Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mille rv:lle asti viitsisit matkustaa aurinkolomalle?

Vierailija
14.05.2015 |

ensi kesän matkasuunnitelmia tekemässä ja olen kahden vaikeilla jaksanko löhteä johonkin Kreikan aurinkoon raskausviikolla 21-25 jolloin on kesäloma.

alkuraskaudesta oltiin keski-euroopassa kaupunki lmalla ja oli karsea matka jatkuvatn pahoinvoinnin ja oksentelu  takia.

Kokemuksia niin lentämisestä kuin helteestä noilla rask.viikoilla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessahan raskaus on parhaimmillaan. Ainakin minulla oli, pahoinvointi ja väsymys oli helpottanut, eikä loppuraskauden vaivat vielä vaivanneet, ja mahakin oli vielä pieni ja huomaamaton. Todellakin kannattaa lähteä!:)

Vierailija
2/10 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut rv 19-20 ja rv 23-25, molemmat olivat hyvin miellyttäviä ajankohtia, ei ollut vielä mikään valtava norsu eikä ollut alkuraskauden pahoinvointia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sit huolehtia vauvan lapsiveden saannista tosi hyvin, pullovettä kokoajan huiviin ja sit se aurinkorasva. Ilman myrkkyjä, please. Lifesta saa hyviä luonnonrasvoja 50 kertoimella.

Vierailija
4/10 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänks, taidanpa varata jotakin

Vierailija
5/10 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olko tuolloin ongelmat. Tulehdukset jotka aiheutti supisteluja ja liike pahens.
En kyllä varailis mitään..

Vierailija
6/10 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliski viitsimisestä eikä rahasta kiinni...

Vierailija
7/10 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu monta kertaa raskaana lomailemassa.

1. miehen siskon häissä Hawaijilla, kun olin rv 22-24

2. Floridassa, rv 30-32

3. Australiassa rv 32-33

4. Kreetalla rv 30

Ei mitään ongelmaa. Mitä nyt Floridassa meinasi tulla väsymys, kun käytiin myös huvipuistoissa ym. ym. paikoissa. Onneksi appivanhemmat olivat mukana ja he katsoivat 4-vuotiaan esikoisen perään :D

Tänä kesänä olisi taas tarkoitus lähteä Jenkkeihin sukuloimaan, ei kylläkään mennä nyt minnekkään lomapaikkaan/rantalomalle vaan asutaa appivanhempien luona (asuvat Brooklynissa) ja tarkoitus on käydä miehen mummon ja vaarin luona Duluthissa, Minnesotassa :) Raskausviikkoja tällä hetkellä 18 ja tarkoitus on olla Jenkeissä melkein 3 kuukautta :)

Vierailija
8/10 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tällä hetkellä Teneriffalla ja olen RV 20. 6,5h lento ei tehnyt hyvää lantionseudulle, mutta muuten mennyt ihan kivasti. Tässä vaiheessa mahakaan ei vielä edessä.

Vierailija
9/10 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut rv25-26. Meni ihan hyvin, mutta sen jälkeen alkoi suoparit, jotka pisti mut petiin loppuraskaudeksi.

Vierailija
10/10 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon rv 35 ja voisin hyvinkin lähteä mutta ei enää suositella lentämistä. Eli todellakin voit mennä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme