Miksi mieheni tekee tällaista? :(
Miehelläni on joku ihme kausi meneillään. Jos haluan suudella häntä hän saattaa sanoa että "entä jos en halua" sitten kun vetäydyn pois hämmentyneenä nauraa että se oli vitsi.
Nyt jos kysyy vaikka tulevaisuudestamme, saattaa sanoa että en tiedä. Tai vitsailla erosta.
Oon nostanut kissan pöydälle, sanonut että tuosta tulee kyllä kuva että mies haluaa/miettii eroa. No ei kuulemma mieti eikä halua erota kun olen kysynyt. Pahoittelee myös itsekin välillä tyhmiä vitsejään eikä kuulemma tajua että ne saa pahan mielen aikaiseksi. Sanoo että lopettaa tuollaiset pelleilyä mutta kohta taas jatkuu.
Miksi se sitten tekee tuota?
Kommentit (28)
Kusipää nauttii ku saa sulle pahan mielen.
Ootko tosikko? Toihan on vaan vitsailua..
ota askel taaksepäin ja ole välinpitämätön. kohta se kerjää sun huomiota.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 11:56"]Ootko tosikko? Toihan on vaan vitsailua..
[/quote]
No kyl mua ainaki miehenä vituttais jos muija ei anna halia tai pusia, kokoajan olis naljailemassa.
Ukko testaa rajoja niinkuin pikkulapsi, tykkää tehdä sulle paskan olon ja haluaa huomiota.
Älä enää reagoi noihin aivopieruihin ollenkaan niin ehkä se loppuu kun tulos ei ole toivotunlainen.
Mieti miksi olet tässä suhteessa ja onko juuri tämä mies sinulle se oikea jonka kanssa haluat elämäsi viettää..
Luulen että mies haluaa tuntea olevansa sinulle tärkeä, lähde leikkiin pilke silmäkulmassa mukaan. Eli hän välittää sinusta vielä paljon.
Uskon, että syy on lapsellinen testailu.
Neuvoni on, että tuo tarvitsee nyt jäätä, eli sitä, että keskityt omiin juttuihin. Satsaat ulkonäköön. Se saa miehet aina epävarmoiksi ja hämilleen kotona. Alat treenata tai harrastaa jotain uutta. Et lähesty miestäsi. Kun hän lähestyy, toteat "ei nyt..."
Oisko sun aika viettää vapaa ja villi kesä?
Pyhä Vulva tulee nostaa ansiottomalle jalustalleen, vaikka väkisin!!!!!!!!!
Mieheni teki samaa ja väitti ettei halua erota. Vuoden päästä halusi erota rytinällä ja pahoitteli, ettei saanut sanotuksia sitä aiemmih.
Tulee mieleen ensimmäinen parisuhteeni 15-vuotiaana. Eli joko miehesi on jäänyt kehityksessään muutaman askeleen taaksepäin (tarve jatkuvasti testata omaa asemaa, ja toisen tunteilla ei ole siinä merkitystä kun kyse on hänen olosta&tunteistaan), tai sitten hän miettii eroa aktiivisesti. Tai oikeastaan jälkimmäisessäkin tapauksessa mies on tosi lapsellinen. Jos sitä eroa miettii, niin kyllä aikuiseksi kasvanut ihminen leikittelee ajatuksella niin ettei siitä ylimääräistä ikävää oloa tule toiselle osapuolelle.
Ei halua suudella? Vihjailee erosta? Sori, mutta kuullostaa vähän siltä että sillä on toinen ja haluaa erota, mutta ei vaan saa sitä sanottua ja sen takia vetää asian leikiksi.
Mun mies tekee ihan samaa :o Onpa outoa, luulin et se on joku sen ihan oma juttu. Mua vaan väsyttää ne sen jutut. Ihan sairaan ärsyttävää ja samat jutut päivästä toiseen....
Sitä liehittelee nyt joku toinen. Tee kuten nro 10 neuvoi. Käännä miehen huomio itseesi ja luo pientä epävarmuutta.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:11"]
Uskon, että syy on lapsellinen testailu.
Neuvoni on, että tuo tarvitsee nyt jäätä, eli sitä, että keskityt omiin juttuihin. Satsaat ulkonäköön. Se saa miehet aina epävarmoiksi ja hämilleen kotona. Alat treenata tai harrastaa jotain uutta. Et lähesty miestäsi. Kun hän lähestyy, toteat "ei nyt..."
[/quote]
Jep. Jos avoin keskustelu ei toimi (sanoit,että olet yrittänyt keskustella), tätä kannattaa kokeilla.
Mieheni tekee myös tuota joskus toisinaan. Silloin hän on muutenkin levoton. Kuten tosi kiimainen ja koko ajan kiehnää minussa ja on muuten ärsyttävä, hakee siis huomiota. Ja juuri tuollaisia juttuja kuten jos sanon, että olit tänään töissä. Mies vastaa mistäs sä riedät missä mä oon oikeesti ollut ;). Kysyin äskön mieheltä tätä, eikä hän tiedä miksi sitä tekee naureskeli vain. Eli en usko, että mitään vakavaa. Huomion hakua, kun pikku pojattaa.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 13:20"]
Mieheni tekee myös tuota joskus toisinaan. Silloin hän on muutenkin levoton. Kuten tosi kiimainen ja koko ajan kiehnää minussa ja on muuten ärsyttävä, hakee siis huomiota. Ja juuri tuollaisia juttuja kuten jos sanon, että olit tänään töissä. Mies vastaa mistäs sä riedät missä mä oon oikeesti ollut ;). Kysyin äskön mieheltä tätä, eikä hän tiedä miksi sitä tekee naureskeli vain. Eli en usko, että mitään vakavaa. Huomion hakua, kun pikku pojattaa.
[/quote]
Huh, kaikkeen sitä muut naiset suostuu. Minä en kyllä halua seurustella pikkupojan kanssa, vaan aikuisen miehen, joka ottaa vastuun omasta käytöksestään ja tunteistaan. Ota nyt tuollaisen kanssa asuntolainaa, saati sitten kasvata lapsia (jos niitä haluaa). Surullisinta tässä on, että on näköjään naisia joiden mielestä on aivan normaalia, että aikuinen mies taantuu teinipojan tasolle, ja kohtelee huonosti.
Asioista ollaan keskusteltu ja oon vaatinut rehellisesi kertomaan jos on ero alkanut mielessä käydä. Ja siis kyllä mies pussailee ja halailee. Ja mitä joku sanoi on totta että sillä on huono itsetunto. Joskus sanoo ettei ymmärrä miten olen sen kanssa ku saisin komeampiakin miehiä. Koita nyt siinä selittää että hän on just mun makuuni.
Toi on niin ärsyttävää. Siitä hellästä ja lempeestä miehestä tullut ihme vitsiniekka. Ja en oo huumorintajuton mut jos vitsillä (tai oikeasti tosissaan) esittää tollaista musta on ihan ymmärrettävää että toisella alkaa käydä tällaisia asioita mielessä.
Saiskohan täältä mies näkökulmaa yhtään miks näin? Ap
Huono itsetunto, kaipaa sinulta nyt pönkitystä siitä, miten korvaamaton hän sinulle on.