Siis tässä se nähdään, eihän 70kg nainen ole edes lihava, vaan just hyvä
ja nämä on vielä lyhyitäkin. Kaikki aina luulee, että naiset painaa jotain 50kg ja 70kg on jo jäätävä läski - tässä todiste, että niin ei ole.
Kommentit (1022)
Vierailija kirjoitti:
mikä siinä on että laihdutusta kammoksutaan niin paljon nykyään? Kaikkihan sen tietävät että lihavuus on erittäin epäterveellistä eikä se myöskään näytä hyvältä
Hei, sinä saat laihduttaa aivan niin paljon kuin haluat ja näyttää omasta mielestäsi niin hyvältä kuin vain mikään ikinä! Pus pus ja kivaa iltaa sulle!
Vierailija kirjoitti:
Ton Terhin ikä täytyy olla väärin. Muut näytti ikäiseltään. Terhin täytyy olla yli 50. Kukaan ei näyttänyt lihavalta, nuorimmat naiset lähinnä hieman pulleilta liian pienissä housuissa.
Terhi on hyvä esimerkki siitä, kuinka paljon vääränlainen kampaus vanhentaa. Mutta jos itse tykkää, niin mitäpä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa sotanorsuja riittää.
Putlerin on siis turha yrittää mitään.
Moni ihailemanne julkkis nainen on samaa kokoa. Joku Kim Kardashian peffoineen painaa 80kg.
70kg on normaali paino kilpahiihtäjä naisilla.
Terveisin nainen 171/58kg jota sanotaan sairaan laihaksi.
Tuo 53v nainen näyttää kuuskymppiseltä. Kauhea katabolia iskenyt.
Ite oon 174 pitkä ja painoin ennen raskautta tuo 72 kiloa. Nyt painan 82 ja tunnen itteni aika pulleaksi.. tavoite nyt toisen lapsen jälkeen on 75, siihen olisin tyytyväinen.
Lehtijutun naisilla on osalla liian pienet vaatteet. Minun mielestä olis sitten minkä kokoinen vaan, sopivat vaatteet on kauniimmat kuin niihin tavoitekoon vaatteisiin survoutuneet miehet ja naiset.
Vierailija kirjoitti:
Ton Terhin ikä täytyy olla väärin. Muut näytti ikäiseltään. Terhin täytyy olla yli 50. Kukaan ei näyttänyt lihavalta, nuorimmat naiset lähinnä hieman pulleilta liian pienissä housuissa.
Ei todellakaan välttämättä ole väärin.
Kaikki saman ikäiset ei näytä samalta, ja jotkut on sellaisia ”vanhana syntyneitä”, että näyttävät jo parikymppisinä keski-ikäisiltä jne.
Esim. Juha Veijosen nuori tyttöystävä näyttää 20 vuotta ikäistään vanhemmalta, samoin Wallu Valpion Hanna.
Vierailija kirjoitti:
Tuo 53v nainen näyttää kuuskymppiseltä. Kauhea katabolia iskenyt.
Ei kyllä näytä, vaan ihan ikäiseltään.
Mukavan näköinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Joku käyttää nyt liian pieniä vaatteita. Minä käytän M kokoa ja olen 175cm ja 69kg
Veit sanat suustani.
t. 172 cm, 63 kg ja myös M-kokoinen
Aivopestyttt kirjoitti:
Moni ihailemanne julkkis nainen on samaa kokoa. Joku Kim Kardashian peffoineen painaa 80kg.
Kim painaa about 60kg
Kaikki näyttivät tukevilta, varsinkin nuorimmat. Tuhteja, mutta silmämäärin normaaleja - kai nyt jos heidän mittaansa on se keskiarvo.
Tuo Fanni olisi aivan jumalaisen kaunis normaalipainoisena...
Aivopestyttt kirjoitti:
Kim Kardashian painaa alle 60kg. Tosin se on myös hyvin lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen 163 cm/51 kg ja on vaikeuksia löytää tarpeeksi kapeita ja pieniä vaatteiden malleja, saati istuvia. Vaatekoko voi olla mitä vaan nykyään ja kapeita vaatteita hädin tuskin löytyy muualta kuin teinien vaateketjuista, tuskin sieltäkään. Oversize ja boxy malliset vaatteet ovat olleet kauan in. Tämä tarkoittaa, että ihan se XS, jopa XXS voi olla suuri kuin perunasäkki. Merkkivaatteissakin 36 on usein suurehko ja 34 ja 32 kokoja ei aina löydy. Jenkeissä size zero ei usein edes ole pienin.
Vanity sizing-ilmiö vaatteissa on valitettavasti totta.
Mikä on vanity sizing?
Vierailija kirjoitti:
mmm35 kirjoitti:
Ja höpsis. Kaikki ylipainoisia, ja myös näyttävät siltä.
Saa alapeukuttaa jos huvittaa. Mutta 164cm/72kg on ylipainoinen. Tosiasia.
Totta. Olen laihduttava 163 senttinen ja tiedän, että 66 kg on se maaginen YLÄraja. Kun painan sen verran, olen normaalipainon ylärajalla. Yksi kilo lisää ja olen lievästi ylipainoinen.
Se mikä minua tässä jutussa häiritsi oli se, että en ihan usko kaikkien näiden leidien olevan 164 senttisiä. Osa näytti pidemmältä. Vielä enemmän häiritsi se, että itsellekin tuli epämukava olo katsoessa liian pieniä vaatteita. Miksi kukaan haluaa pukeutua farkkuihin, jotka uppoavat vyötäröön ja joiden haaraosa ja reidet aivan soivat kireyttään? Turha sanoa, että muodin vuoksi, koska nyt ovat muotia löysät, porkkanat ja äiskäfarkut, eivätkä ihoa nuolevat pillimallit. Oli siellä yhden leveälahkeiset, mutta niissäkin yläosa oli aivan liian kireä.
Tähän pukeutumiseen liittyy se kumma juttu, että usein joko sopiva tai aavistuksen löysä vaate näyttää huomattavasti paremmalta ja tekee myös kantajastaan hoikemman näköisen. Ilmeisesti moni hieman ylipainoinen ajattelee, kireän vaatteen jotenkin kutistavan rasvaiset alueet kasaan.
Olisin myös toivonut vanhempien naisten esimerkiksi edes yhtä sellaista, jolla ei ole isoa vatsaa. Kas kun sellaisiakin on.
Vierailija kirjoitti:
Aivopestyttt kirjoitti:
Terveisin nainen 171/58kg jota sanotaan sairaan laihaksi.Kim painaa about 60kg
Omaan aidosti leveät lanteet, reisiläskit ja ahterin. On ahdistavaa lukea miten näitä "peppujulkkiksia" solvataan hirvittäviksi läskeiksi ja kuvaillaan heidän "lyhyitä ja paksuja reisiä" ja miten "lantio on edesta ja takaakin hirvittävän epämuodostunut läski" ja kuinka pakarat ovat "luonnottomat sirkuseläimen pallot" jne. En ole tuon klaanin fani - enkä todellakaan plastiikkakirurgian - mutta Kimillä on kuitenkin hoikka vyötärö, mikä on itse asiassa terveellistä.
Kasarin kapealanteisen naisihanteen teininä eläneenä olen iloinen siitä, että tuollainenkin vartalomalli voi olla nykyisin haluttava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painoindeksi (bmi) ei huomioi lihaksikasta kehoa, vaan luokittelee virheellisesti ylipainoiseksi. On aivan eri asia, onko luiden päällä lihasta vai läskiä. Lihas vieläpä on tiiviimpää ja painaa enemmän.
Pitää paikkansa mutta miten se tähän ketjuun liittyy? Kuvissa ei ole yhtään naista joka näyttäisi edes himokuntoilijalta puhumattakaan siitä että painoindeksi on peräisin poikkeuksellisesta lihasmassasta.
Ikä pitää tietenkin ottaa huomioon ja noista parista nelikymppisestä voisi jo sanoa että jos tuohon ikään on selvinnyt vielä noinkin kohtuupainossa niin jatkaa vaan samaan malliin palvelutaloon saakka.
Samaa ei kyllä voi sanoa esim. tästä aiempien kirjoittajien kuolaamasta 24-vuotiaasta jolla toki on kauniit kasvot ja hymy mutta jos tuosta painokehitystä arvioi viitottimella nelikymppiseksi saakka tasaisen matkan taulukosta niin siinä alkaa henkilövaaka heilahtaa jo toiselle kierrokselle.
Tärkeintähän on, että NÄYTTÄÄ himokuntoilijalta. Tuo kaikkein läskeimmäksi haukuttu jutun nainen juoksee maratoneja ja ultramatkoja. Mitäpä siitä, kun ei NÄYTÄ siltä. Sinun mielestäsi.
Maratoonarit näyttävät yleensä laihoilta ja kuivakoilta, samoin hiihtäjät. Olen kerran painavina aikoina saanut selvää silmienpyörittelyä ja huvittuneisuutta osakseni kerrottuani harrastavani juoksua. Usein maratoneilla ja juoksutapahtumissa näkee tosi kauniita nuoria ihmisiä, joilla on vaikeuksia jaksaa juosta ja samassa tapahtumassa sellaisia yli neli- ja viisikymppisiä "mummoja", joilla on vähän löysää siellä ja täällä, mutta jotka vaan jatkavat kuin kone.
Aerobinen kunto ja kyky ei välttämättä näy ulospäin. Tämä selittää sen, että joku "oikeasti lihavan näköinen" voi olla myös yhtäaikaa hyvässä kunnossa, jos harrastaa liikuntaa.