Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salasuhteilusta..oöen alkanut miettimään

Vierailija
14.05.2015 |

Nyt kun vuosi moista takana, että onko tässä mitään järkeä? Täällä sitä vaan toosaa innolla salaiselle jaetaan kun omaa ukkoa ei kiinnosta. No ei siinä mitään olen kyllä seksiä saanut vuoden aikana ihan mukavan määrän. Mutta väkisinkin tulee mietittyä, milsi en voisi saada kaikkea? Hyvän parisuhteen ja loistavaa seksiä - vai onko mahdoton yhtälö? Mä oon jo yli 40v enkä todellakaan halua että mun elämä on tätä ku oon 50v..voikun olisi osannut valita toisin 20v sitten :( lapset on 15 ja 11...ja eivät ole koskaan nöhneet vanhempiaan rakastuneina :(..minkälaiaen mallim mä niilekin annan :(

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jännitehän se just on. Se tosin häviäisi, jos olisitte avoimesti pariskunta. Ainakin muuttuisi olennaisesti. 

Myös minä olen ollut parisuhteessani noin kuusi vuotta ilman seksiä. Kun vihdoin tajusin hakea sitä muualta, elämämme muuttui monin tavoin mukavammaksi. Oma salasuhteeni on upea, hauska, älykäs ja ihana, mutta onneksi ei yhtään sellainen, jonka kanssa haluaisin edes kuvitella yhteistä elämää. Hänellä on tyttöystävä, mutta en tiedä heidän suhteestaan juuri mitään. En tiedä edes sitä miksi hän pettää, vaikka mies tietää kyllä minun syistäni. Minulle tämä on juuri sopivaa, koska elän oikein mielelläni oman perheeni kanssa. Sinun kyllä kannattaisi harkita eroa ihan riippumatta salasuhteesi aviosäädystä.

Vierailija
22/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille salasuhteissa oleville tiedoksi:

Tulette vanhenemaan ja teidän seksisuhteenne kuihtuu pois. Sitten huomaatte olevanne naimisissa puolison kanssa jote ette voi sietää. Siinä vaiheessa kaduttaa kun ette nuorena tajunneet vaihtaa sellaiseen puolisoon joka tyydyttää.

Elämässä täytyy uskaltaa tehdä valintoja, muuten olette lopulta se klassinen vanha kärttyisä pariskunta jolle nuorena nauroit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:07"]Se jännitehän se just on. Se tosin häviäisi, jos olisitte avoimesti pariskunta. Ainakin muuttuisi olennaisesti. 

Myös minä olen ollut parisuhteessani noin kuusi vuotta ilman seksiä. Kun vihdoin tajusin hakea sitä muualta, elämämme muuttui monin tavoin mukavammaksi. Oma salasuhteeni on upea, hauska, älykäs ja ihana, mutta onneksi ei yhtään sellainen, jonka kanssa haluaisin edes kuvitella yhteistä elämää. Hänellä on tyttöystävä, mutta en tiedä heidän suhteestaan juuri mitään. En tiedä edes sitä miksi hän pettää, vaikka mies tietää kyllä minun syistäni. Minulle tämä on juuri sopivaa, koska elän oikein mielelläni oman perheeni kanssa. Sinun kyllä kannattaisi harkita eroa ihan riippumatta salasuhteesi aviosäädystä.
[/quote]

Meillä on tosi huono ilmapiiri kotoma ja mieskin eniten on ärsyttävä. Jollain kumman oudolla tavalla annan itseni olla "onnellinen" tai ainakin nauttia himosta ja halusta ja läheisyydestä salaisen kanssa..tavallaan heräsin henkiin kun tapasin hänet ja olen tullut vahvemmaksi..hän oaaa lohduttaa hetkinä kun tuntuu että maailma kaatuu.....olen sillä tavalla jo "irtsantunut" omasta miehestä että aion tänä kesänä nauttia elämästä ilman häntä. Miettiä mitä munä tajdon! Ap

Vierailija
24/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde menemään, se on rehellisintä kaikille. Se sun suhteesi tosin saattaa mennä samaa tietä.

Vierailija
25/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama tilanne täällä. Miehen kanssa ei fyysistä läheisyyttä muutamaan vuoteen ja tuntuu etten kelpaa hänelle millään tasolla. Toinen mies on selkeästi minua nuorempi ja olen hänen kauttaan tajunnut, että voin olla ihana toisen silmissä. On vaikea lähteä vanhasta suhteesta. Huomaan, että mieheni hallitsee minua mollaamalla minua, huutamalla ja saamalla minut epävarmaksi ilkeilyllään. Kun vuosia elää sellaisessa suhteessa, nuoresta asti, tottuu. En tiedä onko sivusuhteeni joku kapina, mutta nautin toisen miehen iloisesta seurasta ja on vaikea lopettaa, vaikka tiedän tekeväni väärin. Umpikujassa ollaan.
N40+

Vierailija
26/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:44"]Aivan sama tilanne täällä. Miehen kanssa ei fyysistä läheisyyttä muutamaan vuoteen ja tuntuu etten kelpaa hänelle millään tasolla. Toinen mies on selkeästi minua nuorempi ja olen hänen kauttaan tajunnut, että voin olla ihana toisen silmissä. On vaikea lähteä vanhasta suhteesta. Huomaan, että mieheni hallitsee minua mollaamalla minua, huutamalla ja saamalla minut epävarmaksi ilkeilyllään. Kun vuosia elää sellaisessa suhteessa, nuoresta asti, tottuu. En tiedä onko sivusuhteeni joku kapina, mutta nautin toisen miehen iloisesta seurasta ja on vaikea lopettaa, vaikka tiedän tekeväni väärin. Umpikujassa ollaan.
N40+

[/quote]

Tätähän se on. Ap

Vierailija
27/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä seksielämän puutteessa tai huonoudessa sitten on syynä? Oletteko te yrittäneet ihan tosissanne puhua siitä tai parantaa sitä? Pystyykö mies analysoimaan itseään ja ehdottamaan mitään ratkaisua? (Nää kysymykset ei oikeastaan ole tuolle, jonka mies mollaa ja ilkeilee - sellaisten kanssa puhuminen saattaa vain antaa heille lisää aseita satuttamiseen.)

Vierailija
28/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:53"]Mikähän siinä seksielämän puutteessa tai huonoudessa sitten on syynä? Oletteko te yrittäneet ihan tosissanne puhua siitä tai parantaa sitä? Pystyykö mies analysoimaan itseään ja ehdottamaan mitään ratkaisua? (Nää kysymykset ei oikeastaan ole tuolle, jonka mies mollaa ja ilkeilee - sellaisten kanssa puhuminen saattaa vain antaa heille lisää aseita satuttamiseen.)
[/quote]

No hänelle seksi on väkttämätön paha...eli en koskaan hänen kanssaan ole saanut seksuaalisesti vapautua. Hänelle seksi on sitä että siinä ei ole esileikkiä, vaan se on pari vetoa takaapäin ja se loppuu siihen kun mies laukee. Ei väliä saanko minä vai en. Nyt kun on salaisen kanssa päässyt seksistä nauttimaan niin tiedän mitä naisen nautinto on ja millaista on olla seksuaalisesti vapautunut, eli panna estoitta menemään. Tilanne kotona on jo niin huono että muutamalla lauseella keskustellaan....ja olenkin ihmetellyt miten olen kestänyt näin pitkääm. Mutta ehkä se salainen tuo lohtua päiviini...ja sen voimalla tämä tilanne on jotenkin soedettävä. Ap

Vierailija
29/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä lapsille on koti jossa ei riidellä. Ei lapset osaa mitään rakkauden määriä analysoida.

Vierailija
30/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksiä ei ole miehen sairauden takia. Ei oikein seiso ja jos seisokin, saattaa kovin nopeasti lerpahtaa. Erektiolääke toimi, mutta ei sopinut sairauden takia. Ja sittemmin miehen halukkuus tyydyttää minua tyrehtyi, kun ei hän siitä itse enää mitään saa. Mies ei erityisesti ole halukas keskustelemaan asiasta, eikä halua terapiaan tai vastaavaan. Me siis olemme suhteellisen onnellisia kuitenkin muuten, mutta minua ahdistaa, että olen alle 40-vuotiaana jo tuomittu seksittömään elämään rakastamani miehen kanssa. Siksi käyn panettamassa itseäni muualla.

Vierailija
31/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:08"]Meillä seksiä ei ole miehen sairauden takia. Ei oikein seiso ja jos seisokin, saattaa kovin nopeasti lerpahtaa. Erektiolääke toimi, mutta ei sopinut sairauden takia. Ja sittemmin miehen halukkuus tyydyttää minua tyrehtyi, kun ei hän siitä itse enää mitään saa. Mies ei erityisesti ole halukas keskustelemaan asiasta, eikä halua terapiaan tai vastaavaan. Me siis olemme suhteellisen onnellisia kuitenkin muuten, mutta minua ahdistaa, että olen alle 40-vuotiaana jo tuomittu seksittömään elämään rakastamani miehen kanssa. Siksi käyn panettamassa itseäni muualla.
[/quote]

:(

Vierailija
32/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti se teidän siippanne on pettänyt teitä jo sen kuusi seksitöntä vuotta, ja pettää edelleen. Siksi ei seksi ole teidän kanssa kiinnostanut. Onpahan perhe-elämää! Molemmat pettävät senkun ehtivät, ja luuevat, että se se vasta onnea on! Rikkovat sekä omaa että sen petoskumppanin parisuhdetta. Olisi vähintäänkin oikein, että kaikki puolisoaan pettävät tulisivat kyvyttömiksi seksiin tms, mikä estäisi nauttimasta seksistä. Teette väärin pettäessänne aviopuolisanne. Jossain tulee vastaan vastuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi