Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omikron, onko teillä muilla aiheuttanut myös vatsaoireita?

Vierailija
16.01.2022 |

Itselläni mahaa kiertää, tuntuu ettei mikään ruoka sovi, ilmaa mahassa kamalasti. Ei ripulia varsinaisesti kuitenkaan

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä omikron.

Vierailija
2/22 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa johtua muustakin.

Liikaa kuituja ehkä... minulla ns vaaleat leivät ja pullat yms aiheuttavat tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä omikron.

On kyllä, testatusti. Haluaisinkin kuulla että onko muilla tullut vatsaoireita?

Ap

Vierailija
4/22 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla myös muita oireita, vai pelkkiä vatsaoireita?

Vierailija
5/22 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sellainen ”omituinen” vatsatauti perheessä. Tuli vatsaoireet jotka kesti vain päivän, mutta sen jälkeen iski valtava väsymys/kropan särky. Tämän taudin sairasti perheestä vain 2, loput 3 kärsi päänsärystä.

Olen itse melko varma että oli koronaa, mutta ei käyty testeissä.

Vierailija
6/22 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissä oli yhden yön vatsatautimainen oireisto, meni ohi, kotitesti neg.

Yhdellä lapsella korona alkoi oksentamalla, sitten flunssaoireet, kotitesti pos.

Eivät olleet missään tekemisissä toistensa eikä vatsatautisten kanssa.

Vierailija
7/22 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulla oli koronassa pelkkää oksentelua ja ripulia, ei mitään flunssa- tai muitakaan oireita.

Vierailija
8/22 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 v lapsella varmistettu korona prjantaina. Itsellä (3xrokotettu) nyt väsy ja vatsa kipeänä/pahoinvointia. Onko omikroni aiheuttanut vatsaoireita aikuisilla?

Vierailija
9/22 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli omikron ja muulla perheellä. Outoa ripulia oli muutaman päivän ja muitakin vatsaoireita. Lapsi myös oksensi. Eli kyllä, voi aiheuttaa vatsaoireita. Ja nehän on ihan "virallisessa" oireluettelossa olleet koronan alusta asti.

Vierailija
10/22 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitestit näyttää itsellä negaa. Ei nuhaa eikä kurkkukipua, mutta vatsa outona, pahoinvointia ja veto ja voimat poissa. Kai se itsellä alkaa tällä tavalla.. Lapsi jo kunnossa

Vierailija
11/22 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisella tyttärellä ripuli ja oksennus.

Lapsenlapsella alkoi oksentamisella.

Vierailija
12/22 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli sellainen ”omituinen” vatsatauti perheessä. Tuli vatsaoireet jotka kesti vain päivän, mutta sen jälkeen iski valtava väsymys/kropan särky. Tämän taudin sairasti perheestä vain 2, loput 3 kärsi päänsärystä.

Olen itse melko varma että oli koronaa, mutta ei käyty testeissä.

Oli varmaan. Yhdellä lapsenlapsellani oli vain päivän päänsärky, kotitesti pos ja pcr pos. 5 henkisellä perheellä neljällä korona yhdellä ei, ainakaan ei mitään oireita.

Yhdellä alkoi oksentamusella, sitten flunssaoireet. Kahdella tyypillinen flunssa.

Vierailija
13/22 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen googlaus kertoi, että Omikron aiheuttaa mahdollisesti edeltäjiään useammin vatsaoireita. Sitä flunssaa ja päänsärkyä odotellessa…

Vierailija
14/22 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että olet ilmam muuta ainakin kluteenittomalla dieetillä, jos on taipumusta em. kaltaisiin vaivoihin...

Vierailija
15/22 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä myös samankuuloisia oireita, oksentelua, ripulia, pientä kuumeilua, jatkuvaa aivastelua. Itselläni nenä tukossa ja nuhainen olo, vatsa kipeä. Isomman lapsen ryhmässä monella ollut korona, myös pienemmän lapsen ryhmässä oli aikaisemmin. Mutta kotitestit negatiivisia. Missä vaiheessa oireiden alkamisesta olette saaneet positiivisen tuloksen? Tai onko joku saanut kotitestistä negan, mutta virallinen testi onkin ollut positiivinen?

Vierailija
16/22 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ihmisillä huono hygienia vai miksi sairastutte koronaan. Pesettekö käsiä kunnolla. Ihmettelen miten likaisia ihmisiä täällä Suomessakin oikein asuu. Kamalia sottapyttyjä. Itse olen väistellyt monet taudit hyvällä hygienialla ja se tarkoittaa käsien kunnolla pesemistä saippuan kanssa, ei mitään huuhtelua raanan alla.

Vierailija
17/22 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä ihmisillä huono hygienia vai miksi sairastutte koronaan. Pesettekö käsiä kunnolla. Ihmettelen miten likaisia ihmisiä täällä Suomessakin oikein asuu. Kamalia sottapyttyjä. Itse olen väistellyt monet taudit hyvällä hygienialla ja se tarkoittaa käsien kunnolla pesemistä saippuan kanssa, ei mitään huuhtelua raanan alla.

Omikronin kanssa riittää yksi hissimatka positiivisen kanssa. Tarttuu pääosin hengitysilmasta ja aivastuksesta tai yskäisystä. Ihan sama vaikka kädet olisi kuurannut pullollisella fairya.

Vierailija
18/22 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juuri nyt korona. Esikoiselle tuli ensin, varmaan koulusta. Ma-ti yöllä nousi kuume ja valitti pääkipua, aamulla jo normaali lämpö ja terveen oloinen. Jäi kuitenkin kotiin, ja iltapäivällä väsähti täysin ja valitti kippurassa kamalaa vatsakipua kunnes nukahti ja nukkui melkein kellon ympäri. Keskiviikkona ei muuta oiretta kuin vähän nuutunut ja olematon ruokahalu. Nyt torstaina täysin terve ja pirteä.

Yskää, kurkkukipua tai nuhaa ei ole ollut. Jos ei koronasta ois niin paljon infoa ni olisin luullut oudoksi vatsataudiksi.

Kuopus heräsi nyt ke-to yöllä valittamaan päänsärkyä, oli myös vähän lämpöä joka laski nopeasti. Aamulla itkeskeli jonkin aikaa mahakipua ja tuntuu lämpö sahaavan, välillä terveen oloinen ja hirveesti virtaa, sitten väsähtää ja on itkuinen. Ei erityisen kipeä kuitenkaan. Kuopus on yleensä "aina" talvella vähän nuhainen, mutta ei ainakaan vielä nokka vuoda eikä oo yskää, vähän aivastelee.

Itselläni ei (vielä) mitään oireita, mitä nyt vähän karhea kurkku.

Aika kummallinen hengitystieinfektio

Vierailija
19/22 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia?

Vierailija
20/22 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 8-vuotias oksensi kaksi kertaa, valitti vatsakipua ja seuraavana yönää nousi korkea kuume. Sitten yskä ja nuha. 6-vuotias oksenteli päivän, ei muuta. 13-vuotias kuumeessa ja flunssassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän