Siis tässä se nähdään, eihän 70kg nainen ole edes lihava, vaan just hyvä
ja nämä on vielä lyhyitäkin. Kaikki aina luulee, että naiset painaa jotain 50kg ja 70kg on jo jäätävä läski - tässä todiste, että niin ei ole.
Kommentit (1022)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella on evoluutio suosinut pehmeitä muotoja siksi että vararavinto ja hedelmällisyys. Jos se ei kelpaa miehille lisääntykööt keskenään. Biologia suosii pientä rasvakerrosta naisessa mikä tekee naiselliset muodot, rinnat, lantion ja reidet. Myös mahassa on rasvaa koska vauva tarvii suojaa.
Tämä. Ihmettelen miten heteromiehet ihannois lihaksikasta ja vähärasvaista naista kuten toinen mies. Liian alhainen rasvaprosentti tekee hedelmättömäksi. Pitäisi riittää miehillekkin että nainen on normaalipainoinen tai hiukan yli/ali. Ei ole olemassa yhtä ainoaa vartalomallia. Katsokaa ympärillenne.
Normaalipaino riittää satavarmasti. Kyse onkin nyt siitä, että normaalipainoiset ihmiset ovat jo vähemmistöä myös Suomessa.
Varsinkin miehistä iso osa on ylipainoisia.
Naiset ovat kaikissa ikäryhmissä lihavempia kuin miehet. Suomeksi sanottuna siis enemmän läskiä kropassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin jännä tää aihe näin miehenä koska itse olen noin 180cm ja paino pyörii 90kg-95kg nurkilla ja minä en näytä edes lihavalle. Olen harteikas ja aika voimakas mutta kyllä mulla rasvaa myös on kehossa.
Ei minua kukaan pidä lihavana ja naisetkaan ei ole koskaan sanoneet minua lihavaksi ulkonäköni perusteella.
Mutta nainen samoilla mitoilla olisi melkoinen köntti koska nuo tuon jutun naisetkin näyttävät jo lihavilta.
Tässä nähdään juuri tän sairaan maailman lopputulema. Suhteessa samoissa mitoissa oleva mies on olevinaan normaali, kun nainen on muka lihava. Oma mieheni on 183 cm ja 90-100 kg ja näyttää mun mielestäni lihavalta, vaikka yhteiskunnan mielestä ehkä normaali/vähän vatsakas. Itse 167 ja jos painan vaikka 70 kg, olen muka kauhean lihava. Naisilla kuuluu olla enemmän rasvaa kuin miehillä ja miehillä kuuluu olla enemmän lihaskudosta. Kummankin painoindeksit ovat siis verrattavissa toisiinsa.
Etkö ole kuullut sitä asiaa että lihas painaa enemmän kuin rasva ja painoon vaikuttaa myös ruumiinrakenne. Ei pelkän pituuden ja painon perusteella voi päätellä onko ihminen lihava vai ei vaan peilikuva sen kertoo.
Miehillä on keskimäärin enemmän lihaksia ja miehillä on usein jykevä kroppa joten sen takia miehillä on usein enemmän massaa kuin naisilla.
Juu, totta tuokin, mutta kuinka monella miehellä on oikeasti niin runsaasti lihasta, että ihan sen vuoksi menevät "ylipainon" puolelle. Ei kovin monella. Jos olen itse vierekkäin mieheni kanssa vaikka kuvissa, tottakai näytän pehmeämmältä kuin hän, mutta silti omaan silmääni hän näyttää minua lihavammalta. Hän on siis muuten lihaksikas, mutta vatsaa löytyy. Itselläni rasvat tasaisesti.
Samapa se kummassa sukupuolessa löytyy enemmän läskiä ja kuinka paljon kumppani painaa jne. Tärkeintä on se oma kroppa. Jos painoindeksi näyttää ylipainoa niin tee asialle jotain äläkä mieti muiden kiloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta linkistä näkee kaiken, mikä suomalaisissa naisissa on vialla.
