Aloin seurustelemaan 20v miehen kanssa.
Tavattiin yöelämässä, vaihdettiin numeroita. Mies soitti, lähinnä tekstailtiin pari viikkoa. Sitten tavattiin taas, pussailtiin. Kolmannella kerralla hipelöintiä. Seuraavalla käytiin vaan leffassa, käsi kädessä. Sitten päätettiin alkaa seurustelemaan. Nyt ollaan oltu sängyssäkin, ihan kivasti menee siis. 185cm, sporttinen, tummat hiukset, oikein hyvännäköinen. On mua siis yli kymmenen vuotta nuorempi. En vaan tavannut ketään oman ikäistä kenen kanssa olisi synkannut. Olin vuosia sinkkuna. Vaikka tämä kestäis vaan kesän, aika hauskaa mulla on ollut tämäkin aika. Mulle olis riittänyt pelkkä tapailukin.
Kommentit (40)
Täällä kans yksi päälle nelikymppinen sinkkuäiti ja kiihottaisi saada parikymppistä..
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:42"]Täällä kans yksi päälle nelikymppinen sinkkuäiti ja kiihottaisi saada parikymppistä..
[/quote]
Ota yhteyttä, niin katsotaan mitä keksimme ;)
matti23@suomi24.fi
M23
Mä oon 22v. tyttö ja oon kiinnostunut kolmekymppisestä miehestä. Harmi vaan että olen varattu.. Mies ei ole.
Matti - tuliko meili? Kuuma 40-v..jota pantavaksi sanottu laittoi juuri viestin
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:00"]Matti - tuliko meili? Kuuma 40-v..jota pantavaksi sanottu laittoi juuri viestin
[/quote]
Ei ja katsoin roskapostista myös :(
matti23@suomi24.fi Oliko varmasti osoite oikein?
M23
Hauska, että tästä tuli seuranhakuketju :) Miesystäväni ainut "huono" puoli on ikä. Se on aika vähän se. Naimisiin ei varmastikaan mennä. No ei ainakaan pariin vuoteen. :) Ap
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:08"]Hauska, että tästä tuli seuranhakuketju :) Miesystäväni ainut "huono" puoli on ikä. Se on aika vähän se. Naimisiin ei varmastikaan mennä. No ei ainakaan pariin vuoteen. :) Ap
[/quote]
Seuranhaku on iloinen asia,kunhan viestit tulisi perille.
M23
Missä ap asut? Kuulostaa ihan mun exältä, jota kiinnosti vanhemmat naiset! Minä mukaanluettuna :)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:13"]
Missä ap asut? Kuulostaa ihan mun exältä, jota kiinnosti vanhemmat naiset! Minä mukaanluettuna :)
[/quote] Ei ollakaan puhuttu existä :) Pirkanmaa. Ap
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:19"]
Hei nelikymppinen nainen! Mulla olisi sulle ehdotus, laitatko viestin niin kerron sen sulle. matti23@suomi24.fi M23
[/quote]
ok
Laitoin viestiä.
nelikymppinen nainen
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:26"]Laitoin viestiä.
nelikymppinen nainen
[/quote]
Sain. Menee 10-15min kun vastaan :)
M23
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:29"]
XD Niin mikä MIES ?
[/quote] Ihan mieheltä vaikutti eilenkin haarojeni välissä. Ap
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:13"]
[/quote] Ei ollakaan puhuttu existä :) Pirkanmaa. Ap
[/quote]
Oho, oho! Oiskohan sama tyyppi kyseessä. Kerro vielä joku tuntomerkki?
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:29"]Seurustelusta tiedä mutta mä olen kiinnostunut kakskymppisestä miehestä. Olen nelikymppinen.
[/quote] Sairas pedofiili.
Löytyiskö täältä parikymppistä tyttöä nelikymppiselle miehelle? ;) ;) Noniin kaksinaismoralisti haaskat alkakaahan alapekuttamaan.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:19"]Hei nelikymppinen nainen! Mulla olisi sulle ehdotus, laitatko viestin niin kerron sen sulle. matti23@suomi24.fi
M23
[/quote]
UP. Kerran me täällä eletään. Otetaanko ilo irti?
M23