Mitä ajattelisit jos jonkun kodissa olisi vain sänky, yksi hylly, nojatuoli ja lipasto?
Kommentit (17)
No lähinnä tulisi mieleen:
- missä henkilö säilyttää vaatteitaan? Siis sellaisia jotka roikkuvat henkarissa?
- missä hän syö ateriansa?
Mikäs siinä. Itse asunut opiskelija noin. Pidän minimalistisesta kodista, mutta tarvitsen kuitenkin sohvaa ja tv:tä.
Noin ankea on monen vanhuksen palvelutaloasunto.
Miten niin vain?
90-luvun lamassa itsellä ei ollut välillä kuin patja ja televisio kämpässä.
Vierailija kirjoitti:
No lähinnä tulisi mieleen:
- missä henkilö säilyttää vaatteitaan? Siis sellaisia jotka roikkuvat henkarissa?
- missä hän syö ateriansa?
Vaatekomerossa tietenkin
Naiset miehistä joilla tollainen sisustus: f r iikki, luu se ri, turn off, red flag
Miehet naisista joilla tuollainen sisustus: aha ok
Ajattelisin, että hemmetin hyvin konmaritettu.
Että olisi unelma siivota kun ei ole liikaa tavaraa
Ajattelisin että on ryhtynyt munkiksi tai nunnaksi. Niin minäkin tein nuorempana, askeettisuus oli kokeilu. Mutta toivoisin että hän saisi itselleen sisustusta kodikkuudeksi ja lämmöksi, ettei joutuisi kärsimään ainakaan puutteesta.
Mun asunnossa on:
- sänky
- TV ja tv-taso
- nojatuoli
- pöytä ja 2 tuolia
- kirjahylly
Toki lisäksi on keittiö ja kylpyhyone/wc ja vaatehuone löytyy.
Minulla on asunnossa tietokonepöytä, nojatuoli, sänky, ja keittiönpöytä mikä on entisen asukkaan peruja. Muuta en tarvitse.
37v mies.
En mitään. Miksi muiden kodit olisivat minun asiani kommentoida?
Mulla on vähän enemmän: tietokonepöytä (säädettävä), ruokapöytä,pari tuolia,nojatuoli, sohva, sänky ja hylly. Mattokin löytyy.
Hyvin pärjää ja naisetkin viihtyneet.
Kuulostaa ihanalta.
Meillä on talo kolmessa kerroksessa täynnä romua, enkä meinaa jaksaa pitää järjestyksessä ja konmarituksessa on hirveä urakka edessä. Muuttuu varmaan kuolinsiivoukseksi, ennen kuin pääsen loppuun. :(
Tilapäinen asunto, tarkoitus olla vain lyhyt aika.
Vasta muuttanut omaan kotiin, eikä kaikkea vielä ole.
Hotellimajoitus.
Ei halua kerätä tavaraa ympärilleen.
Unelma! Tosin nojatuoli, lipasto ja hylly ovat liikaa, muuten toimiva kokonaisuus.
Ajattelisin, että rahaa säästetään tai kulutetaan johonkin muuhun tai sitä ei ole hirveästi.