Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska tää helpottaa!!!!

Vierailija
14.05.2015 |

Siis välillä tuntuu etten JAKSA!! Kiukkua ja raivoa kun on niin väsynyt mutta ei suostu päiväunille!!! Sitten jos en saa nukkumaan niin itkee väsymystä viidestä eteenpäin. Mihinkään ei voida lähteä iltapäivisin jos ei ole nukkunut kun on niin jumalattoman kiukkuväsynyt!!!! Millon tää helpottaa?? Oikeesti?? Nyt laps 2v7kk!!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko itse levättyä? Meillä tuon ikäisen kanssa oli päivän lepotaukona pikku kakkonen tms. lastenohjelma. Vetäisin sohvalle kyljelleni, jalat mutkalle ja lapsi polvitaipeiden ja selkänojan väliin koloon lastenohjelmaa katsomaan. Itse sai nukuttua päiväunet, oli lapselle lähellä ja jos lapsi meinasi lähteä, niin varmasti heräsi könyämiseen. :) Koita löytää lapsesta niitä hyviä puolia, tuon ikäinen oppii koko ajan jotain uutta.

Vierailija
22/26 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:31"]Saatko itse levättyä? Meillä tuon ikäisen kanssa oli päivän lepotaukona pikku kakkonen tms. lastenohjelma. Vetäisin sohvalle kyljelleni, jalat mutkalle ja lapsi polvitaipeiden ja selkänojan väliin koloon lastenohjelmaa katsomaan. Itse sai nukuttua päiväunet, oli lapselle lähellä ja jos lapsi meinasi lähteä, niin varmasti heräsi könyämiseen. :) Koita löytää lapsesta niitä hyviä puolia, tuon ikäinen oppii koko ajan jotain uutta.
[/quote]

Niin tiedän ja pääosin onkin varsin sydämmellinen tapaus. Saan levättyä, välillä olen nuokkunut sohvalla vähän aikaa lapsen katsoessa piirrettyjä. Siis jos ei ole nukkunut päikkyjä. Tulee siitä vaan vähän vastuuton olo kun lapsi on vielä niin pieni. Ärsyttää vaan toi jatkuva huutoraivo ja kiukku. Itekkin sitten joutuu korottamaan kokoajan ääntä ja siitä tulee molemmille paha mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ihan sama tuon ikäisenä. Nyt 3v6kk ja varmaan neljään kuukauteen ei olla taistelu.Käy tosiaan nykyään yhden puoli kahden aikaan nukkumaan ihan omasta halusta. Tuo on lyhyt vaihe. Koita jaksaa

Vierailija
24/26 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista vastauksista. Onko se siis siitä 3vuotis synttäreistä eteenpäin kun voi alkaa odottamaan helpottamista?

Vierailija
25/26 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan päivärytmi on säännöllinen ja itse johdonmukainen. Tuon ikäisenä alkaa vaikeudet siirtymissä joten kaikkeen vaihteluun tulee vastustusta.

Vierailija
26/26 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:02"]Kunhan päivärytmi on säännöllinen ja itse johdonmukainen. Tuon ikäisenä alkaa vaikeudet siirtymissä joten kaikkeen vaihteluun tulee vastustusta.
[/quote]

Mitä tämä vaikeudet siirtymissä tarkoittaa?