En uskalla nukkua :(
Ihan hirveä pelkotila, ahdistus ja epätodellinen olo. Mikä ihme tähän auttaa? Menin vielä tyhmänä lukemaan jotain murhajuttuja vaikka olin jo sitä ennen ahdistunut..
Kommentit (40)
Voiko tää olla jotain dissosiaatiohäiriötä? Vierailin vanhempieni luona ja sen jälkeen olo huononi. Oli jotenkin vääränlainen tunnelma.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:22"]Laita joku lastenohjelma areenalta.
[/quote] Ehkä.
Mulla tulee tommoista jos oon valvonut liikaa. Joudun vaan odottaa, että väsähdän. Unen pakottaminen ei auta, niin lue vain jotain mielekästä kirjaa tai kato tylsiä ohjelmia. Frasier tai Two and a Half man toimii mulla.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:33"]Mulla tulee tommoista jos oon valvonut liikaa. Joudun vaan odottaa, että väsähdän. Unen pakottaminen ei auta, niin lue vain jotain mielekästä kirjaa tai kato tylsiä ohjelmia. Frasier tai Two and a Half man toimii mulla.
[/quote] Kiitos neuvosta.
:D mä pelkäsin epillereitä syödessäni että saan veritulpan kun oli ihme oireita pohkeissa ja välillä rinnassa kipuili. Iltasin aina iski kauhea kuolemanpelko. Lopetin epillerit ja pelko helpotti. Toki nyt minulla on todettu sepelvaltimotauti joten rn tainnut kuvitella rinta ja pohjekipuja silloinkaan..
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:36"]
:D mä pelkäsin epillereitä syödessäni että saan veritulpan kun oli ihme oireita pohkeissa ja välillä rinnassa kipuili. Iltasin aina iski kauhea kuolemanpelko. Lopetin epillerit ja pelko helpotti. Toki nyt minulla on todettu sepelvaltimotauti joten rn tainnut kuvitella rinta ja pohjekipuja silloinkaan..
[/quote]
Minkä merkkisiä?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:36"]:D mä pelkäsin epillereitä syödessäni että saan veritulpan kun oli ihme oireita pohkeissa ja välillä rinnassa kipuili. Iltasin aina iski kauhea kuolemanpelko. Lopetin epillerit ja pelko helpotti. Toki nyt minulla on todettu sepelvaltimotauti joten rn tainnut kuvitella rinta ja pohjekipuja silloinkaan..
[/quote] Mä pelkään vaan, että sekoan.
Toi on ihan hirveetä. Mulla auttaa telkkarin katsominen ja oma kissa kun se on niin rauhallinen
Varmaankin dissosiaatiota, muista että pelkotila menee ohi ja on vain muisto menneisyydestä, nyt olet turvassa. Tee jotain mikä tuo turvantunnetta, musiikki, kirja, soitto ystävälle, kaakao :) Voi johtua vanhempien luona vierailusta, mutta syytä ei kannata lähteä miettimään kun tunnetila on noin voimakas, keskity rauhoittumiseen. Asiat selviävät kyllä ajan kanssa. Siunausta sulle, kaikki on hyvin. <3
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:43"]Varmaankin dissosiaatiota, muista että pelkotila menee ohi ja on vain muisto menneisyydestä, nyt olet turvassa. Tee jotain mikä tuo turvantunnetta, musiikki, kirja, soitto ystävälle, kaakao :) Voi johtua vanhempien luona vierailusta, mutta syytä ei kannata lähteä miettimään kun tunnetila on noin voimakas, keskity rauhoittumiseen. Asiat selviävät kyllä ajan kanssa. Siunausta sulle, kaikki on hyvin. <3
[/quote] Kiitos tästä <3
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:43"]Toi on ihan hirveetä. Mulla auttaa telkkarin katsominen ja oma kissa kun se on niin rauhallinen
[/quote] Varsinkin Tällaisina hetkinä toivon, että olisi oma koira.
Mua vähän itkettää, kun täällä on välillä niin ilkeitä kommentteja ja te olette noin ihania ja yritätte auttaa :'(
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:54"]vitun vammanen. kuinka sekaisin pitää olla että ei uskalla nukkua?
[/quote] Ei kovin paljon, varsinkaan jos on edellisenä yönä nähnyt ihan sairaita painajaisia. Eikä mulla ole mitään vammaa. Onkohan sulla?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 01:00"]https://www.google.fi/search?q=funny+animal+baby&rlz=1C1FDUM_enFI490FI492&es_sm=122&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=07-RVe-0KKbpywPgh7LYDg&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=643
[/quote] :)
Kiitos tästä, kuulostaa hullulta ja sitä kai onkin, mutta tästä sain apua kun olen miettinyt mikä minua oikein vaivaa nykyisin, viimeksi kuluneena iltana. Dissosiaatiohäiriöhän se...
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 01:05"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:54"]vitun vammanen. kuinka sekaisin pitää olla että ei uskalla nukkua?
[/quote] Ei kovin paljon, varsinkaan jos on edellisenä yönä nähnyt ihan sairaita painajaisia. Eikä mulla ole mitään vammaa. Onkohan sulla?
[/quote]
eikö pää saatana kestä jotain painajaisia. kannattee hommata joku lääkitys ku noin sekoat painajaista vitun autismi. ja ei minulla ei ole mitään vammaa vaan ole elämäni kunnossa
[/quote] Ihana :D Kiitos, sait mut nauramaan.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 01:05"]Kiitos tästä, kuulostaa hullulta ja sitä kai onkin, mutta tästä sain apua kun olen miettinyt mikä minua oikein vaivaa nykyisin, viimeksi kuluneena iltana. Dissosiaatiohäiriöhän se...
[/quote] Onko sulla joku trauma? Mä en tiedä miksi mulla on tämä, on ollut lapsuudesta saakka..
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 02:13"]
Katselin kotia etsiviä koiria netistä, se vähän helpotti. Väsyttää jo aika paljon
[/quote]
Minua tuo aktiviteetti taas juuri ahdistaisi, kun mietin, että toivottavasti hauvat eivät joudu ojasta allikkoon. :(