paino pyörii 90kg-95kg nurkilla ja minä en näytä edes lihavalle. Olen harteikas ja aika voimakas mutta kyllä mulla rasvaa myös on kehossa.

Ei minua kukaan pidä lihavana ja naisetkaan ei ole koskaan sanoneet minua lihavaksi ulkonäköni perusteella.

Mutta nainen samoilla mitoilla olisi melkoinen köntti koska nuo tuon jutun naisetkin näyttävät jo lihavilta.

Tässä nähdään juuri tän sairaan maailman lopputulema. Suhteessa samoissa mitoissa oleva mies on olevinaan normaali, kun nainen on muka lihava. Oma mieheni on 183 cm ja 90-100 kg ja näyttää mun mielestäni lihavalta, vaikka yhteiskunnan mielestä ehkä normaali/vähän vatsakas. Itse 167 ja jos painan vaikka 70 kg, olen muka kauhean lihava. Naisilla kuuluu olla enemmän rasvaa kuin miehillä ja miehillä kuuluu olla enemmän lihaskudosta. Kummankin painoindeksit ovat siis verrattavissa toisiinsa.

Etkö ole kuullut sitä asiaa että lihas painaa enemmän kuin rasva ja painoon vaikuttaa myös ruumiinrakenne. Ei pelkän pituuden ja painon perusteella voi päätellä onko ihminen lihava vai ei vaan peilikuva sen kertoo.

Miehillä on keskimäärin enemmän lihaksia ja miehillä on usein jykevä kroppa joten sen takia miehillä on usein enemmän massaa kuin naisilla.

Juu, totta tuokin, mutta kuinka monella miehellä on oikeasti niin runsaasti lihasta, että ihan sen vuoksi menevät "ylipainon" puolelle. Ei kovin monella. Jos olen itse vierekkäin mieheni kanssa vaikka kuvissa, tottakai näytän pehmeämmältä kuin hän, mutta silti omaan silmääni hän näyttää minua lihavammalta. Hän on siis muuten lihaksikas, mutta vatsaa löytyy. Itselläni rasvat tasaisesti.

Väitän että enemmistöllä. Olin nuorena hoikka ja lihaksikas. Ei taatusti ollut yhtään ylimääräistä rasvaa ja sixpack komea. Silti eräässä punnituksessa BMI näytti ylipainoa.

Väitän, että vähemmistöllä. Suurin osa ylipainoisista miehistä ei todellakaan ole hoikkia ja lihaksikkaita, eikä heillä ole kome sixpack. Eikä tarvitse ollakkaan.

Vierailija
684/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin jännä tää aihe näin miehenä koska itse olen noin 180cm ja paino pyörii 90kg-95kg nurkilla ja minä en näytä edes lihavalle. Olen harteikas ja aika voimakas mutta kyllä mulla rasvaa myös on kehossa.

Ei minua kukaan pidä lihavana ja naisetkaan ei ole koskaan sanoneet minua lihavaksi ulkonäköni perusteella.

Mutta nainen samoilla mitoilla olisi melkoinen köntti koska nuo tuon jutun naisetkin näyttävät jo lihavilta.

Tässä nähdään juuri tän sairaan maailman lopputulema. Suhteessa samoissa mitoissa oleva mies on olevinaan normaali, kun nainen on muka lihava. Oma mieheni on 183 cm ja 90-100 kg ja näyttää mun mielestäni lihavalta, vaikka yhteiskunnan mielestä ehkä normaali/vähän vatsakas. Itse 167 ja jos painan vaikka 70 kg, olen muka kauhean lihava. Naisilla kuuluu olla enemmän rasvaa kuin miehillä ja miehillä kuuluu olla enemmän lihaskudosta. Kummankin painoindeksit ovat siis verrattavissa toisiinsa.

Etkö ole kuullut sitä asiaa että lihas painaa enemmän kuin rasva ja painoon vaikuttaa myös ruumiinrakenne. Ei pelkän pituuden ja painon perusteella voi päätellä onko ihminen lihava vai ei vaan peilikuva sen kertoo.

Miehillä on keskimäärin enemmän lihaksia ja miehillä on usein jykevä kroppa joten sen takia miehillä on usein enemmän massaa kuin naisilla.

Juu, totta tuokin, mutta kuinka monella miehellä on oikeasti niin runsaasti lihasta, että ihan sen vuoksi menevät "ylipainon" puolelle. Ei kovin monella. Jos olen itse vierekkäin mieheni kanssa vaikka kuvissa, tottakai näytän pehmeämmältä kuin hän, mutta silti omaan silmääni hän näyttää minua lihavammalta. Hän on siis muuten lihaksikas, mutta vatsaa löytyy. Itselläni rasvat tasaisesti.

Väitän että enemmistöllä. Olin nuorena hoikka ja lihaksikas. Ei taatusti ollut yhtään ylimääräistä rasvaa ja sixpack komea. Silti eräässä punnituksessa BMI näytti ylipainoa.

Ehkä todella nuorilla, tyyliin alle 3-kymppisillä ja urheilullisilla miehillä onkin noin. Itse puhun lähinnä 30-60-vuotiaista aikuisista, parhaat vuotensa ohittaneista miehistä. Oli munkin mies armeija-aikoina hoikka ja lihaksikas. Se on varmaan aika yleistä, että silloin on ns. ylipainon puolella. Kun katselee ihmismassoja, aika harva päälle 30-vuotias mies on täyttä lihasta. Valitettavasti niillä päälle 90-kiloisilla ukoilla on yleensä vatsaa ja lisäksi rasvaa sisäelinten ympärillä, niin näyttää vähän tankilta. Veikkaisin, että terveempiä on naiset, joilla vaikka paksut reidet, pömpöttävä alavatsa ja hyllyvät käsivarret kuin nämä massiiviset ukot.

Vierailija
685/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitän, että vähemmistöllä. Suurin osa ylipainoisista miehistä ei todellakaan ole hoikkia ja lihaksikkaita, eikä heillä ole kome sixpack. Eikä tarvitse ollakkaan.

Miehillä on jo luonnostaan 35% lihasmassaa enemmän kuin naisilla, niin ei siihen tarvita paljoakaan rasvaa jos lainkaan, että miehestä saadaan lihavien mammojen raadissa leivottua ylipainoinen.

Vierailija
686/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enklannissa on jopa oma sanansa sinua varten: "butterface" = uskomattoman hyvännäköinen pantava vartalo kunhan vaan suostuu pitämään paperipussin päässään.

Mutta voiko noin sydämetöntä enklantilaista -rakastella- edes hirviö? Vaikka olisi pussi päässä.. Tuskin!

Vierailija
687/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta linkistä näkee kaiken, mikä suomalaisissa naisissa on vialla.

1. Vaatimaton pärstä

2. Ruma pukeutuminen

3. Ylipaino

Ei siis mikään ihme, että tänne virtaa jatkuvalla syötöllä hoikkia ja seksikkäitä ulkomaalaisia naisia suomalaisille miehille vaimoiksi. Kotimaiset tanttarat kuolevat pikkuhiljaa sukupuuttoon.

Että sellaiset naisvihafantasiat tällä kertaa. Ei ole kuule suomalaisissa miehissä yhtään sen enempää kehuttavaa, vai luuletko että ne keksimäsi ulkomaalaiset pimut ottavat tuosta noin vaan kaljuuntuvat ja kaljamahaiset ulimiehet miehekseen? :D

On surullista, että liikut piireissä, joissa miehetkin ovat kaljuuntuvia ja isomahaisia. Aivan tavallisilla ja normaalipainoisilla miehillä näyttää olevan aika usein ulkomaalainen hoikka ja kaunis vaimo. Ja olen nähnyt myös, että vatsakkaillakin miehillä heitä on. Monet miehet ovat ikävä kyllä menneet ottamaan suomalaisen pötikän akakseen, joka on lihonut kymmeniä kiloja ja jos edes vihjaat, että akan pitäisi laihduttaa, niin se saattaa tappaa ukon.

Se on hyvä että katselee vähän ympärilleen miten muut elää. Muutenhan sitä ihan mökkihöperöityisi itsekseen.

Ihan hyvä huomio sulla, vatsakkaan ukonpötikän ei kannata vihjailla akanpötikän ylipainosta jos pelkää että katse voi tappaa.

(Otetaanhan nyt huumorilla jatkossakin kun kerran aloitettiin?)

Aika usein se on kyllä niin, että paksulla pötikkäakalla on hoikka mies ja useinhan täälläkin pötikät kehuvat omia pitkiä, hoikkia ja komeita miehiään. Siksi varmaan niin monet miehet ovatkin hommanneet hoikan naisen ulkomailta, koska monessa maassa naiset arvostavat itseään ja pitävät itsestään huolta ollakseen miehen silmissä viehättäviä ja haluttavia. Ja kotikasvatuksestahan se naisellisuus jo lähtee. Meillä kumpikin tytär pukeutuu mekkoihin ja hameisiin ja tietävät jo varsin hyvin ettei koko ajan mässytetä jotain roskaruokaa.

Tyttöparat. Mitä uskontosuuntaa edustatte?

Umpiateisteja.

Kuulostat joltain lahkolaiselta. Vai että kotikasvatuksesta naisellisuus lähtee ja itsestään pidetään huolta ollakseen miehen silmissä viehättäviä ja haluttavia. :D

Kyllä se niin vaan menee, usko tai älä. Ei siihen mitään lahkoa tarvita, että vaimo näyttää hyvältä, osaa pukeutua naisellisesti ja tietenkin tyyäret katsovat äidistään mallia. Sinulle tietysti saattaa olla ihan uusi asia, mutta meillä vaimo tietenkin ymmärtää sen, että jos alkaisi laahustaa pieruverkkareissa kotona ja auta armias jos vielä piereskelisi, niin luultavasti joutuisi vaihtoon. Ei kannattaisi luoda kuvaa maailmasta pelkästään maskuliinisten, huomioväritukkaisten ja vihaisten feministien kautta.

Entä jos tytär ei haluakaan olla kukkamekkoinen objekti? Pakotat olemaan?

No, ainakaan Marimekon rumia rytkyjä ei tule pukemaan päälleen. Ja mikäs objekti tytöstä/naisesta tulee, jos on mekko päällä? Et taida olla ihan terve.

Itsehän kirjoitit, että naisen pitää olla miehen silmissä viehättävä ja haluttava, siis kohde eli objekti.

Et sinä sen terveemmältä vaikuta. Toivottavasti tyttäresi oppivat, että saavat pukeutua juuri niin kuin itse haluavat.

Ei, vaan sinä valehtelet ja vääristelet asioita. Mietipäs nyt omia kommenttejasi. Ensin yritit leimata mperheeni uskonlahkoon kuuluvaksi, sitten epäilit, että pakottaisin tyttäreni pukeutumaan kukkamekkoihin ja lopuksi vielä vääristelit, että minä vaatisin naisen olevan silmissäni viehättävä ja haluttava. Ja tyttäret saavat todellakin pukeutua niinkuin itse haluavat, eli haluavat pukeutua mekkoihin.

Vedä nyt vähän henkeä. Sinulle taisi vastailla pari muutakin itseni lisäksi, en kirjoittanut noita kaikkia kommentteja. Hienoa, että annat tyttäriesi kasvaa omiksi persoonikseen ja olet heistä ylpeä, oli yllä sitten kukkamekko tai marimekko.

Vierailija
688/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä naiset ovat kaikki lihavia ja ylipainoisia.

Minä olen mies ja ylipainoinen.

Erona meillä on, että ylipainoisista miehistä ei tehdä normalisoivia juttuja ja me miehet emme pidä ylipainoamme normaalina tai syytä siitä muita ihmisiä tai rakenteita. 

Minä olisin 65 kiloisena normaalipainoinen eikä se olisi lainkaan liian laiha, Nyt olen 15 kg ylipainoinen ja tiedostan tämän olevan terveysriski enkä todellakaan valehtele itselleni, että olen komea tällaisena läskinä.

Vierailija
689/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies, joka täällä jankkaa että nuo naiset ovat lihavia ja hän on hoikka vaikka on 180 cm js 95 kg, on aika harhainen. Oma mieheni on samoissa mitoissa ja on kyllä aika läskipallero. Jos mietin ystävieni miehiä tai eksiäni, niin solakoita, lihaksikkaita ja hyvännäköisiä miehiä on olleet esim. 182/82, 186/85 ja 178/75. Suunnilleen siis pituus - 100 = hyvä paino miehelle. Sama koskee myös naisia.

Vierailija
690/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta linkistä näkee kaiken, mikä suomalaisissa naisissa on vialla.

1. Vaatimaton pärstä

2. Ruma pukeutuminen

3. Ylipaino

Ei siis mikään ihme, että tänne virtaa jatkuvalla syötöllä hoikkia ja seksikkäitä ulkomaalaisia naisia suomalaisille miehille vaimoiksi. Kotimaiset tanttarat kuolevat pikkuhiljaa sukupuuttoon.

Että sellaiset naisvihafantasiat tällä kertaa. Ei ole kuule suomalaisissa miehissä yhtään sen enempää kehuttavaa, vai luuletko että ne keksimäsi ulkomaalaiset pimut ottavat tuosta noin vaan kaljuuntuvat ja kaljamahaiset ulimiehet miehekseen? :D

On surullista, että liikut piireissä, joissa miehetkin ovat kaljuuntuvia ja isomahaisia. Aivan tavallisilla ja normaalipainoisilla miehillä näyttää olevan aika usein ulkomaalainen hoikka ja kaunis vaimo. Ja olen nähnyt myös, että vatsakkaillakin miehillä heitä on. Monet miehet ovat ikävä kyllä menneet ottamaan suomalaisen pötikän akakseen, joka on lihonut kymmeniä kiloja ja jos edes vihjaat, että akan pitäisi laihduttaa, niin se saattaa tappaa ukon.

Se on hyvä että katselee vähän ympärilleen miten muut elää. Muutenhan sitä ihan mökkihöperöityisi itsekseen.

Ihan hyvä huomio sulla, vatsakkaan ukonpötikän ei kannata vihjailla akanpötikän ylipainosta jos pelkää että katse voi tappaa.

(Otetaanhan nyt huumorilla jatkossakin kun kerran aloitettiin?)

Aika usein se on kyllä niin, että paksulla pötikkäakalla on hoikka mies ja useinhan täälläkin pötikät kehuvat omia pitkiä, hoikkia ja komeita miehiään. Siksi varmaan niin monet miehet ovatkin hommanneet hoikan naisen ulkomailta, koska monessa maassa naiset arvostavat itseään ja pitävät itsestään huolta ollakseen miehen silmissä viehättäviä ja haluttavia. Ja kotikasvatuksestahan se naisellisuus jo lähtee. Meillä kumpikin tytär pukeutuu mekkoihin ja hameisiin ja tietävät jo varsin hyvin ettei koko ajan mässytetä jotain roskaruokaa.

Tyttöparat. Mitä uskontosuuntaa edustatte?

Umpiateisteja.

Kuulostat joltain lahkolaiselta. Vai että kotikasvatuksesta naisellisuus lähtee ja itsestään pidetään huolta ollakseen miehen silmissä viehättäviä ja haluttavia. :D

Kyllä se niin vaan menee, usko tai älä. Ei siihen mitään lahkoa tarvita, että vaimo näyttää hyvältä, osaa pukeutua naisellisesti ja tietenkin tyyäret katsovat äidistään mallia. Sinulle tietysti saattaa olla ihan uusi asia, mutta meillä vaimo tietenkin ymmärtää sen, että jos alkaisi laahustaa pieruverkkareissa kotona ja auta armias jos vielä piereskelisi, niin luultavasti joutuisi vaihtoon. Ei kannattaisi luoda kuvaa maailmasta pelkästään maskuliinisten, huomioväritukkaisten ja vihaisten feministien kautta.

Entä jos tytär ei haluakaan olla kukkamekkoinen objekti? Pakotat olemaan?

No, ainakaan Marimekon rumia rytkyjä ei tule pukemaan päälleen. Ja mikäs objekti tytöstä/naisesta tulee, jos on mekko päällä? Et taida olla ihan terve.

Itsehän kirjoitit, että naisen pitää olla miehen silmissä viehättävä ja haluttava, siis kohde eli objekti.

Et sinä sen terveemmältä vaikuta. Toivottavasti tyttäresi oppivat, että saavat pukeutua juuri niin kuin itse haluavat.

Ei, vaan sinä valehtelet ja vääristelet asioita. Mietipäs nyt omia kommenttejasi. Ensin yritit leimata mperheeni uskonlahkoon kuuluvaksi, sitten epäilit, että pakottaisin tyttäreni pukeutumaan kukkamekkoihin ja lopuksi vielä vääristelit, että minä vaatisin naisen olevan silmissäni viehättävä ja haluttava. Ja tyttäret saavat todellakin pukeutua niinkuin itse haluavat, eli haluavat pukeutua mekkoihin.

Miksi sitten kirjoitit, että vaimo menee vaihtoon jos pukeutuu kotona verkkareihin? Ja että Marimekon rumia rytkyjä tyttäresi ei tule pukemaan päällensä?

Vierailija
691/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erona meillä on, että ylipainoisista miehistä ei tehdä normalisoivia juttuja ja me miehet emme pidä ylipainoamme normaalina tai syytä siitä muita ihmisiä tai rakenteita. 

Minä olisin 65 kiloisena normaalipainoinen eikä se olisi lainkaan liian laiha, Nyt olen 15 kg ylipainoinen ja tiedostan tämän olevan terveysriski enkä todellakaan valehtele itselleni, että olen komea tällaisena läskinä.

Hyvä, että tehdään normaalista naisen painosta normalisoivia juttuja. Niitä tarvitaan, kun naisten painoihanteesta on tehty niin valtava juttu viimeisten vuosikymmenten aikana. Te nykymiehet olette kasvaneet kieroon kauneuskäsitystenne kanssa, kun joka puolella ruoditaan naisten ulkonäköä päivästä toiseen ja ihastellaan syömishäiriöisiä.

Vierailija
692/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan asiallisesti esitän, että olisi mielenkiintoista tietää näiden leidien ruokavalioista ja liikuntaharrastuksista. Eivät ole minulle normaaleja eivätkä todellakaan, millään mittapuulla hoikkia.

No, en noiden leidien kohdalta voi sanoa, mutta itse syön monipuolisesti kaikenlaista. Arkena syön helppoa arkiruokaa kahdesti päivässä, esimerkiksi kana-riisipaistosta, jossa on kanaa, riisiä (täysjyvää, tai tavallista, joskus ruokakauraa) ja erilaisia kasviksia tai ruokaisa salaatti vaikka kananmunilla ja pastalla. Aamulla syön kaurapuuroa tai rahkajugurttia marjoilla, iltapalaksi tarvittaessa samaa tai leipää päällisillä. Viikonloppuisin syön paremmin, esimerkiksi pihvi tai hodarit tai saatan hakea noutoruokaa. Kaloreita tulee keskimäärin ehkä 2800 kcal/pvä, joinakin päivinä enemmän ja toisina taas vähemmän. Liikuntaa harrastan 3-5 kertaa viikossa ja alle tunnin välimatkat pääosin pyörällä tai kävellen. Mulla on lievää ylipainoa, joka ei mua haittaa. Syön sen verran, että nälkä lähtee, tarkkailen sen verran ruokavaliota, että kasviksia ja kuituja tulee tarpeeksi ja että paino ei nouse. Alkoholia käytän kolme, neljä kertaa vuodessa.

Voisinko laihduttaa? Voisin. Viitsinkö? En.

OK. En minä sinua syytä, koska se on oma tietoinen valintasi. Toivottavasti ajattelet myös terveyttäsi ja tulevaisuutta terveenä. Olen 168cm ja painan 54kg. Syömishäiriötä ei ole mutta pastaa ja eineksiä en syö, enkä maitotuotteita tai sokerillisia makeisia. Herkuttelen hedelmillä, marjoilla ja raakasuklaalla. Liikun aina kun mahdollista ja juon päivittäin 2 litraa vettä.  Äärilaidat >lihava >laiha saavat aina kritiikkiä ollen milloin liian laiha tai liian lihava. Elämä on valintoja, mutta suotakoon jokaiselle kauneus sellaisena kuin on.

No, terveyttähän minä ajattelenkin. Mulla ei ole kymmeniä kiloja ylipainoa, vaan vain muutama kilo, eikä nekään ole pallona vatsan ympärillä. Harrastan liikuntaa, syön suurimman osan ajasta terveellisesti, nukun hyvin ja pyrin pitämään elämän tasapainossa. Mikään ei tue sitä, että mun terveys merkittävästi paranisi, jos pudotan BMI:ni alle 25, joten en siitä jaksa itselleni ongelmaa tehdä.

Totuus vaan on se että syöt liikaa kalomäärällisesti. Ei se ole aina se paino vaan mitä suuhunsa mättää. Et näytä osaavan ajatella pitkällä tähtäimellä. Oletko koskaan käynyt ravitsemusterapeutilla? Tuskin ja liikut liian vähän. Pois kaikki epäterveellinen sokerikalorimössö ja lisää liikuntaa, niin saat pidettyä suonet ja sydämen kunnossa.

Vierailija
693/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mies, joka täällä jankkaa että nuo naiset ovat lihavia ja hän on hoikka vaikka on 180 cm js 95 kg, on aika harhainen. Oma mieheni on samoissa mitoissa ja on kyllä aika läskipallero. Jos mietin ystävieni miehiä tai eksiäni, niin solakoita, lihaksikkaita ja hyvännäköisiä miehiä on olleet esim. 182/82, 186/85 ja 178/75. Suunnilleen siis pituus - 100 = hyvä paino miehelle. Sama koskee myös naisia.

Ymmärrät varmaan, että miesten lihasmassassa voi olla kymmenien kilojen eroja. Sen takia ensin mitataan vyötärö, sitten paino. Jos on 32 tuuman vyötärö ja painoa 100 kg, niin hyvin todennäköisesti paino johtuu lihaksista.

Vierailija
694/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa nähdä milloin tupakoitsijat alkavat normalisoimaan harmaita keuhkoja tai alkoholistit viinamaksaa.

Ei ole tippaakaan sama asia. Nuo ovat terveitä, hyvinvoivia naisia. Älä yritä vääntää mustaa valkoiseksi.

Tämä pahanmielen paskaketju sietäisi poistattaa

Mistä tiedät että he ovat terveitä? Ylipaino on yhtä suuri riski kansanterveydelle kuin tupakka ja alkoholi.

No yhdellä on suolistosairaus. Melkein kaikki aktiivisia liikkujia, ja ilmeisen tietoisesti ruokailevia. Koska on laihdutettu ja kärsitty ortoreksiasta ym. Ei ole rehellistä niputtaa oikeasti merkityksetön ylipaino samaan haitallisuussarjaan todellisen lihavuuden ja epäterveellisten elintapojen kanssa.

Vierailija
695/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hoikka, muodokas vartalo mutta kasvojen luusto on kirveellä veistetty. Lihavakin voi olla kaunis jos kasvot on kauniit.

Kyllä sellainen minulle kelpais mutta lihava ei mitenkään. Vaikka olisi maailman kauneimmat kasvot niin ylipaino on täydellinen turn off minulle kuten kaikille muillekin.

Tähän tietenkin tulisi se vakiovastaus, että kroppaa voi aina laihduttaa mutta rumalle naamalle ei voi mitään. No, oman empiirisen katselmuksen mukaan ihmiset lihoamisen jälkeen harvemmin enää palautuvat siihen alkuperäiseen muotoonsa ja se on loppuelämän vartalo.

Vierailija
696/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten näyttää olevan vaikea ymmärtää se että kehonkoostumus,luuston rakenne ja ruumiinrakenne vaikuttaa ihmisen painoon yllättävän paljon. Sukupuolilla vielä nuo eroavat toisistaan jonkin verran jonka takia miehet on keskimäärin naisia painavempia.

Miehet myös tarvitsevat enemmän ravintoa kuin naiset koska miehet ovat isompia, miehillä on enemmän lihaksia ja miehillä on nopeampi aineenvaihdunta.

Naisille voisin sanoa vinkkinä että älkää tuijottako sitä mitä vaaka näyttää vaan peiliin katsomalla parhaiten huomaa sen onko ylipainoa vai ei.

Vierailija
697/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että tehdään normaalista naisen painosta normalisoivia juttuja. Niitä tarvitaan, kun naisten painoihanteesta on tehty niin valtava juttu viimeisten vuosikymmenten aikana. Te nykymiehet olette kasvaneet kieroon kauneuskäsitystenne kanssa, kun joka puolella ruoditaan naisten ulkonäköä päivästä toiseen ja ihastellaan syömishäiriöisiä.

Tiesitkö, että sen painoihanteen ovat luoneet naiset itse?

Me miehet emme vaadi naisilta mitään erikoista laihuutta. Normaalipaino on ihan ok.

Kukaan ei silti voi kiistää, että se normaali, terveellinen paino on muuttunut viimeisen 10-20 vuoden aikana korkeampaan suuntaan. Jokainen voi olla ihan tyytyväinen kehoonsa minkä painoisena tahansa, mutta ei kannata valehdella itselleen, että kymmenien kilojen ylipaino olisi millään tasolla terveellistä. 

Vierailija
698/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähänlainen suklaareikä noilta tytöiltä löytyy. Tulivaan mieleeni ;)

Vierailija
699/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa jutun naisiin niin ylipaino on Suomessa valtava kansanterveydellinen ongelma. Yli 30-vuotiasta miehistä sekä naisista taitaa olla yli 70% ylipainoisia ja yhä kasvava osa jopa vaarallisen lihavia. Se on ongelma yksilötasolla että yhteiskunnallisella tasolla. Me teemme jotain väärin, kun ihmiset vain lihovat.

Ihmisten pitää totta kai oppia rakastamaan itseään, mutta se rakastaminen ei voi olla vain kaiken hyväksymistä. Se pitäisi olla myös huolenpitoa itsestään ja kehostaan.

Vierailija
700/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähänlainen suklaareikä noilta tytöiltä löytyy. Tulivaan mieleeni ;)

Likainen ja haiseva kuten kaikilta muiltakin kun ne sängyssä pyllistää. Vaalennus pitäisi kuulua pakettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän