Miehet, joilla "menee ruokahalu" pienestäkin asiasta, totaalinen turn-off!
Esim. toisen ketjun mies, joka näki raskausmahakuvan, tai isät, jotka eivät halua vaihtaa lastensa vaippaa. Kyllä ihmisen, miehen tai naisen, pitää vähän karaistaa itseään, jos jo roskapussin viennistä tulee kamalaa draamaa.
Kommentit (8)
Entäs te naiset sitten? "IIIIKK YÖK MIKÄ TOI ON?! OTA SE POIS!!"
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:31"]Entäs te naiset sitten? "IIIIKK YÖK MIKÄ TOI ON?! OTA SE POIS!!"
[/quote]
Tyyliin joku pieni hämähäkki seinällä...
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:31"]Entäs te naiset sitten? "IIIIKK YÖK MIKÄ TOI ON?! OTA SE POIS!!"
[/quote]
Totta. Tulee mieleen, että siinä on jopa vähän esitystä mukana. Halutaan näytellä heikompaa kuin ollaan. Mutta mainitsin siksi miehet, koska puhuin parisuhteesta omasta näkökulmastani. Odotan tasavertaista kumppanuutta, en sitä, että minun pitäisi tehdä asiota, joita mies ei ilkeäisi, ja että minun pitäisi jotenkin suojella tätä.
- Ap
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:31"]Entäs te naiset sitten? "IIIIKK YÖK MIKÄ TOI ON?! OTA SE POIS!!" [/quote] Totta. Tulee mieleen, että siinä on jopa vähän esitystä mukana. Halutaan näytellä heikompaa kuin ollaan. Mutta mainitsin siksi miehet, koska puhuin parisuhteesta omasta näkökulmastani. Odotan tasavertaista kumppanuutta, en sitä, että minun pitäisi tehdä asiota, joita mies ei ilkeäisi, ja että minun pitäisi jotenkin suojella tätä. - Ap
[/quote]
Rajaat vain noin toimivat miehet pois niin sun ei tarvitse olla sellaisen kanssa. Ihan typerää alkaa toivoa, että sellainen ihminen muuttuisi tai siis ajanhukkaa ja energian. Miksei hän saa olla sellainen kuin on???????
Miehet juurikin ovat näitä ällöttelyn mestareita! Oikeita neitejä!
Meillä minä hoidan lattiakaivonkin puhdistuksen kun miestä "ällöttää homona" ko. toimenpide.
Samoin jos on tullut vaikka haava sormeen niiin arvon hienohelma ei kykene edes katsomaan.
Äitinsä poispilaama kermaperse. Siinä kaikki.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:31"]Entäs te naiset sitten? "IIIIKK YÖK MIKÄ TOI ON?! OTA SE POIS!!" [/quote] Totta. Tulee mieleen, että siinä on jopa vähän esitystä mukana. Halutaan näytellä heikompaa kuin ollaan. Mutta mainitsin siksi miehet, koska puhuin parisuhteesta omasta näkökulmastani. Odotan tasavertaista kumppanuutta, en sitä, että minun pitäisi tehdä asiota, joita mies ei ilkeäisi, ja että minun pitäisi jotenkin suojella tätä. - Ap
[/quote]
samoilla linjoilla, jollain tavalla estyneet ihmiset ovat vaikeita kumppaneita. Varmaan sesissäkin on rajotteita.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:53"]Miehet juurikin ovat näitä ällöttelyn mestareita! Oikeita neitejä!
Meillä minä hoidan lattiakaivonkin puhdistuksen kun miestä "ällöttää homona" ko. toimenpide.
Samoin jos on tullut vaikka haava sormeen niiin arvon hienohelma ei kykene edes katsomaan.
Äitinsä poispilaama kermaperse. Siinä kaikki.
[/quote]
Itteppähän oot miehes valinnut. Ei me kaikki olla samanlaisia neitejä ku sun ukkos. Mies21
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:29"]
Esim. toisen ketjun mies, joka näki raskausmahakuvan, tai isät, jotka eivät halua vaihtaa lastensa vaippaa. Kyllä ihmisen, miehen tai naisen, pitää vähän karaistaa itseään, jos jo roskapussin viennistä tulee kamalaa draamaa.
[/quote]
Minustakin ne ovat turn off mulle, mutta karaista ei mun takiani tartte. En vain ala olemaan tekemisissä sen lähemmin.