1. Vaatimaton pärstä
2. Ruma pukeutuminen
3. Ylipaino
Ei siis mikään ihme, että tänne virtaa jatkuvalla syötöllä hoikkia ja seksikkäitä ulkomaalaisia naisia suomalaisille miehille vaimoiksi. Kotimaiset tanttarat kuolevat pikkuhiljaa sukupuuttoon.
Tänne jos joskus eksyy joku hoikka kehitysmaalainen nainen vaimoksi, muutaman vuoden jälkeen hoikkuudesta ei ole enää tietoakaan. :D olet varmaan nähnyt esim. thaipunkeroita peliautomaateilla?
Nuo lyhyet ja lyhytjalkaiset naiset näyttävät muutenkin helpommin lihavilta, ei tarvita kuin 10kg ylimääräistä niin palloefekti on taattu.En ole nähnyt. Vaimo on asunut nyt Suomessa n. 20 vuotta ja painaa edelleen alle 50kg. Silti on naisellisen muodokas ja kapeauumainen. Mitenkäs siellä? Paljonko on jo ylipainoa?
Naapurustossa on kahdella suomalaismiehellä aasialaiset vaimot. Naiset oli hoikkia, kun heidät näin ensimmäistä kertaa, mutta melkoisen pönäköitä heistä on tullut. Näkee, että niissä perheissä syödään kaikkea muuta kuin aasialaista ruokaa. Ei heidän päällä näe hameita eikä korkokenkiä, farkut, tuulipuku ja lenkkarit on suosiossa. Miesten kiloista en edes sano mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella on evoluutio suosinut pehmeitä muotoja siksi että vararavinto ja hedelmällisyys. Jos se ei kelpaa miehille lisääntykööt keskenään. Biologia suosii pientä rasvakerrosta naisessa mikä tekee naiselliset muodot, rinnat, lantion ja reidet. Myös mahassa on rasvaa koska vauva tarvii suojaa.
Tämä. Ihmettelen miten heteromiehet ihannois lihaksikasta ja vähärasvaista naista kuten toinen mies. Liian alhainen rasvaprosentti tekee hedelmättömäksi. Pitäisi riittää miehillekkin että nainen on normaalipainoinen tai hiukan yli/ali. Ei ole olemassa yhtä ainoaa vartalomallia. Katsokaa ympärillenne.
Normaalipaino riittää satavarmasti. Kyse onkin nyt siitä, että normaalipainoiset ihmiset ovat jo vähemmistöä myös Suomessa.
Naiset ovat kaikissa ikäryhmissä lihavempia kuin miehet. Suomeksi sanottuna siis enemmän läskiä kropassa.
Naisen vartalossa on aina keskimäärin enemmän rasvaa kuin miehillä. Se on ihan biologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wtf? Just toisinpäin.
"Suomalaisista 2–6-vuotiaista tytöistä 17 prosenttia ja pojista 27 prosenttia on vähintään ylipainoisia. Lihavia on samanikäisistä tytöistä 4 ja pojista 8 prosenttia.
Nuorista eli 18–29-vuotiaista aikuisista vähintään ylipainoisia on naisista 35 ja miehistä lähes puolet, eli 47 prosenttia. Samanikäisistä naisista lihavia on 19 ja miehistä 17 prosenttia.
Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista vähintään ylipainoisia on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia. Lähes joka toinen (46 %) mies ja nainen on vyötärölihava."
THL, FinTerveys2017
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan, että yleinen käsitys terveellisestä painosta on muuttunut 10 vuoden aikana hieman tukevampaan suuntaan. Se on tosi harmi, sillä itsellänikin painoa kertyi vähän varkain koronan aikana, kun ajattelin aina olevani normaalipainoinen ja lihaksikkaana painoindeksi 23. Nyt on yhtäkkiä 10 kg painoa liikaa! Ja tosiaan, sellaisia esidiabeteksen oireita.
Ravasin ensin lääkärillä, tutkimuksissa ei löytynyt mitään. Kukaan lääkäreistä ei vihjannut elintapojen olevan syynä, vaan ”mystiset vatsaoireet” samoja kuin sadoilla tuhansilla muillakin.
Kun housut piukottivat vyötäröltä, oli pakko katsoa peiliin ja myöntää, että olen lihonnut ja voin paljon paremmin, kun poistan turhan napostelun ja etenkin sokerit, saan ateriarytmin kuntoon, pääsen säännöllisesti harrastamaan myös raskasta liikuntaa, eikä pelkästään kävelylenkkejä ja kotijoogaa, joista on toki hyötyä, mutta ei riitä fysiikan ylläpitämiseen. Pyydän, avatkaa salit ja liikunnat. Ei tavis osaa yksin tsempata itseään ylittämään itseään liikuntasuorituksessa, kun kukaan ei katso.
Siis oikeesti? Juoksit lääkärin luona koska olit lihonut ? ainahan ensin mietitään omat syömiset ja muut elintavat...Ei ihme että lääkäreillä kiirettä kun turhista mennään kitiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Vaatimaton pärstä
2. Ruma pukeutuminen
3. Ylipaino
Ei siis mikään ihme, että tänne virtaa jatkuvalla syötöllä hoikkia ja seksikkäitä ulkomaalaisia naisia suomalaisille miehille vaimoiksi. Kotimaiset tanttarat kuolevat pikkuhiljaa sukupuuttoon.
Että sellaiset naisvihafantasiat tällä kertaa. Ei ole kuule suomalaisissa miehissä yhtään sen enempää kehuttavaa, vai luuletko että ne keksimäsi ulkomaalaiset pimut ottavat tuosta noin vaan kaljuuntuvat ja kaljamahaiset ulimiehet miehekseen? :D
On surullista, että liikut piireissä, joissa miehetkin ovat kaljuuntuvia ja isomahaisia. Aivan tavallisilla ja normaalipainoisilla miehillä näyttää olevan aika usein ulkomaalainen hoikka ja kaunis vaimo. Ja olen nähnyt myös, että vatsakkaillakin miehillä heitä on. Monet miehet ovat ikävä kyllä menneet ottamaan suomalaisen pötikän akakseen, joka on lihonut kymmeniä kiloja ja jos edes vihjaat, että akan pitäisi laihduttaa, niin se saattaa tappaa ukon.
Se on hyvä että katselee vähän ympärilleen miten muut elää. Muutenhan sitä ihan mökkihöperöityisi itsekseen.
Ihan hyvä huomio sulla, vatsakkaan ukonpötikän ei kannata vihjailla akanpötikän ylipainosta jos pelkää että katse voi tappaa.
(Otetaanhan nyt huumorilla jatkossakin kun kerran aloitettiin?)Aika usein se on kyllä niin, että paksulla pötikkäakalla on hoikka mies ja useinhan täälläkin pötikät kehuvat omia pitkiä, hoikkia ja komeita miehiään. Siksi varmaan niin monet miehet ovatkin hommanneet hoikan naisen ulkomailta, koska monessa maassa naiset arvostavat itseään ja pitävät itsestään huolta ollakseen miehen silmissä viehättäviä ja haluttavia. Ja kotikasvatuksestahan se naisellisuus jo lähtee. Meillä kumpikin tytär pukeutuu mekkoihin ja hameisiin ja tietävät jo varsin hyvin ettei koko ajan mässytetä jotain roskaruokaa.
Mikäpä siinä, jokaisella on omat arvonsa ja ihanteensa ja hyvä että ne kohtaa vastapuolen kanssa. Oletan, että sinussa on joku sellainen asia, joka viehättää tuontimorsianta tai on hänelle tarpeen. Ehkäpä sinä olet hänelle yhtä eksoottinen kuin hän sinulle. Hyvä että jokaiselle on joku ettei tarvitse yksin olla.
No joo, olenhan mä melkoinen korsto, joten iso koko saattaa viehättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin jännä tää aihe näin miehenä koska itse olen noin 180cm ja paino pyörii 90kg-95kg nurkilla ja minä en näytä edes lihavalle. Olen harteikas ja aika voimakas mutta kyllä mulla rasvaa myös on kehossa.
Ei minua kukaan pidä lihavana ja naisetkaan ei ole koskaan sanoneet minua lihavaksi ulkonäköni perusteella.
Mutta nainen samoilla mitoilla olisi melkoinen köntti koska nuo tuon jutun naisetkin näyttävät jo lihavilta.
Tässä nähdään juuri tän sairaan maailman lopputulema. Suhteessa samoissa mitoissa oleva mies on olevinaan normaali, kun nainen on muka lihava. Oma mieheni on 183 cm ja 90-100 kg ja näyttää mun mielestäni lihavalta, vaikka yhteiskunnan mielestä ehkä normaali/vähän vatsakas. Itse 167 ja jos painan vaikka 70 kg, olen muka kauhean lihava. Naisilla kuuluu olla enemmän rasvaa kuin miehillä ja miehillä kuuluu olla enemmän lihaskudosta. Kummankin painoindeksit ovat siis verrattavissa toisiinsa.
Etkö ole kuullut sitä asiaa että lihas painaa enemmän kuin rasva ja painoon vaikuttaa myös ruumiinrakenne. Ei pelkän pituuden ja painon perusteella voi päätellä onko ihminen lihava vai ei vaan peilikuva sen kertoo.
Miehillä on keskimäärin enemmän lihaksia ja miehillä on usein jykevä kroppa joten sen takia miehillä on usein enemmän massaa kuin naisilla.
Hirveän monella miehellä on todella isoksi kehittyneet vatsalihakset. Ne on ihan pallona siinä navan ympärillä.
Siinähän se elämä kuluu, miettiessä mitä jotkut kuivat kurpat miettii paljonko painan.
Parikymppiset ovat luonnostaan pyöreitä estrogeenin ansiosta. Vanheva liian laiha nainen näyttää huonolta, on otettava täytetteitä naamaan.
Minun onni tulee omasta hirsimökistä metsän keskellä, poissa tuommosesta oravanpyörästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, totta tuokin, mutta kuinka monella miehellä on oikeasti niin runsaasti lihasta, että ihan sen vuoksi menevät "ylipainon" puolelle. Ei kovin monella. Jos olen itse vierekkäin mieheni kanssa vaikka kuvissa, tottakai näytän pehmeämmältä kuin hän, mutta silti omaan silmääni hän näyttää minua lihavammalta. Hän on siis muuten lihaksikas, mutta vatsaa löytyy. Itselläni rasvat tasaisesti.
Miehellä on keskimäärin enemmän lihaksia kuin naisella vaikka he olisivat saman pituisia ja miehillä on usein leveämpi luusto kuin naisilla vaikka he olisivat saman pituisia.
Tämä ei ole mitää naisten vihaamista vaan se on ihan biologinen fakta ja tämän takia mies painaa usein enemmän kuin saman pituinen nainen.
Pelkät mitat ei kerro läheskään aina sitä onko ihminen lihava vai ei vaan sen kertoo rasvan määrä kehossa.
Ovat ylipainoisia ja myös näyttävät siltä.
näyttävät naisilta, hyvä niin. Hollywoodista on tullut tämä juttu, että naisten pitää olla langanlaihoja, jotka muistuttavat pikemminkin pikkupoikia, kuin naisia. Länsimaalainen kauneusihanne on täysin vinoutunut.
Kokeilkaapa naiset joskus vääntää kättä miehen kanssa. Se voimaero on aika valtava naisiin verrattuna. Monet tukevat miehet ovat myös hoikkia vahvempia. Tukevat naiset sen sijaan harvemmin vaan lihasten tilalla on pelkkää fläsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Vaatimaton pärstä
2. Ruma pukeutuminen
3. Ylipaino
Että sellaiset naisvihafantasiat tällä kertaa. Ei ole kuule suomalaisissa miehissä yhtään sen enempää kehuttavaa, vai luuletko että ne keksimäsi ulkomaalaiset pimut ottavat tuosta noin vaan kaljuuntuvat ja kaljamahaiset ulimiehet miehekseen? :D
On surullista, että liikut piireissä, joissa miehetkin ovat kaljuuntuvia ja isomahaisia. Aivan tavallisilla ja normaalipainoisilla miehillä näyttää olevan aika usein ulkomaalainen hoikka ja kaunis vaimo. Ja olen nähnyt myös, että vatsakkaillakin miehillä heitä on. Monet miehet ovat ikävä kyllä menneet ottamaan suomalaisen pötikän akakseen, joka on lihonut kymmeniä kiloja ja jos edes vihjaat, että akan pitäisi laihduttaa, niin se saattaa tappaa ukon.
Se on hyvä että katselee vähän ympärilleen miten muut elää. Muutenhan sitä ihan mökkihöperöityisi itsekseen.
Ihan hyvä huomio sulla, vatsakkaan ukonpötikän ei kannata vihjailla akanpötikän ylipainosta jos pelkää että katse voi tappaa.
(Otetaanhan nyt huumorilla jatkossakin kun kerran aloitettiin?)Aika usein se on kyllä niin, että paksulla pötikkäakalla on hoikka mies ja useinhan täälläkin pötikät kehuvat omia pitkiä, hoikkia ja komeita miehiään. Siksi varmaan niin monet miehet ovatkin hommanneet hoikan naisen ulkomailta, koska monessa maassa naiset arvostavat itseään ja pitävät itsestään huolta ollakseen miehen silmissä viehättäviä ja haluttavia. Ja kotikasvatuksestahan se naisellisuus jo lähtee. Meillä kumpikin tytär pukeutuu mekkoihin ja hameisiin ja tietävät jo varsin hyvin ettei koko ajan mässytetä jotain roskaruokaa.
Tyttöparat. Mitä uskontosuuntaa edustatte?
Umpiateisteja.
Kuulostat joltain lahkolaiselta. Vai että kotikasvatuksesta naisellisuus lähtee ja itsestään pidetään huolta ollakseen miehen silmissä viehättäviä ja haluttavia. :D
Kyllä se niin vaan menee, usko tai älä. Ei siihen mitään lahkoa tarvita, että vaimo näyttää hyvältä, osaa pukeutua naisellisesti ja tietenkin tyyäret katsovat äidistään mallia. Sinulle tietysti saattaa olla ihan uusi asia, mutta meillä vaimo tietenkin ymmärtää sen, että jos alkaisi laahustaa pieruverkkareissa kotona ja auta armias jos vielä piereskelisi, niin luultavasti joutuisi vaihtoon. Ei kannattaisi luoda kuvaa maailmasta pelkästään maskuliinisten, huomioväritukkaisten ja vihaisten feministien kautta.
Vierailija kirjoitti:
Fooolaaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivopestyttt kirjoitti:
Moni ihailemanne julkkis nainen on samaa kokoa. Joku Kim Kardashian peffoineen painaa 80kg.
70kg on normaali paino kilpahiihtäjä naisilla.
Terveisin nainen 171/58kg jota sanotaan sairaan laihaksi.Kim painaa about 60kg
Mutta on vain 159cm "pitkä" eli samaa kokoa kuin kuvien naiset.
Näyttää feikkikuvissaan normaali mittaiselta.Lollotiloo nyt oikeasti, Kim Kardashian _ei todellakaan_ ole samaa kokoa kuin keskiverto suomalaisnainen :D :D
Apua mitä itsepetosta ja selittelyä joillain, jos oikeasti uskovat olevansa samaa kokoa Kim Kardashianin kanssa kun ovat noin 164cm/72kg.
LOL.
Tässä vielä (paparazzi)kuvaa Kimistä, hän on hoikka ja siro nainen eikä tod mikään 70-80 kiloinen:
https://images.app.goo.gl/peJDQL7QjCM3oRpQ8
https://images.app.goo.gl/Gi7hrUMVN9No911c9
Ja siis on ihan ok olla se 164cm/73kg kuten keskiverto suomalaisnainen, mutta se on vain valhe ja itsepetosta kuvitella Kim Kardashianin olevan samaa kokoa.
Hoikka ja SIRO? Ok. Kun jän itse kertoi mittansa hän kertoi niiden olevan 158/63. Ihan siis ok, mutta en nyt siroksi sanoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan asiallisesti esitän, että olisi mielenkiintoista tietää näiden leidien ruokavalioista ja liikuntaharrastuksista. Eivät ole minulle normaaleja eivätkä todellakaan, millään mittapuulla hoikkia.
No, en noiden leidien kohdalta voi sanoa, mutta itse syön monipuolisesti kaikenlaista. Arkena syön helppoa arkiruokaa kahdesti päivässä, esimerkiksi kana-riisipaistosta, jossa on kanaa, riisiä (täysjyvää, tai tavallista, joskus ruokakauraa) ja erilaisia kasviksia tai ruokaisa salaatti vaikka kananmunilla ja pastalla. Aamulla syön kaurapuuroa tai rahkajugurttia marjoilla, iltapalaksi tarvittaessa samaa tai leipää päällisillä. Viikonloppuisin syön paremmin, esimerkiksi pihvi tai hodarit tai saatan hakea noutoruokaa. Kaloreita tulee keskimäärin ehkä 2800 kcal/pvä, joinakin päivinä enemmän ja toisina taas vähemmän. Liikuntaa harrastan 3-5 kertaa viikossa ja alle tunnin välimatkat pääosin pyörällä tai kävellen. Mulla on lievää ylipainoa, joka ei mua haittaa. Syön sen verran, että nälkä lähtee, tarkkailen sen verran ruokavaliota, että kasviksia ja kuituja tulee tarpeeksi ja että paino ei nouse. Alkoholia käytän kolme, neljä kertaa vuodessa.
Voisinko laihduttaa? Voisin. Viitsinkö? En.
OK. En minä sinua syytä, koska se on oma tietoinen valintasi. Toivottavasti ajattelet myös terveyttäsi ja tulevaisuutta terveenä. Olen 168cm ja painan 54kg. Syömishäiriötä ei ole mutta pastaa ja eineksiä en syö, enkä maitotuotteita tai sokerillisia makeisia. Herkuttelen hedelmillä, marjoilla ja raakasuklaalla. Liikun aina kun mahdollista ja juon päivittäin 2 litraa vettä. Äärilaidat >lihava >laiha saavat aina kritiikkiä ollen milloin liian laiha tai liian lihava. Elämä on valintoja, mutta suotakoon jokaiselle kauneus sellaisena kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista näytti lihavammalta kun mitä on, koska päällä oli liian pienet vaatteet. Esim ne kauheat leveälahkeiset farkut joiden takia naisella näkyi kamelinvarvas
Joko kehopositiivista "tältä mä näytän, deal with it" asennetta tai sitten oma silmä valehtelee ja näkee peilissä timakan farkkupimun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Vaatimaton pärstä
2. Ruma pukeutuminen
3. Ylipaino
Tyttöparat. Mitä uskontosuuntaa edustatte?
Umpiateisteja.
Kuulostat joltain lahkolaiselta. Vai että kotikasvatuksesta naisellisuus lähtee ja itsestään pidetään huolta ollakseen miehen silmissä viehättäviä ja haluttavia. :D
Kyllä se niin vaan menee, usko tai älä. Ei siihen mitään lahkoa tarvita, että vaimo näyttää hyvältä, osaa pukeutua naisellisesti ja tietenkin tyyäret katsovat äidistään mallia. Sinulle tietysti saattaa olla ihan uusi asia, mutta meillä vaimo tietenkin ymmärtää sen, että jos alkaisi laahustaa pieruverkkareissa kotona ja auta armias jos vielä piereskelisi, niin luultavasti joutuisi vaihtoon. Ei kannattaisi luoda kuvaa maailmasta pelkästään maskuliinisten, huomioväritukkaisten ja vihaisten feministien kautta.
Entä jos tytär ei haluakaan olla kukkamekkoinen objekti? Pakotat olemaan?
Näyttää kaikilla siltä että farkut puristaa. Jotenkin tuntuu tosin että tällä palstalla tuo 70 kiloa ei riitä mammoilla mihinkään vaan puntari näyttää sen 100kg+