Ruoka ei maistu
Rv 9 menossa. Ruoka ei maistu, mitään ei tee mieli ja kun pakolla syö tulee vain huono-olo. Ennen raskautta oli todella hyvä ruokahalu ja herkkuja tuli syötyä joka päivä. Nyt edes makea maistu. Olen normaalipainoinen. Kaikki hajut oksettaa ja tuntuu että niitä kuvottavia hajuja on joka nurkan takana. Olo koko ajan väsynyt. Öisin nukun noin 10 tuntia. Nyt vanha selkävaivakin puhkesi tähän päälle. Töissä 8h jalkojen päällä, kotiin tullessa selkä niin kipeä että mitään jaksa tehdä. Tuntuu ettei voi nauttia tästä raskaudesta vaikka ollut erittäinkin toivottu. Olen omissa maailmoissa koko ajan ja mietin miten tämä syömättömyys ja paha olo vaikuttaa sikiöön. Elämässä kaikki muuten hyvin, mies on todella ihanasti ottanut tämän raskauden :) kaipaisin nyt jotain neuvoja, kuinka etenen tämän asian kanssa, olenko saattamassa vauvaani vaaralliseen tilaan, onko normaalia olla niin uupunut ettei jaksa koko päivänä tehdä mitään. Tämä on ensimmäinen raskauteni. Oksentelua ei ole ollut, alusta asti ollut huonoa oloa ja maha todella kipeä, arka kohtu kuulemma?? Nyt tullut tällä viikolla ummetus mukaan kuvioihin, johtuu ehkä siitä että ainut neste mitä saan on kahvi. HUOM, abortti kommentoijat voitte jättää vastaamatta!
Kommentit (3)
Omenat, jururttijuoma, mehukeitto ja salaatti esimerkiksi menevät jos ruokahalua on. Mikähän siinä että lämmin ruoka kuvottaa, nytkin jäi lasagnette syömättä :/ -Aloittaja-
Ihan normaalia!
Kyllä se vauva siellä hyvin kasvaa, jos nyt jotain saat suuhusi. Itse en pystynyt pariin viikkoo syömään kuin muroja maidolla. Niitäkin tosi vähän. Laihduinkin alkuvaiheessa viitisen kiloa, mikä ei ollut hyvä, koska alun perinkin olin tosi hoikka.
Nelikiloinen terve vauva tuli ja kaikki hyvin vielä tälläkin hetkellä (on 24-vuotias)
Seuraavissa raskauksissa ei olltu niin suuria ongelmia, vaikka aika huono ruokahalu oli silloinkin alkuvaiheessa.
Huoli pois nyt vain!
Mulla meni ns kylmä ruoka parhaiten alas. Salaatti, mehukeitto hyhmäksi pakkasessa, jogurtit, omenat jääkaappikylmänä, mehut.