Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkia tukia me saatais jos tehtäis vauva?

Vierailija
14.05.2015 |

En kestä tätä vauvakuumetta enää! Poikakaveri opiskelee ja itse aloitan syksyllä bensiksel. Nyt vielä koulussa. Me oltas hyviä vanhempia vaikka ollaanki nuoria.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hyvältä mun korvaan.

Vierailija
2/8 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tehdään niin, että osoitat olevasi kypsä äidiksi selvittämällä vastauksen kysymykseesi itse. Niin aikuiset yleisesti ottaen tekee, ja se on vielä helpoimmasta päästä vanhemmuudessa. Ei edes tartte yrittää saada tolkkua netissä kerrotusta tiedosta (siis esim. Kelan virallisilla sivuilla), vaan voit vaikka soittaa ja kysellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen, hankkisitte siis lapsen siksi, että saisitte tukia? Hieno syy.

Vauvakuume pitäisi luokitella sairaudeksi, sen alaisena ei pitäisi hankkia yhtään lasta. Oikea lapsen saamisen tarve on biologinen ja siihen liittyy myös järki, ei pelkkä tunne.

Vierailija
4/8 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisä, äitiysloman ajalta saisit äitiyspäivärahan, puolisolle opintotuki ja ehkä saisitte asumistukea.

Vierailija
5/8 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukisukat

Vierailija
6/8 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankitte lapsen sitten, kun teillä on ammatit ja varaa elättää lapsi. Ja järkeäkin enemmän.

Vierailija
7/8 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte tosi köyhiä kun lapsen elättäminen on niin kallista

Vierailija
8/8 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tuo, että mietit mitä tukia saisitte kun saisitte vauvan osoittaa, ettet ole kypsä vanhemmaksi. Vanhemmuus on vastuunottoa lapsen hoidosta, hoivasta, hellyydestä, kasvatuksesta ja myös koko perheen taloudesta ja elatuksesta. Itseltäsi puuttuu aivan varmasti elämän- ja työkokemusta, jolla lasta kasvattaa sitten kun tulee isommaksi, vauvanahan se ei kovin kauaa pysy. Jos nyt pistätte itsenne tukiputkeen niin aika vaikea sieltä köyhyydestä on ulos nousta ja elämänkokemusta kartuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän